Skocz do zawartości

Serdecznie witamy w nowej wersji forum!

Pierwsze logowanie wcześniejszych użytkowników do nowego forum, wymaga wygenerowania nowego hasła (jest to czynność jednorazowa). W tym celu możemy skorzystać z linku Nie pamiętasz hasła? lub z tego u dołu okna logowania. Uwaga: Proszę podać e-mail taki sam, jaki jest ustawiony na wcześniejszym forum!

Rubel

Pozytywny czy negatywny

Polecane posty

Rubel

Mam takie pytanie przyjechal dzis klient na badanie wszystko wpozadku auto sprawne ale ma wgniecione drzwi kierowcy i pasazera bo wczoraj pani nie wyrobila sie w zakrecie , i moje pytanie co robic pozytyw ? negatyw? czy na 7 dni niech naprawi? Klient twierdzi ze prosto z badania jedzie na warsztat na naprawe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JANUSZ60

Masz wszystko w Załączniku 1 pkt 9.1.2 zależy od tego co widzisz,,,

Tylko czemu 7 dni?,,,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rubel

No 7 lub 14 mozesz dac czasowe dopuszczenie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzegorz Łódź
No 7 lub 14 mozesz dac czasowe dopuszczenie

 

Z tego co wiem to nie ma czasowego dopuszczenia do ruchu.14 dni to jest termin dla klienta na usuniecie usterki i przyjechanie na poprawkę na tą stację co dała N.Wtedy dopłaca 20 zł za usterkę.Jak pojedzie gdzie indziej lub po tym terminie to musi zrobić znowu całe okresowe badanie techniczne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luket

Jak jest wgniotka i nie ma ostrych krawedzi, wszystko się otwiera dobrze to bym tak strasznie się nie czepiał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Qnick
Jak jest wgniotka i nie ma ostrych krawedzi, wszystko się otwiera dobrze to bym tak strasznie się nie czepiał.

 

Dokładnie tak samo bym poczynił :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MANIUŚ

A co jeśli właściciel pojazdu ma ubezpieczenie "AC" rano był w ubezpieczalni i powiedziano mu nie ma przeglądu nie ma ubezpieczenia .TY mu zrobisz przegląd on zgłosi się po odszkodowanie a inspektor z ubezpieczalni zgłosi się do Ciebie o wyjaśnienia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
eborg
:ok
Jak jest wgniotka i nie ma ostrych krawedzi, wszystko się otwiera dobrze to bym tak strasznie się nie czepiał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Janusz1971
A co jeśli właściciel pojazdu ma ubezpieczenie "AC" rano był w ubezpieczalni i powiedziano mu nie ma przeglądu nie ma ubezpieczenia .TY mu zrobisz przegląd on zgłosi się po odszkodowanie a inspektor z ubezpieczalni zgłosi się do Ciebie o wyjaśnienia.

To niech się zgłasza.Wtedy mu wytłumaczę że wgniotki na drzwiach nie mają wpływu na wynik badania technicznego pojazdu ,pod warunkiem że nie ma wystających ostrych krawędzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebastian

Tez jestem tego samego zdania co do wgniotek, tylko mam nadzieje ze to nie ejst auto ktore dostalo w bok pojazdu i wypalily boczne poduszki :-D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
eborg

No, tyle to chyba Rubel widzi....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ijm
To niech się zgłasza.Wtedy mu wytłumaczę że wgniotki na drzwiach nie mają wpływu na wynik badania technicznego pojazdu ,pod warunkiem że nie ma wystających ostrych krawędzi.
:ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
markus

..a w uwagach dopisz uszkodzenia które widzisz...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marek1
..a w uwagach dopisz uszkodzenia które widzisz...

a wtedy nie zapomnij dać "N", bo w końcu to jest OBT... :-D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
eborg

Takie wgniecenia wpływają na sprawność tech. pojazdu?

Można być estetą, ale to nie ma nic wspólnego ze sprawnością pojazdu.....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JANUSZ60
Takie wgniecenia wpływają na sprawność tech. pojazdu?

Można być estetą, ale to nie ma nic wspólnego ze sprawnością pojazdu.....

To zastanówmy się w końcu, dajemy P, czy wpisujemy w uwagach usterki ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Qnick
To zastanówmy się w końcu, dajemy P, czy wpisujemy w uwagach usterki ???

 

No po nowemu (jak w tym nowym projekcie) dajemy P i wpisujemu usterki drobne do usunięcia :evil:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
eborg

Po co mamy się zastanawiać?

Dla mnie P.

Jeżeli wszystko dział ,jak powinno!- oczywiście.!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JANUSZ60
No po nowemu

Proszę Cię, mało mamy bałaganu po staremu ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Qnick
Proszę Cię, mało mamy bałaganu po staremu

 

Trzeba przywyknąć, jak masz porozrzucane 50 różnych rzeczy to 51 nie zrobi różnicy :D:D:evil::evil:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marek1
Takie wgniecenia wpływają na sprawność tech. pojazdu?

 

Pewnie tak, jeśli Markus proponuje wpisanie tych uszkodzeń do uwag.

Bo zgodnie z DzU 155 wpisujemy je wtedy:

11) w którym w czasie badania technicznego stwierdzono ślady uszkodzeń lub naruszenie elementów nośnych konstrukcji pojazdu, mogących stwarzać zagrożenie dla bezpieczeństwa ruchu drogowego

Jeśli wpisałeś to znaczy że zagrażają BRD a wtedy "N" na OBT.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
eborg

Marek, chyba powinniśmy usiąść przy browarze.

Nie mają sensu uszczypliwości - chyba nie o to chodzi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marek1
Jeżeli wszystko dział ,jak powinno!- oczywiście.!

 

No właśnie, czy na pewno działa:

Poduszki, kurtyny boczne nie są wystrzelone

Kontrolka od Airbagu nie świeci

Drzwi otwierają i zamykają się bez przeszkód

Szyby opuszczaja i podnoszą się bez problemów

Nie ma ostrych krawędzi

 

Jeśli pojazd ma OBT wykonane już po kolizji tj, z uszkodzeniami i ma być naprawiany przez ubezpieczalnię a okazuje się że są powyższe uszkodzenia, to ubezpieczalnia może kwestionować albo nasze OBT albo rozmiar uszkodzeń w pojeździe.

Bo jeśli ma OBT to przy OBT nie mógł mieć powyższych uszkodzeń.

Zatem konflikt z ubezpieczalnią zapewniony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
eborg

Strasznie głęboko wchodzisz.

Jak w tym przypadku: drzwi się otwierają i wszystko działa jak powinno-P.

Zakładam, że kurtyn nie ma - jeśli były i rąbnięte, to norma że N.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marek1
Strasznie głęboko wchodzisz.

 

Jeśli badanie jest wykonane z P z uszkodzeniami pokolizyjnymi to zapewniam Cię, że likwidatorzy z ubezpieczalni potrafią być bardzo dociekliwi... :cool:

W końcu jeśli był sprawny to za co mieliby płacić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×

Ważne informacje

Umieściliśmy pliki cookie na Twoim urządzeniu, aby pomóc Ci ulepszyć tę witrynę. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym razie zakładamy, że możesz kontynuować.