Skocz do zawartości

PROJEKT NOWEGO0 CENNIKA.


ARTUR2214

Rekomendowane odpowiedzi

"aboz" bardzo dobrze wszystko rozumiem

 

Chyba nie bardzo...

 

więc z góry jestem skazany na lincz

 

Nieprawda, nie jesteś tu jedyny. A na lincz to zasłużyłeś sobie tylko swoimi słowami...

 

Wychodzi na to, że diagnosta cały czas idzie na rękę właścicielowi a właściciel to uosobienie zła.
Śmiech mnie zbiera jaki problem wynikł z tą kasetką i wydawaniem bilonu.

 

Przekręcasz nasze słowa na swoją modłę... A do tego w swoim poprzednim poście przypisujesz mi słowa których nie wypowiedziałem...

 

Jak widać inni koledzy nie mieli problemu ze zrozumieniem moich słów, czyżby Ci klapki przeszkadzały? I bynajmniej nie mówię o tych na nogach - bo zaraz sobie coś znowu dopowiesz... Poczytaj moje posty jeszcze raz - ale tym razem w całości, bez klapek i ze zrozumieniem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 327
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

  • danielg539

    27

  • JANUSZ60

    21

  • biker100

    21

  • aboz

    21

Jakie zyski i w jakich wymiarach dla właściciela SKP?? Reglamentacja?? W trakcie trwania takiej działalności? Oj Konstytucjonaliści się odezwą na pewno...

 

Zyski byłyby przeznaczane dla właściciela stacji, minus pensje diagnostów- tzn. opłata do wydziału komunikacji za "użyczenie diagnosty"

 

Ty jako diagnosta teraz pracujesz na SKP 5 km od swojego domu. Już nawet pomijając koszty - WK będzie Cię mogło oddelegować na SKP 40km od domu na którą będziesz jechał 2h?? Jaki klucz tych oddelegowań? Gdzie kierować, na jak długo?

 

Diagnosta byłby kierowany w miarę możliwości do najbliższej stacji kontroli pojazdów. Tak to działa np. w przypadku kontroli z Urzędu Skarbowego. W tym roku u mojej dziewczyny była kontrola z Urzędu Skarbowego i żeby było korzystniej dla inspektora, to oddelegowano do tej kontroli osobę, która ma najbliżej z domu, choć sama siedziba Urzędu Skarbowego jest oddalona o ok. 25km od kontrolowanej firmy. Urzędnik przez 3 tygodnie z domu jechał prosto do firmy i tam prowadził kontrolę.

 

Kto ma płacić za Wasze pensje i jakie one mają być? Jakie źródło finansowania powyższego? No bo chyba nie myślisz, że Skarb Państwa - wiadomo, że to musiałby być kolejny podatek dla kierowców... Jak myślisz - przyjmą to z satysfakcją?

 

Pensje diagnoście płaciłby wydział komunikacji (tak jak wcześniej pisałem- właściciel SKP płaciłby za "użyczenie" diagnosty wydziałowi komunikacji).

Wysokość pensji byłaby regulowana przez przepisy, tak jak np. pensje inspektorów ITD.

 

Niestety Kolego - mleko się wylało... Tu już nic nie zdziałamy... A przykładów nacjonalizacji po okresie II wojny jakoś nie znam za wiele...

 

Nacjonalizacja w demokracji właściwie nie wchodzi w grę i bardzo dobrze- to była by bardzo zła praktyka. A mleko jak się wyleje to można posprzątać- tylko łagodnie- delikatną ścierką a nie szczotką drucianą. W przyszłości np. za dziesięć lat stację kontroli pojazdów byłyby przy WORDach. Piszę o dziesięciu latach, bo tyle wystarczy, aby właściciele SKP mogli pospłacać ewentualne kredyty inwestycyjne. Po za tym część sprzętu Państwo mogłoby odkupić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Śmiech mnie zbiera jaki problem wynikł z tą kasetką i wydawaniem bilonu.

Śmiech wywołuje raczej Twój problem z odzyskaniem 1 % podatku w obliczu niemożności zmiany 10- cio letniego cennika, a to z powodu argumentu rządzących, iż zmiany nie są potrzebne dopóki właściciele bawią się w gratisy ,,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Naprawdę nie chodzi mi o populistyczną demagogię typu "3mln mieszkań, tu i teraz". Chodzi mi o poprawę stanu rzeczy, bo popełniono fatalny błąd i jego skutki są bardzo złe- widać to po stanie technicznym pojazdów na naszych drogach i po pięknych czarno-brązowych mozaikach na parkingach od oleju. Pewnie są i tacy właściciele, którzy patrzą na sprawę przeglądu ideowo, ale większość jednak chce jak największego zysku- po części się im nie dziwie- kredyty, podatki, ZUS trzeba płacić. Nie zmienia to jednak faktu, że obecna sytuacja jest patologiczna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zmienia to jednak faktu, że obecna sytuacja jest patologiczna.

