Skocz do zawartości

MERCEDES SPRINTER 315CDI


jjk1972

Rekomendowane odpowiedzi

WCZORAJ MIAŁEM NA BAD.TECH. MERCEDESA SPRINTERA 315CDI. W OKAZANYM DR I NA NAKLEJCE IDENT. DMC - 3490KG. ŁADOWNOŚĆ 800KG. WSZYSTKO ZAGADZAŁO SIE DO CZASU, GDY GO ZWAŻYŁEM - MASA WŁASNA 3300KG. DLACZEGO? OTÓŻ - RAMA ZOSTAŁA ZABUDOWANA PRZEZ FIRMĘ W POLSCE.

 

KIEROWCĘ ''POGONIŁEM'' NA OKRĘGÓWKĘ.

 

JAK POSTĘPOWAĆ Z TAK ZABUDOWANYM POJAZDEM, GDY JEGO MASA WŁASNA NIE ZGADZA SIĘ Z DR, DMC JEST POWYŻEJ 3,5T?

 

PEWNIE KTOŚ W MINISTERSTWIE ''OBSZEDŁ'' MATEMATYCZNIE PRZEPISY.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W mercach TZ ma postać naklejki właśnie - może o to chodzi...

 

JAK POSTĘPOWAĆ Z TAK ZABUDOWANYM POJAZDEM, GDY JEGO MASA WŁASNA NIE ZGADZA SIĘ Z DR

 

Wynik badania "N" i klient wraca do WK prostować zapisy.

 

DMC JEST POWYŻEJ 3,5T?

 

A skąd wiesz, że jest? No przecież na aucie masz wyraźnie 3490.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.