Skocz do zawartości

Drugie miejsce w ciągniku.


Olga

Rekomendowane odpowiedzi

7 minut temu, mirek_handlarz napisał:

strasznie trąbili na szkoleniach w 2017 o "module - korekta", stacje same miały takie babole korygować i co? I nic!

I może lepiej, bo poziom wiedzy co niektórych diagnostów jest tak mierny, że takie narzędzie w ich rękach spowodowało by jeszcze większy bałagan. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 109
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

  • michal_k

    25

  • Paprock

    14

  • adam1501

    9

  • Rowan

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

9 minut temu, mirek_handlarz napisał:

Awaria CEP - cały dzień - co się da robisz w awaryjnym,

Szacun Mirek ale nie mówimy o awarii cepiku.

 

17 minut temu, michal_k napisał:

Ale co miałbyś zrobić? Wysyłać zaświadczenie do WK?

Jak to wysłać. Przecież wiadomo w jakich sytuacjach zaświadczenia lądują w okienku. 

Gdyby dalej było coś nie jasne, to patrz wyżej. Są sposoby na wyprostowanie błędu i powtórzę, nie ma co z pogórka robić Mount Everestu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, Paprock napisał:

Jak to wysłać. Przecież wiadomo w jakich sytuacjach zaświadczenia lądują w okienku. 

No to jak chcesz inaczej prostować te błędy? Nie rozumiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tyle trąbienia o źle napisanych rozporządzeniach przez kogoś tam, dziadowskim cepik-u, a jak staje się prosta sprawa, którą diagnosta widzi to ją olewa. Przecież nie chodzi o to, że on nie ma narzędzi do poprawy nieścisłości, po prostu z wewnętrznego poczucia odpowiedzialności wpisuje do zaświadczenia co jest nie tak, informuje klienta, że wypadałoby udać się do WK i poprosić o dokonanie poprawy. Tyle. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, michal_k napisał:

No to jak chcesz inaczej prostować te błędy? Nie rozumiem.

Tak samo jak się prostuje naciski osi z kilogramów na kiloniutony. Tak samo jak się prostowało masy własne w Paliach/Sienach. Czy też się z tym nie spotkałeś, nie prostowałeś? I powiem więcej, bo mylna masa własna była wszędzie taka sama, czyli na tabliczce, w dowodzie i w centralnej ewidencji, a jednak było źle, co nie przeszkadzało chętnym przerobić tego tak, żeby było dobrze. A w Suzukach Swiftach jak się prostuje ilość miejsc do siedzenia , gdzie co drugi egrzemplarz ma ten parametr wpisany niepoprawnie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, Paprock napisał:

Tak samo jak się prostuje naciski osi z kilogramów na kiloniutony.

Nie odpowiadasz na pytanie tylko lejesz wodę. W DR jest dobrze, w CEP źle. Co dalej robisz, a co robi klient?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie. Ty nie chcesz przyjąć prostej sprawy do wiadomości. Napisałem wyżej co robię.

Ale OK powtórzę. Wystawiam zaświadczenie z wynikiem negatywnym, bo centralna ewidencja zawiera nieprawdziwą informację na temat ilości miejsc do siedzenia. Klientowi wskazuję azymut na WK celem skorygowania, a potem na "poprawkę" wraca. Gdyby mił pod górkę jednak, to może zahaczyć o SKO i zapodać w biurze podawczym skargę na mnie. A dociekliwym o kod usterki z góry odpowiadam, że z miłą chęcią z punktu drugiego uwag pod usterkową tabelą skorzystam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Paprock napisał:

z miłą chęcią z punktu drugiego uwag pod usterkową tabelą skorzystam

A ja mam to w trąbie i też jest dobrze :giggle: Ot taka nasza przypadłość prawna, obaj robią odmiennie i obaj robią dobrze :meditate:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

39 minut temu, Paprock napisał:

Tak samo jak się prostuje naciski osi z kilogramów na kiloniutony.

A myślisz, że to prostują w WK? Za rok przyjeżdża klient z nowym DR i te same błędy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie żebym chwalił klientów, ale wielu z poprostowanymi danymi powraca. Mniejsza o stan dowdu, stary/nowy, bo w tych zaklepanych pięczęciami też pojawiają się w adnotacjach skorygowane dane. Podsumowując: dla chcącego nic trudnego!

 

21 minut temu, adam1501 napisał:

A ja mam to w trąbie i też jest dobrze :giggle: Ot taka nasza przypadłość prawna, obaj robią odmiennie i obaj robią dobrze :meditate:

W tym zawodzie od zawsze jest to wiadome. Każdy robi po swojemu i każdy dobrze! :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

49 minut temu, Paprock napisał:

Wystawiam zaświadczenie z wynikiem negatywnym, bo centralna ewidencja zawiera nieprawdziwą informację na temat ilości miejsc do siedzenia. Klientowi wskazuję azymut na WK celem skorygowania, a potem na "poprawkę" wraca.

Masakra. Powinni Cię omijać szerokim łukiem - poważnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdy wedle swojej miary sądzi. Chciałeś wiedzieć, to się dowiedziałeś. Może warto nie pytać następnym razem.

Przyjedzie Fiat Panda a w cepiku traktor i co, też olewać nie poprawiać? Gdzie jest granica pobłażania?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Paprock napisał:

Przyjedzie Fiat Panda a w cepiku traktor i co, też olewać nie poprawiać?

Skoro za oczywiste omyłki w DR jest UD to poczujesz się lepiej waląc N, bo jest jakaś niezgodność w CEP? Do niedawna nawet niezgodność numeru VIN w CEP to była UD.

