Nikita_Bennet Napisano 24 Czerwiec 2012 Share Napisano 24 Czerwiec 2012 odgrzebię temat. C330M i przyszedł czas na wymianę DR bo kończa się w nim miejsca a na zaświadczeniu nie chce mi się jeździć. Przy okazji pewnie będzie trzeba dopisać parę danych a jak patrzę to nie wiem czy te które są wpisane są poprawne a ciągnik jest u nas od nowości. Czy istniały ciągniki C330M czy wszystkie "M-ki" były wpisywane do DR jako C330? WK wyśle na uzupełnienie danych do diagnosty czy sam coś nawpisuje? Pod spodem skan ostatniego DR jaki został wydany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 24 Czerwiec 2012 Share Napisano 24 Czerwiec 2012 bardzo ciekawa liczba osi pewnie jest na płozach http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/viewtopic.php?t=7350 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 24 Czerwiec 2012 Share Napisano 24 Czerwiec 2012 A może to gąsienicowy? A Ty od razu wyśmiewasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek1 Napisano 24 Czerwiec 2012 Share Napisano 24 Czerwiec 2012 WK wyśle na uzupełnienie danych do diagnosty czy sam coś nawpisuje? Raczej wyśle i 60 zł /za ustalenie danych/ w plecy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 24 Czerwiec 2012 Share Napisano 24 Czerwiec 2012 WK wyśle na uzupełnienie danych do diagnosty czy sam coś nawpisuje? Raczej wyśle i 60 zł /za ustalenie danych/ w plecy Akurat dane Ursusa C330 i C330M są w katalogu ITS (poza masą przyczepy bez hamulca), więc jest szansa, że WK sam wpisze dane takie jak moc silnika czy masa własna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nikita_Bennet Napisano 24 Czerwiec 2012 Autor Share Napisano 24 Czerwiec 2012 tylko w DR napisane jest że to C 330 a jest to C330M - tego chyba nie da sie wyprostować? Tabliczka gdzieś jest i nr podwozia taki jak na ciągniku i tam napisane C330M. Możesz podać te dane? Bo wolę posłuchać kogoś mądrego niż odbierać DR i zastanawiać się czy jest dobrze czy źle wypełniony. Będe więc 60+63 zł w plecy bo akurat w tym ciągniczku skończył się nie tylko DR ale i "przegląd". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 25 Czerwiec 2012 Share Napisano 25 Czerwiec 2012 Będe więc 60+63 zł w plecy Jeśli już to 60+62, bo nie zostanie pobrana OE. P2 - 22,4 kW, L - 2 O1 - 5500 kg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ketiw38 Napisano 25 Czerwiec 2012 Share Napisano 25 Czerwiec 2012 (...)C330M i przyszedł czas na wymianę DR bo kończa się w nim miejsca a na zaświadczeniu nie chce mi się jeździć.Przy okazji pewnie będzie trzeba dopisać parę danych(...) Tak na prawdę sam sobie odpowiadasz na pytanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nikita_Bennet Napisano 25 Czerwiec 2012 Autor Share Napisano 25 Czerwiec 2012 no wiem ale jak będę wiedział jakie to dane bo ktoś z was mnie poratuje to będę mądrzejszy przed faktem a nie z błędnie wypisanym DR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 25 Czerwiec 2012 Share Napisano 25 Czerwiec 2012 G - 1675 dla 330 i 330M Nacisk dla 330M 24,99 kN; moc silnika 22,40 kW, O1/O2 5500/1500 Dla 330 nacisk 25 kN, moc 23 kW, O1 5500 kg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nikita_Bennet Napisano 25 Czerwiec 2012 Autor Share Napisano 25 Czerwiec 2012 dziękuję bardzo i pytanko - w DR mam URSUS C330 a na tabliczce znamionowe C330 M. Myślicie że da się to poprawić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 25 Czerwiec 2012 Share Napisano 25 Czerwiec 2012 Myślicie że da się to poprawić? Pewnie się w końcu da... ale po co? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 26 Czerwiec 2012 Share Napisano 26 Czerwiec 2012 Raczej wyśle i 60 zł /za ustalenie danych/ w plecy Moje pytanie brzmi dlaczego, czyżby ten pojazd przechodził ponownie proces rejestracji?? Czy też poprzednio był zarejestrowany z naruszeniem prawa bo nie było niezbędnych danych do jego rejestracji...? No i w końcu jak przechodził przez ćwierć wieku BT z takimi danymi technicznymi...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 26 Czerwiec 2012 Share Napisano 26 Czerwiec 2012 Moje pytanie brzmi dlaczego, czyżby ten pojazd przechodził ponownie proces rejestracji?? Przechodził. Ale wzór dowodu rejestracyjnego jak i zakres danych umieszczanych obecnie w dowodzie rejestracyjnym się zmienił. WK musi skądś te dane uzyskać. Skąd? Sprawa oczywiście dyskusyjna... Ale co niby innego proponujesz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wolf Napisano 26 Czerwiec 2012 Share Napisano 26 Czerwiec 2012 Tak i robisz identyfikację - powstaje różnica w DMC o 50kg i WK nie może poprawić tylko klient jeździ z błędnymi danymi. Z drugiej strony w osobówkach niektóre dane wielkiego znaczenia nie mają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eborg Napisano 26 Czerwiec 2012 Share Napisano 26 Czerwiec 2012 Mają - f o r m a l n e! