Skocz do zawartości

Uzupełnienie danych


Nikita_Bennet

Rekomendowane odpowiedzi

odgrzebię temat.

C330M i przyszedł czas na wymianę DR bo kończa się w nim miejsca a na zaświadczeniu nie chce mi się jeździć.

Przy okazji pewnie będzie trzeba dopisać parę danych a jak patrzę to nie wiem czy te które są wpisane są poprawne a ciągnik jest u nas od nowości.

Czy istniały ciągniki C330M czy wszystkie "M-ki" były wpisywane do DR jako C330?

WK wyśle na uzupełnienie danych do diagnosty czy sam coś nawpisuje?

 

Pod spodem skan ostatniego DR jaki został wydany.

 

scaled.php?server=706&filename=94862039.jpg&res=landing

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WK wyśle na uzupełnienie danych do diagnosty czy sam coś nawpisuje?

Raczej wyśle i 60 zł /za ustalenie danych/ w plecy

 

Akurat dane Ursusa C330 i C330M są w katalogu ITS (poza masą przyczepy bez hamulca), więc jest szansa, że WK sam wpisze dane takie jak moc silnika czy masa własna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko w DR napisane jest że to C 330 a jest to C330M - tego chyba nie da sie wyprostować? Tabliczka gdzieś jest i nr podwozia taki jak na ciągniku i tam napisane C330M.

 

Możesz podać te dane? Bo wolę posłuchać kogoś mądrego niż odbierać DR i zastanawiać się czy jest dobrze czy źle wypełniony.

 

Będe więc 60+63 zł w plecy bo akurat w tym ciągniczku skończył się nie tylko DR ale i "przegląd".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...)C330M i przyszedł czas na wymianę DR bo kończa się w nim miejsca a na zaświadczeniu nie chce mi się jeździć.

Przy okazji pewnie będzie trzeba dopisać parę danych(...)

Tak na prawdę sam sobie odpowiadasz na pytanie :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wiem ale jak będę wiedział jakie to dane bo ktoś z was mnie poratuje to będę mądrzejszy przed faktem a nie z błędnie wypisanym DR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej wyśle i 60 zł /za ustalenie danych/ w plecy

Moje pytanie brzmi dlaczego, czyżby ten pojazd przechodził ponownie proces rejestracji?? Czy też poprzednio był zarejestrowany z naruszeniem prawa bo nie było niezbędnych danych do jego rejestracji...? No i w końcu jak przechodził przez ćwierć wieku BT z takimi danymi technicznymi...?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje pytanie brzmi dlaczego, czyżby ten pojazd przechodził ponownie proces rejestracji??

 

Przechodził. Ale wzór dowodu rejestracyjnego jak i zakres danych umieszczanych obecnie w dowodzie rejestracyjnym się zmienił. WK musi skądś te dane uzyskać. Skąd?

 

Sprawa oczywiście dyskusyjna... Ale co niby innego proponujesz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak i robisz identyfikację - powstaje różnica w DMC o 50kg i WK nie może poprawić tylko klient jeździ z błędnymi danymi.

Z drugiej strony w osobówkach niektóre dane wielkiego znaczenia nie mają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...Przechodził. Ale wzór dowodu rejestracyjnego ...
sam DR był zmieniony kilka razy bo ciągnikz 1987 roku więc nawet przy zmianach mogły zniknać pewne dane lub zmienić wartość

 

[ Dodano: 28-06-2012, 12:35 ]

a jeszcze jedno pytanie.

Czy muszę najpierw iść do WK aby dostać skierowanie na uzupełnienie danych i wtedy do diagnosty czy jest możliwość że diagnosta widząc brak miejsc na wpisy wystawi mi BT na zaświadczeniu a w adnotacjach dopisze wszystkie potrzebne dane i skoryguje że jest to C330M a nie C330?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj,jak pojedziesz na OBT to diagnosta da Tobie zaswiadczenie z adnotacja brak miejsca w DR i uzupełnionymi danymi,nastepnie w ciagu 30 dni do WK w celu wymiany DR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze będę musiał go podpytać czy zmieni nazwę z URSUS C330 na URSUS C330M bo taka widnieje na tabliczce ;)

 

dziękuję za informację.

 

[ Dodano: 01-01-2015, 16:18 ]

Wszystkiego najlepszego w 2015 roku ;)

 

A wracając do dyskusji to diagnosta owszem poprawił model, a dane miał WK wziąć z katalogu a tak to im wyszło:

9841d23937f05.jpg

Przy następnej wymianie pójdę sam ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 years later...

Zbliża się koniec roku, więc sporo osób przypomina sobie o zaległych badaniach technicznych...

Pacjent to Ursus C330 z roku 1968. Ogólnie wszystkie 330 mają z automatu MW 1675kg. Mam książkę od wersji M i jest wprost napisane: Masa ciągnika gotowego do pracy w kompletacji standard, bez dodatkowych obciążników. A ten jegomość ma tabliczkę fabryczną, czytelną! i widnieje na niej ciężar własny 1550kg. Co autor miał na myśli w tamtych latach? 😏  Jest to masa pojazdu gotowego do pracy? W książce od C330 nie M, wersja wyjściowa to 1495kg (chyba, bo akurat ta strona jest nieostra) 😅. Czy za bardzo kombinuję?

330.jpg

Edytowane przez laptop
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, laptop napisał:

Co autor miał na myśli w tamtych latach?

Nigdy się tego nie dowiemy.

35 minut temu, laptop napisał:

Czy za bardzo kombinuję?

Masz czytelne dane z TZ więc się ich trzymaj, lepszych danych producenta nigdzie nie znajdziesz. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wg instrukcji z 1982 dla C-330 (czyli nie Mki).

Masa ciągnika w stanie suchym 1495kg

Minimalna masa ciągnika gotowego do pracy (bez obciążników ble ble z materiałami pędnymi olejami i wodą w chłodnicy, bez kabiny) 1620kg

Max masa ciągnika (z obciążnikami, wyposażeniem narzędziowym przystawką pasową, bez kabiny i wody w ogumieniu, bez kierowcy) 1890kg

fajne rzeczy czasem piszą ;)

Instrukcja napraw dla C330 i C335 podaje jednak masę 1675 dla C330 ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, Nikita_Bennet napisał:

asa ciągnika w stanie suchym 1495kg

Po uzupełnieniu płynów wyjdzie ok 1550 kg (olej przekładniowy +zwolnice 27 l -23 kg + olej silnikowy 6,5 l - 6 kg + paliwo 35 l - 29 kg = 58 kg), jeżeli uzupełnimy bak w 90% (zgodnie z normą) to wyjdzie ok 55 kg.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez kombinowania zostawiłem jak na TZ. Co ciekawe, w dowodzie było wykreskowane ale w cep 1675kg, ciągnik ostatnio był na BT w latach 90. Czyżby z automatu podczas migracji przypisano mu taką wartość?

  • Polub 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.