Dla mnie bez sensu Twoje postępowanie. Stwierdzaj sobie niezgodności, ale po co walić N? W imię szeryfowania?

Edytowane przez michal_k
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak. Mozna to nazwać szeryfowaniem, bo pomimo mojego zdania o klientach, to istnieje jeszcze coś takiego o czym #radekd2 wspomniał:

Godzinę temu, radekd2 napisał:

A myślisz, że to prostują w WK? Za rok przyjeżdża klient z nowym DR i te same błędy.

Enka w wielu przypadkach ułatwia sprawę, mimo że jest mocno przeciągnięta.

I nie chodzi mi o czepianie się do pracowników WK, ale już tu było klikane, że w rewersie do szeryfów są tacy, co za brak p/mgłowego w amerykanie dają usterkę drobną i to jest dopiero kabaret. Zamiast tanim kabareciarzem wolę być szeryfem w swojej robocie. A omijanie szerokim łukiem rodzi zdrowe owoce, bo fama poszła, że stacja jest ostra i tak jak napisałeś, omijają ją szerokim łukiem ulepy, głośne wydechy, szemrane ciężarowe, szyby foliowe itp, itd. Robota czysta, łatwa i przyjemna. Czasami jakiś traktorek z dwoma siedzeniami się pojawi i wtedy ciut dłużej z papierami trzeba się pobawić. A tak, niecały kwadrans i kolejny wjeżdża.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Paprock napisał:

istnieje jeszcze coś takiego o czym #radekd2 wspomniał:

I czy to Twój problem? Niech sobie właściciel prostuje albo się tłumaczy na drodze :P

2 minuty temu, Paprock napisał:

mimo że jest mocno przeciągnięta.

W imię czego? Porządku publicznego? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W imię tego:

§ 2. 1. Zakres okresowego badania technicznego pojazdu obejmuje:

1) identyfikację pojazdu, w tym:

c) sprawdzenie zgodności z danymi zgromadzonymi w centralnej ewidencji pojazdów, o których mowa w art. 80b ust. 1 pkt 1, 8–10, 12, 13 oraz 15 ustawy, z wyjątkiem danych o pojazdach, o których mowa w art. 73 ust. 3 ustawy, oraz danych osobowych właściciela, posiadacza lub użytkownika pojazdu;

- oraz tego:

2. Porównanie zapisów zgodnie z § 2 ust. 1 pkt 1 rozporządzenia ze stanem faktycznym lub ustalenie faktycznych danych pojazdu na podstawie oględzin i badań.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego @Paprock, nie wiem czy jest sens udowadniać niektórym, że białe to białe itp. itd. :wink: Niech każdy żyje z wartościami które wyznaje, tak po prostu. Jeszcze nikt Wisły kijem nie zawrócił i nie zawróci. Amen.:silent:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, Paprock napisał:

W imię tego:

To sobie porównuj, ale po co walić N? Niezgodność w DR to UD to czemu żeś się tak uczepił tej niezgodności w CEP? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, adam1501 napisał:

Dlatego zwracam uwagę na to, że rozporządzenie jest napisane bez jakiejkolwiek sensownej konsultacji z nami.

Mogłeś zgłaszać uwagi jako osoba prywatna. Wszystkie uwagi do rozporządzenia były opublikowane i widać było że występowały też osoby prywatne z uwagami 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Solaris napisał:

Mogłeś zgłaszać uwagi jako osoba prywatna.

Mogłem ale zrobił to za mnie OSDS. Niestety nikt nie słucha nas, minister wie lepiej jak to trzeba robić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To co nie zauważyliście że przy hałasie są wpisane przyczepy rolnicze😀 Słabo czytaliście

W tej chwili na RCL już jest opublikowany projekt zmian do rozporządzenia które weszło 1 listopada. Możecie przeczytać. Czyli po miesiącu od wejścia w życie już doczekaliśmy się poprawki do konsultacji. Między innymi przyczepy rolnicze zostały zamienione na ciągniki rolnicze w procedurze hałasu 

Edytowane przez Solaris
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Solaris napisał:

To co nie zauważyliście że przy hałasie są wpisane przyczepy rolnicze😀 Słabo czytaliście

Myśmy czytali uważnie, tylko nikt nie słuchał :giggle:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, Solaris napisał:

To co nie zauważyliście że przy hałasie są wpisane przyczepy rolnicze😀 Słabo czytaliście

Przecież pisałem Ci o tym 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

2 godziny temu, Solaris napisał:

To co nie zauważyliście że przy hałasie są wpisane przyczepy rolnicze😀 Słabo czytaliście

Można też inaczej, przynajmniej dobrze czytał piskp :hihi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 year later...

Dzień dobry. Odświeżę temat.

Jako że nie klepie samych dowodów to nie mam za dużo wspólnego z ciągnikami rolniczymi :D no ale czasami jakiś się napatoczy :) 

Mam klienta z czymś takim. Siodełko jest fabryczne i jak sprawdzałem warunki techniczne no to wychodzi na to że spełnia wymagania. Za oparcie robi kabina. Powiem, że siedziałem i nawet to wygodne :D 

Pytanie do osób które na co dzień mają więcej wspólnego z ciągnikami. Czy coś takiego można uznać za dodatkowe siedzenie i jak to ugryźć ?? Zmiany konstrukcyjne i dołożenie miejsca ?? Nie przypominam sobie żadnych wymagań dla zmian konstrukcyjnych w ciągnikach rolniczych czyli wystarczy samo badanie dodatkowe ??

Pozdrawiam.

siodelko.jpg

Edytowane przez Logen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.