PROFIL Napisano 20 Lipiec 2012 Share Napisano 20 Lipiec 2012 Witam Panów, mam gorącą prośbę o wypowiedzenie się odnośnie rozmieszczenia urządzeń na modernizowanej stacji. Mile widziane uwagi. Pozdrawiam. kanał diagnostyczny.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 21 Lipiec 2012 Share Napisano 21 Lipiec 2012 modernizowanej stacji zakres PSKP czy OSKP jaka jest odległość kanału od bramy IMHO szarpak bardzo blisko schodów proponuję 1-2m za rolkami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek1 Napisano 21 Lipiec 2012 Share Napisano 21 Lipiec 2012 Uważam to rozmieszzczenie za jak najbardziej prawidłowe. Płyta na wlocie, potem amortyzatory, rolki i szarpak. Jednak przy rozstawie osi kół pojazdu zbliżonych do 3600 cm. w czasie pomiaru amortyzatorów tylnej osi, okaże się , że kołami przedniej osi stoimy w rolkach które mogłyby się chcieć uruchamiać. Gdyby ta odległość była większa to byłoby lepiej, bo pojazdów z większym rozstawem jest mniej niż z większym. Ustawienie szarpaków dobre, blisko schodów to nie trzeba tak dleko wchodzić do nich w kanał. No wiesz Jacdiag, 14,00 m kanału to na pewno nie na okręgówce. Natomiast szarpaki zaraz za rolkami...to trochę kłopotliwe. Robiąc BT wyglądałoby to tak: hamulce oś P- szarpaki- hamulce oś T a tak jest hamulce oś P, hamulce oś T, szarpaki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PROFIL Napisano 22 Lipiec 2012 Autor Share Napisano 22 Lipiec 2012 Dziękuję za uwagi dotyczące rozmieszczenia urządzeń. Stacja będzie podstawowa resortowa, odległość kanału od bramy wjazdowej to ok. 4,8 m. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 23 Lipiec 2012 Share Napisano 23 Lipiec 2012 Jednak przy rozstawie osi kół pojazdu zbliżonych do 3600 cm. w czasie pomiaru amortyzatorów tylnej osi, okaże się , że kołami przedniej osi stoimy w rolkach które mogłyby się chcieć uruchamiać. Dlatego lepiej urządzenie do sprawdzania amortyzatorów zamontowac tuz przed rolkami hamulcowymi. Ustawienie szarpaków dobre, blisko schodów to nie trzeba tak dleko wchodzić do nich w kanał. To jest złe rozwiązanie, bo podczas sprawdzania tylnej osi nie da się wejść (wyjść) do kanału i trzeba będzie wchodzić z drugiej strony (+14m dodatkowej drogi). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
praktyk Napisano 23 Lipiec 2012 Share Napisano 23 Lipiec 2012 To jest złe rozwiązanie, bo podczas sprawdzania tylnej osi nie da się wejść (wyjść) do kanału i trzeba będzie wchodzić z drugiej strony (+14m dodatkowej drogi). I to jest słuszna ocena, po której rozpoznaje się prawdziwego diagnostę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PROFIL Napisano 23 Lipiec 2012 Autor Share Napisano 23 Lipiec 2012 witam Panów poprawione rozmieszczenie odległosć TUZ od rolek zwiększona do 460 cm wystarczy czy lepiej zamontować tuż przed rolkami? [ Dodano: 23-07-2012, 12:54 ] Plan sytuacyjny skp. kanał diagnostyczny(1).pdf kanał diagnostyczny lokalizacja.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 23 Lipiec 2012 Share Napisano 23 Lipiec 2012 Płyta poślizgu bocznego na samym początku jest sztuką dla sztuki. TUZ za blisko wjazdu, w zimie przy dłuższym aucie nie zamkniesz drzwi przed skończeniem badania. Choć przy takiej długości nie wiele można wskórać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 23 Lipiec 2012 Share Napisano 23 Lipiec 2012 TUZ za blisko wjazdu, w zimie przy dłuższym aucie nie zamkniesz drzwi przed skończeniem badania. chyba zamknie odległość kanału od bramy wjazdowej to ok. 4,8 m. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 23 Lipiec 2012 Share Napisano 23 Lipiec 2012 nie doczytałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek1 Napisano 23 Lipiec 2012 Share Napisano 23 Lipiec 2012 To jest złe rozwiązanie, bo podczas sprawdzania tylnej osi nie da się wejść (wyjść) do kanału i trzeba będzie wchodzić z drugiej strony (+14m dodatkowej drogi). Tylko, że żeby móc wyjść przednimi schodami z kanału po szarpaniu tylnej osi to szarpak należałoby przesunąć jakieś 3,0 - 3,5 do tyłu. Wtedy pomiędzy szarpakiem a rolkami byłoby te niezbyt szczęśliwe 2,5 - 3,0 i sytuacja taka, jak już opisałem czyli nie można jednym przejściem sprawdzić hamulców a oś tylna stoi na rolkach/ w rolkach gdy przednia stoi na szarpaku. Albo po sprawdzeniu hamulców cofać przednią oś na szarpaki. Więc nie da się jednym ustawieniem osiągnąć wszystkiego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PROFIL Napisano 23 Lipiec 2012 Autor Share Napisano 23 Lipiec 2012 Dziękuję wszystkim za uwagi, chyba pozostanę przy wersji ostatecznej. Nie mogę zamontować TUZ-a przy rolkach gdyż 70 % pojazdów które będą badane to z napędem 6x6 i przed rolkami muszę ustawiać wolne rolki. Dziękuję jeszcze raz za zainteresowanie. Pozdrawiam i mam nadzieje że w nie długim czasie podrzucę parę fotek z realizacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek1 Napisano 23 Lipiec 2012 Share Napisano 23 Lipiec 2012 Dziękuję wszystkim za uwagi za tą powinieneś chyba podwójnie podziękować bo jest szczególnie na temat... I to jest słuszna ocena, po której rozpoznaje się prawdziwego diagnostę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bogusław Napisano 24 Lipiec 2012 Share Napisano 24 Lipiec 2012 przed rolkami muszę ustawiać wolne rolki Rolki wolnobieżne musisz ustawić i przed, i za rolkami hamulcowymi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 24 Lipiec 2012 Share Napisano 24 Lipiec 2012 a będą tak wyglądać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 24 Lipiec 2012 Share Napisano 24 Lipiec 2012 To jest złe rozwiązanie, bo podczas sprawdzania tylnej osi nie da się wejść (wyjść) do kanału i trzeba będzie wchodzić z drugiej strony (+14m dodatkowej drogi). ale z drugiej strony nie zaprojektowano schodów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 24 Lipiec 2012 Share Napisano 24 Lipiec 2012 ale z drugiej strony nie zaprojektowano schodów Widziałem juz takie SKP, gdzie kanał przegladowy miał tylko jedne schody ale zawsze z drugiej strony była drabina, która umozliwiała "awaryjne" wejście lub wyjście z kanałau. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkdog Napisano 24 Lipiec 2012 Share Napisano 24 Lipiec 2012 gdzie kanał przegladowy miał tylko jedne schody ale zawsze z drugiej strony była drabina, która umozliwiała "awaryjne" wejście lub wyjście z kanałau. Ja tak mam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 24 Lipiec 2012 Share Napisano 24 Lipiec 2012 nie będziemy się licytować co kto ma, tylko omawiamy to co jest w projekcie możliwe, że przepisy z zakresu Bądź cHłopie Posłuszny wymagają wyjścia "awaryjnego" z kanału np w przypadku pożaru pojazdu stojącego nad schodami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 27 Lipiec 2012 Share Napisano 27 Lipiec 2012 Kanał fajny ale... moim zdaniem TUZ koło szarpaków - rolki bliżej wjazdu gdyż prowadnice podnośnika zakończą się koło skrzyni montażowej szarpaków. Gdzie będziesz sprawdzał światła, ława pomiarowa za krótka /wchodzą w nią dwa urządzenia/. Trzeba było by pomyśleć o schemacie technologicznym badań. Czy wszystko będzie po kolei Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.