Masz rację tylko co dalej, w sytuacji gdzie patologia ta najmniej przeszkadza mającym na to wpływ,,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a tu dzisiejszy przykład który można nazwać patologią i którego nie chce się rozwiązać ,a jest podobny -wszyscy mówią o bezpieczeństwie a wiadomo ,że chodzi tylko i wyłącznie o kasę

 

Strażnicy miejscy nie stracą uprawnień, projekt odrzucony

Sejm odrzucił w piątek poselski projekt przewidujący m.in. odebranie straży miejskiej prawa do karania za nieprawidłowe parkowanie oraz do przeprowadzania kontroli foto-radarowych.

 

http://www.samorzad.lex.pl/czytaj/-/artykul/straznicy-miejscy-nie-straca-uprawnien-projekt-odrzucony

 

Instytucja która została stworzona do pilnowania porządku publicznego , porządku w miejscowościach -aby pieski nie srały na ulicy ,menele nie pili gdzie tylko sie da - nie zajmuje sie tym bo ciężka praca - a fotoradar w miejscu gdzie nie ma zagrożenia bezpieczeństwa a można nabić kasę.

 

 

SKP zostały stworzone do ochrony bezpieczeństwa - a teraz stały się miejscami gdzie rozdaje sie gratisy ,ogłasza konkursy i przymyka oko na stan techniczny aby tylko klient przyjechał po pieczątkę ............................................

i walka o jakiś 1% to jest mydlenie oczu -bo nie które stacje więcej wydają na gratisy i promocje -a nie do tego zostały stworzone i jak władza tak będzie do wszystkiego podchodziła to nie ma co się łudzić ,że szybko system się naprawi ..........

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz rację tylko co dalej, w sytuacji gdzie patologia ta najmniej przeszkadza mającym na to wpływ,,,
W większości miejsc w kraju tajemnicą poliszynela jest gdzie, kiedy i na która SKP jechać, nierzadko tylko z DR celem podbicia go. Wie o tym Policja, urzędnicy ludzie i wszystkim pasuje.

 

Scenka dosłownie sprzed godziny:

- dzień dobry,a to pan dzisiaj robi badania?

- tak ja, a w czym mogę pomóc?

- bo wie pan mam auto w Berlinie skończyło mi się badanie i przyjechałem ubezpieczyć i właśnie badanie zrobić;

- jak badanie jak pojazd w Berlinie?

- no ale ja zawsze tak robiłem.

- Nie mamy o czym rozmawiać

 

:razz:

 

I właściciel SKP ma słuszna rację mówiąc, że rozpi....alam (przepraszam) mu firmę.

Ręce i nogi opadają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I właściciel SKP ma słuszna rację mówiąc, że rozpi....alam (przepraszam) mu firmę.

Ręce i nogi opadają.

 

Nie, nie ma racji. Bo to nie ty rozwalasz, tylko twój poprzednik go tak załatwił... Prawda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[quote name="

Ja przeciwnie' date=' godzina zamknięcia jest dla mnie na wyjście, nie dla klienta na przyjazd,,,[/quote]

 

dziwisz sie ,ze tak Ci szef płaci???/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziwisz sie ,ze tak Ci szef płaci???/
narzeka jak WY wszyscy ze MAŁO !!

i marzy sie Urzędnik Państwowy/podlegly pod SP/

Nie narzekam na szefa, ani na zarobki. nie wiem skąd takie przypuszczenie,,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

narzeka jak WY wszyscy ze MAŁO !!
Wskaż łaskawco moją wypowiedź, w której narzekam, że mało zarabiam.
marzy sie Urzędnik Państwowy/podlegly pod SP/
A Tobie się chyba marzy niewolnik za friko. Naprawdę uwielbiam ludzi' date=' którzy po kilku wypowiedziach potrafią ocenić co, kto, ile i dlaczego. Może zamiast prowadzić SKP powinieneś zastanowić się nad jakąś inną działalnością. Może jasnowidz albo psychoterapeuta...
Nie narzekam na szefa, ani na zarobki. nie wiem skąd takie przypuszczenie,,,
Niektórym "panom przedsiębiorcom" wydaje się, że pracownik to największe zło tego świata... I tak sobie mierzą wszystkich swoją miareczką...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z niektórych wypowiedzi odnoszę wrażenie że tylko przedsiębiorcy mogą narzekać. Pracownicy już nie. Prąd, podatki i wszystko drożeje tylko dla przedsiębiorców, dla pracownika nie. Ja ciągle jestem zdania że podniesienie cen za badanie to jest tylko chwilowe poprawienie finansów właścicieli SKP i może niektórym diagnostom. Zaraz stacji przybędzie bo z vatu trzeba uciec, budować kolejną SKP. Powtarzam podwyżka tak ale wraz z innymi zmianami które wpłyną na poprawę jakości badań. Jakie to zmiany to już wiele na tym forum było pisane np: dostęp do CEPiku, odpowiedzialność nie tylko diagnosty ale i przedsiębiorcy w przypadku W, wysokie mandaty za brak badań tech. dla kierowców itd. Na pewno jeszcze kilka innych pomysłów macie na uszczelnienie systemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie to zmiany to już wiele na tym forum było pisane np: dostęp do CEPiku, odpowiedzialność nie tylko diagnosty ale i przedsiębiorcy w przypadku W, wysokie mandaty za brak badań tech. dla kierowców itd. Na pewno jeszcze kilka innych pomysłów macie na uszczelnienie systemu.
Tylko kto to ma zgłosić/ zrobić :x
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

