jjk1972 Napisano 20 Kwiecień 2012 Share Napisano 20 Kwiecień 2012 WCZORAJ NA I-SZYM BADANIU DO REJ W RP MIAŁEM VW GOLFA. WG NR VIN WVWZZZ1KZ5B032677 ROCZNIK 2005. PO ROZKODOWANIU 2004. DATA I-SZEJ REJ W NIEMCZECH - SIERPIEŃ 2005. W STARYM ''BRIFIE'' - ZIELONO/BIAŁYM - SILNIK BEZNYNA O POJEMNOŚCI 1400CCM A PO ROZKODOWANIU - 1600FSI. NIE ZGADZAŁY SIĘ DMC, NACISKI NA OSIE, P-PA Z TABLICZKĄ. KTO WIE O CO TU CHODZI?! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eborg Napisano 20 Kwiecień 2012 Share Napisano 20 Kwiecień 2012 Naciski nie zgadzały się z TZ , czy z briefem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ketiw38 Napisano 20 Kwiecień 2012 Share Napisano 20 Kwiecień 2012 A co to za różnica - pewnie porównuje brief (niektórzy tak nazywają DR) z tabliczką. O sory trochę masz racji pod warunkiem, że w Briefie jest co innego niż w DR. Jeszcze się z tym nie spotkałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jjk1972 Napisano 20 Kwiecień 2012 Autor Share Napisano 20 Kwiecień 2012 Nr VIN z okazanych dokumentów zgadza się z polem numerowym i z tabliczką/naklejką identyfikacyjną. Wg mnie nie możliwe jest, aby Niemcy pomylili się. Jak dla mnie - coś tu nie pasuje. Pewnie ''brieff'' został ''dodrukowany'' poza Niemcami - ktos się w nim walnął. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkdog Napisano 20 Kwiecień 2012 Share Napisano 20 Kwiecień 2012 Wg mnie nie możliwe jest, aby Niemcy pomylili się A jednak miałem kilka takich przypadków że nr.vin niezgadzał się z brieffem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eborg Napisano 20 Kwiecień 2012 Share Napisano 20 Kwiecień 2012 I co z tym zrobiłeś dark? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkdog Napisano 20 Kwiecień 2012 Share Napisano 20 Kwiecień 2012 I co z tym zrobiłeś dark? Oddałem kwity klientowi i grzał do niemiec wyjaśnić pomyłke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 20 Kwiecień 2012 Share Napisano 20 Kwiecień 2012 W STARYM ''BRIFIE'' - ZIELONO/BIAŁYM - SILNIK BEZNYNA O POJEMNOŚCI 1400CCM A PO ROZKODOWANIU - 1600FSI. Sprawdziłbym typ silnika który jest zamontowany.Mogli wymienić. P-PA Z TABLICZKĄ. Tutaj chyba popełniłeś błąd ,temat MMC przyczepy był już wiele razy wałkowany .W przypadku Volkswagena nie obliczysz odejmując dmc pojazdu od dmc zestawu. Podejrzewam że w briefie były wartości wyższe niż to co Ci wyszło. NACISKI NA OSIE Miałeś tłumaczenie dokumentu? Może gdzieś na dole były te prawidłowe. Vehicle Identification No. WVWZZZ1KZ5B032677 Model Designation golf 1.6 Model GOLF Date of production 23.08.2004 Model year 2005 Sales type 1K12E1 Engine code BGU Transmission code FVH Axle drive 5S Interior trim code KG Roof color G2 Exterior color / Paint Code G2 / Y3D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.