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nikita_Bennet Napisano 26 Czerwiec 2012 Autor Share Napisano 26 Czerwiec 2012 ...Przechodził. Ale wzór dowodu rejestracyjnego ...sam DR był zmieniony kilka razy bo ciągnikz 1987 roku więc nawet przy zmianach mogły zniknać pewne dane lub zmienić wartość [ Dodano: 28-06-2012, 12:35 ] a jeszcze jedno pytanie. Czy muszę najpierw iść do WK aby dostać skierowanie na uzupełnienie danych i wtedy do diagnosty czy jest możliwość że diagnosta widząc brak miejsc na wpisy wystawi mi BT na zaświadczeniu a w adnotacjach dopisze wszystkie potrzebne dane i skoryguje że jest to C330M a nie C330? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
crackers Napisano 2 Lipiec 2012 Share Napisano 2 Lipiec 2012 Witaj,jak pojedziesz na OBT to diagnosta da Tobie zaswiadczenie z adnotacja brak miejsca w DR i uzupełnionymi danymi,nastepnie w ciagu 30 dni do WK w celu wymiany DR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nikita_Bennet Napisano 2 Lipiec 2012 Autor Share Napisano 2 Lipiec 2012 jeszcze będę musiał go podpytać czy zmieni nazwę z URSUS C330 na URSUS C330M bo taka widnieje na tabliczce dziękuję za informację. [ Dodano: 01-01-2015, 16:18 ] Wszystkiego najlepszego w 2015 roku A wracając do dyskusji to diagnosta owszem poprawił model, a dane miał WK wziąć z katalogu a tak to im wyszło: Przy następnej wymianie pójdę sam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
laptop Napisano 31 Sierpień 2022 Share Napisano 31 Sierpień 2022 (edytowane) Zbliża się koniec roku, więc sporo osób przypomina sobie o zaległych badaniach technicznych... Pacjent to Ursus C330 z roku 1968. Ogólnie wszystkie 330 mają z automatu MW 1675kg. Mam książkę od wersji M i jest wprost napisane: Masa ciągnika gotowego do pracy w kompletacji standard, bez dodatkowych obciążników. A ten jegomość ma tabliczkę fabryczną, czytelną! i widnieje na niej ciężar własny 1550kg. Co autor miał na myśli w tamtych latach? 😏 Jest to masa pojazdu gotowego do pracy? W książce od C330 nie M, wersja wyjściowa to 1495kg (chyba, bo akurat ta strona jest nieostra) 😅. Czy za bardzo kombinuję? Edytowane 31 Sierpień 2022 przez laptop Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 31 Sierpień 2022 Share Napisano 31 Sierpień 2022 34 minuty temu, laptop napisał: Co autor miał na myśli w tamtych latach? Nigdy się tego nie dowiemy. 35 minut temu, laptop napisał: Czy za bardzo kombinuję? Masz czytelne dane z TZ więc się ich trzymaj, lepszych danych producenta nigdzie nie znajdziesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 31 Sierpień 2022 Share Napisano 31 Sierpień 2022 Ja bym nie rozgrzebywał a do tabliczki się stosował. Ciężar własny równa się masa własna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nikita_Bennet Napisano 31 Sierpień 2022 Autor Share Napisano 31 Sierpień 2022 wg instrukcji z 1982 dla C-330 (czyli nie Mki). Masa ciągnika w stanie suchym 1495kg Minimalna masa ciągnika gotowego do pracy (bez obciążników ble ble z materiałami pędnymi olejami i wodą w chłodnicy, bez kabiny) 1620kg Max masa ciągnika (z obciążnikami, wyposażeniem narzędziowym przystawką pasową, bez kabiny i wody w ogumieniu, bez kierowcy) 1890kg fajne rzeczy czasem piszą Instrukcja napraw dla C330 i C335 podaje jednak masę 1675 dla C330 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 1 Wrzesień 2022 Share Napisano 1 Wrzesień 2022 14 godzin temu, Nikita_Bennet napisał: asa ciągnika w stanie suchym 1495kg Po uzupełnieniu płynów wyjdzie ok 1550 kg (olej przekładniowy +zwolnice 27 l -23 kg + olej silnikowy 6,5 l - 6 kg + paliwo 35 l - 29 kg = 58 kg), jeżeli uzupełnimy bak w 90% (zgodnie z normą) to wyjdzie ok 55 kg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
laptop Napisano 2 Wrzesień 2022 Share Napisano 2 Wrzesień 2022 Bez kombinowania zostawiłem jak na TZ. Co ciekawe, w dowodzie było wykreskowane ale w cep 1675kg, ciągnik ostatnio był na BT w latach 90. Czyżby z automatu podczas migracji przypisano mu taką wartość? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.