Skocz do zawartości

Koszula w prezerwatywie reklamuje Wólczankę


berecik

Rekomendowane odpowiedzi

Polskie firmy poczynają sobie w reklamach coraz odważniej. Do grona rozerotyzowanych dołączyła nobliwa Wólczanka. Podbój rynku młodzieżowego łódzka spółka giełdowa rozpoczęła reklamą w damskim magazynie "Cosmopolitan". Na dwustronicowych fotosach obok siebie stoi wysmarowana olejkiem para. Mężczyzna ma wyraźnie wypchane białe slipy. Oboje wkładają sobie dłonie w majtki. I nie chodzi o to, żeby pokazywać konkretne produkty. Owszem, modele są ubrani w niedbale zarzucone na plecy białe koszule, nie ma jednak wątpliwości, że to nie odzież jest bohaterem zdjęcia - czytamy w "Gazecie Wyborczej".

 

Fotosy z logo łódzkiej spółki można oglądać też w 450 toaletach wybranych klubów i pubów w całej Polsce. Widać na nich koszulę w opakowaniu na prezerwatywę. To nie jest fotomontaż - organizatorzy sesji zamówili gigantyczny rekwizyt w jednej z polskich firm.

 

- Wólczanka ma już 60 lat. Tegoroczna kampania reklamowa jest największą w historii spółki. W pierwszej części byliśmy konserwatywni, w drugiej zmieniamy strategię komunikowania - mówi "GW" Piotr Piasecki, autor pomysłu kreatywnego kampanii reklamowej.

 

 

autor artykułu: Gazeta Wyborcza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.