IX Konferencja Niezależnego Rynku Motoryzacyjnego - relacja

 

Sala pod Kopułą Ministerstwa Gospodarki po raz pierwszy w historii wypełniła się przedstawicielami niezależnego rynku motoryzacyjnego. Rynkowym analizom, propozycjom i uwagom przysłuchiwał się między innymi Minister Gospodarki, Janusz Piechociński.

Jaki był rok 2014 dla branży motoryzacyjnej?

.......................................................................................... Problemy SKP

Jednym z istotnych punktów konferencji było wystąpienie Jerzego Malińskiego - eksperta organizacji MOVEO oraz Rafała Sosnowskiego - prezesa Stowarzyszenia Techniki Motoryzacyjnej. Tematem był stan techniczny pojazdów w Polsce i Europie. Referujący zwrócili uwagę na konieczność zmian w przepisach, które unormują działanie polskich Stacji Kontroli Pojazdów. Obecne ich funkcjonowanie na zasadach wolnorynkowych prowadzi do patologii - takich jak promocje i prezenty dla kierowców, wykonujących przegląd w danej stacji. Panowie wspomnieli o Dyrektywie unijnej 2014/45/UE, której celem jest poprawa jakości systemów badań technicznych w całej Europie. Reguluje ona między innymi kwestie udostępniania SKP informacji dotyczących podzespołów pojazdu, które mają bezpośredni wpływ na bezpieczeństwo.

 

Na zasygnalizowane przez Jerzego Malińskiego oraz Rafała Sosnowskiego zagadnienia odpowiedział Łukasz Twardowski z Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju. Przedstawił on postępy w analizie propozycji Grupy roboczej, której celem jest poprawa jakości badań technicznych pojazdów. Wypracowane przez nią zagadnienia wspiera aktywnie SDCM. Wspomniana wyżej unijna dyrektywa badaniowa ma zostać zaimplementowana do polskiego prawa do 20 maja 2017 r. Przed jej wprowadzeniem konieczne jest jednak także uwzględnienie i wdrożenie do przepisów tez, wypracowanych przez grupę roboczą.

.................................................................................................................................

http://motofocus.pl/publikacje/12964/ix-konferencja-niezaleznego-rynku-motoryzacyjnego-relacja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[quote name="

Ja przeciwnie' date=' godzina zamknięcia jest dla mnie na wyjście, nie dla klienta na przyjazd,,,[/quote]

 

dziwisz sie ,ze tak Ci szef płaci???/

 

Mam stałą pensję, nie zależną od ilości przepracowanych godzin a stację zamykam o 18-tej, chociaż powinienem o 19-tej - po prostu szef każe jechać mi do domu :):-D:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[

Scenka dosłownie sprzed godziny:

- dzień dobry,a to pan dzisiaj robi badania?

- tak ja, a w czym mogę pomóc?

- bo wie pan mam auto w Berlinie skończyło mi się badanie i przyjechałem ubezpieczyć i właśnie badanie zrobić;

- jak badanie jak pojazd w Berlinie?

- no ale ja zawsze tak robiłem.

- Nie mamy o czym rozmawiać

 

:razz:

 

I właściciel SKP ma słuszna rację mówiąc, że rozpi....alam (przepraszam) mu firmę.

Ręce i nogi opadają.

 

Ręce jeszcze bardziej opadną jak taki klient w razie W w sądzie czy na przesłuchaniu na policji powie dokładnie tak samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w sadzie czy na przesłuchaniu na policji powie dokładnie tak samo.
powie Danielu, powie jeszcze więcej aby siebie wybielić, a "diagnostę" pogrążyć. Tak właśnie "przejechał się" gość, który to robił. Policja tak podeszła, jego kolegę zresztą bardzo dobrego, że wyśpiewał wszystko nawet 20PLN. Może jestem pozbawiony empatii ale nie szkoda mi wcale poprzednika, narobił wiele złego w środowisku efekty jego działalności sięgają mnie bardzo często - za to właściciel żałuje, że stracił "takiego pracownika" :razz:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.