Skocz do zawartości

Serdecznie witamy w nowej wersji forum!

Pierwsze logowanie wcześniejszych użytkowników do nowego forum, wymaga wygenerowania nowego hasła (jest to czynność jednorazowa). W tym celu możemy skorzystać z linku Nie pamiętasz hasła? lub z tego u dołu okna logowania. Uwaga: Proszę podać e-mail taki sam, jaki jest ustawiony na wcześniejszym forum!

przemekbosch

ktora linia

Polecane posty

przemekbosch

witam

 

Czy możecie doradzić która linie wybrać : Besisbarth czy Cartec Kasa ta sama

 

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pietrek_k

Ja pracuję na linii CARTEC do 3,5 t i nie narzekam. Serwis OK. Urządzenia wytrzymałe. Prostota obsługi. Polecam. Wcześniej pracowałem na zbieraninie Maha, Fudim Polmo i inne. Nie było źle ale mniej wygodnie. Beisbarth nie znam dla tego się nie wypowiadam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemekbosch

witam

 

Podobno problemy sa z rolkami to znaczy jak bedziesz cofał to podobna sie uszkadzają.Prawda???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dtomasz

Pracuję na linii CARTEC do 3,5 T i trzeba znać sposób wyjazdu samochodem z rolek. Nieumiejętny wyjazd spowoduje wywalenie korków w całej stacji. Przejazdu przez ścieżkę w żadnym przypadku nie można powierzyć klientowi.

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JANUSZ60
Nieumiejętny wyjazd spowoduje wywalenie korków w całej stacji.

To faktycznie obciach dla tak poważnego producenta, a co On na to ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielg539
dtomasz napisał/a:

Nieumiejętny wyjazd spowoduje wywalenie korków w całej stacji.

 

To faktycznie obciach dla tak poważnego producenta, a co On na to ?

 

To nie tyczy się tylko tego jednego producenta a tyczy się w zasadzie wszystkich linii diagnostycznych w których rolki nie posiadają hamulca a wyjazd odbywa się wyłącznie podczas pracy rolek. Próba wyjazdu z rolek, gdy nie są one włączone prowadzi do wygenerowania tak dużego prądu, że powoduje to zadziałanie zabezpieczeń. Nie bez znaczenia jest wielkość zabezpieczenia no i oczywiście fakt, że silniki rolek powinny mieć własne zabezpieczenie, bo w przypadku jego zadziałania prądu będą pozbawione tylko rolki a nie cała SKP.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pietrek_k
Podobno problemy sa z rolkami to znaczy jak bedziesz cofał to podobna sie uszkadzają.Prawda???
Zdarzyło mi się kilka razy cofając rozbujać rolki, ale na szczęście nic się nie stało. Rolki całe i nawet korków nie wywaliło, tak więc ze swojego doświadczenia nie mogę potwierdzić. Lepiej je "przeskoczyć" oczywiście nie przesadzać z prędkością :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ketiw38
witam

 

Podobno problemy sa z rolkami to znaczy jak bedziesz cofał to podobna sie uszkadzają.Prawda???

Cofać na rolkach :?

A po co :?: :

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JANUSZ60
Cofać na rolkach :?

A po co :?: :

Choćby po to, by wyjechać ze stacji nieprzelotowej nie zasłaniając rolek płytami,,,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jackow

Ja pracowałem na Cartec do 3.5t. Obecnie pracuję na Certusie evo2 i bardzo sobie chwalę tą linię. Uważam ją za lepszą od Cartec. Bardzo dobry tryb 4x4.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marek1
Obecnie pracuję na Certusie evo2 i bardzo sobie chwalę tą linię. Uważam ją za lepszą od Cartec. Bardzo dobry tryb 4x4.

Bo to jest całkowicie nowa linia.

Potwierdzam skuteczne, automatyczne wykrywanie napędu 4x4 :ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pietrek_k
Potwierdzam skuteczne, automatyczne wykrywanie napędu 4x4
Co prawda linia Cartec nie posiada automatycznego wykrywania napędu 4x4 ale sam system uruchamiany z pilota też jest ok w stosunku do podkładanych rolek wolnobieżnych. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marek1
jest ok w stosunku do podkładanych rolek wolnobieżnych. :)

W przypadku coraz bardziej powszechnego 4x4 takie rozwiązanie zakrawa na jakąś manufakturę... :-P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JANUSZ60
W przypadku coraz bardziej powszechnego 4x4 takie rozwiązanie zakrawa na jakąś manufakturę...

Nie wyobrażam sobie dziś pracy bez systemu 4x4.Dziwię się otwierającym nowe stacje, że na tym próbują oszczędzać,,,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Regan55
Beisbarth nie znam dla tego się nie wypowiadam.

Ja własnie zacząłem na tej linii pracowac.Moze zadna rewelacja ale posiada wszystkie opcje/4x4/wykrywa automatycznie....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
max72
Co prawda linia Cartec nie posiada automatycznego wykrywania napędu 4x4

 

Linia Cartec już posiada automatyczne wykrywanie napędu 4x4

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tytus

Cześć Panowie

Podpowiedzcie jak to z tym Certusem Evo2 jest - bo chcą mi wymienić linie ze starego. Ale wiąże się to z prawdopodobieństwem nowego odbioru stacji...

Stary Certus praktycznie nie ma mozliwosci pomiaru wspolczesnych 4x4 a ten to podobno umozliwia. Rowniez podobno ma system wspomagania wyjazdu z rolek - a robie duzo ciezarowek i czesto solówki...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DARIO64
Certusem Evo2

Nie wiem czy akurat o tę linię chodzi ,ale ostatnio tyle złego nasłuchałem się na temat Certusa że głowa boli .

Stary Certus praktycznie nie ma mozliwosci pomiaru wspolczesnych 4x4 a ten to podobno umozliwia.

Podobno ,a jak powiedzą że można badać nawet Subaru,to włóż między bajki i zadzwoń do przedstawiciela Subaru.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tytus

Wolałbym pogadać z kimś kto używa a nie tylko słyszał...

bo być może słyszałes o pierwszym Certusie i na dodatek słabo skonfigurowanym...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DARIO64
bo być może słyszałes o pierwszym Certusie

Montowany w tamtym roku , w ciągu pół roku naście reklamacji i to nie drobnostki .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darkdog
ma mozliwosci pomiaru wspolczesnych 4x4 a ten to podobno umozliwia. Rowniez podobno ma system wspomagania wyjazdu z rolek

ja takie cuda mam w Maha

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielg539
ja takie cuda mam w Maha

Niestety ale za takie pieniądze spece od Mahy mogli by się trochę wysilić i dorzucić co nieco bo standardowe wyposażenie jest bardzo ubogie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darkdog
bo standardowe wyposażenie jest bardzo ubogie.

to fakt :-(

system wspomagania wyjazdu z rolek ale to jest w standardowym,wyposażeniu :) ale kontrola 4x4 ham.w nowej wersji to dla mnie :D rewelacja Danielu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aboz
system wspomagania wyjazdu z rolek
Z ciekawości się zapytam, jak to się objawia?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pentagram
Z ciekawości się zapytam, jak to się objawia?

 

Po zakończeniu badania włączają się, co pomaga w wyjechaniu pojazdu z rolek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×

Ważne informacje

Umieściliśmy pliki cookie na Twoim urządzeniu, aby pomóc Ci ulepszyć tę witrynę. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym razie zakładamy, że możesz kontynuować.