Skocz do zawartości

ktora linia


przemekbosch

Rekomendowane odpowiedzi

Ja pracuję na linii CARTEC do 3,5 t i nie narzekam. Serwis OK. Urządzenia wytrzymałe. Prostota obsługi. Polecam. Wcześniej pracowałem na zbieraninie Maha, Fudim Polmo i inne. Nie było źle ale mniej wygodnie. Beisbarth nie znam dla tego się nie wypowiadam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pracuję na linii CARTEC do 3,5 T i trzeba znać sposób wyjazdu samochodem z rolek. Nieumiejętny wyjazd spowoduje wywalenie korków w całej stacji. Przejazdu przez ścieżkę w żadnym przypadku nie można powierzyć klientowi.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieumiejętny wyjazd spowoduje wywalenie korków w całej stacji.

To faktycznie obciach dla tak poważnego producenta, a co On na to ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dtomasz napisał/a:

Nieumiejętny wyjazd spowoduje wywalenie korków w całej stacji.

 

To faktycznie obciach dla tak poważnego producenta, a co On na to ?

 

To nie tyczy się tylko tego jednego producenta a tyczy się w zasadzie wszystkich linii diagnostycznych w których rolki nie posiadają hamulca a wyjazd odbywa się wyłącznie podczas pracy rolek. Próba wyjazdu z rolek, gdy nie są one włączone prowadzi do wygenerowania tak dużego prądu, że powoduje to zadziałanie zabezpieczeń. Nie bez znaczenia jest wielkość zabezpieczenia no i oczywiście fakt, że silniki rolek powinny mieć własne zabezpieczenie, bo w przypadku jego zadziałania prądu będą pozbawione tylko rolki a nie cała SKP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobno problemy sa z rolkami to znaczy jak bedziesz cofał to podobna sie uszkadzają.Prawda???
Zdarzyło mi się kilka razy cofając rozbujać rolki, ale na szczęście nic się nie stało. Rolki całe i nawet korków nie wywaliło, tak więc ze swojego doświadczenia nie mogę potwierdzić. Lepiej je "przeskoczyć" oczywiście nie przesadzać z prędkością :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

 

Podobno problemy sa z rolkami to znaczy jak bedziesz cofał to podobna sie uszkadzają.Prawda???

Cofać na rolkach :?

A po co :?: :

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja pracowałem na Cartec do 3.5t. Obecnie pracuję na Certusie evo2 i bardzo sobie chwalę tą linię. Uważam ją za lepszą od Cartec. Bardzo dobry tryb 4x4.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obecnie pracuję na Certusie evo2 i bardzo sobie chwalę tą linię. Uważam ją za lepszą od Cartec. Bardzo dobry tryb 4x4.

Bo to jest całkowicie nowa linia.

Potwierdzam skuteczne, automatyczne wykrywanie napędu 4x4 :ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam skuteczne, automatyczne wykrywanie napędu 4x4
Co prawda linia Cartec nie posiada automatycznego wykrywania napędu 4x4 ale sam system uruchamiany z pilota też jest ok w stosunku do podkładanych rolek wolnobieżnych. :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest ok w stosunku do podkładanych rolek wolnobieżnych. :)

W przypadku coraz bardziej powszechnego 4x4 takie rozwiązanie zakrawa na jakąś manufakturę... :-P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W przypadku coraz bardziej powszechnego 4x4 takie rozwiązanie zakrawa na jakąś manufakturę...

Nie wyobrażam sobie dziś pracy bez systemu 4x4.Dziwię się otwierającym nowe stacje, że na tym próbują oszczędzać,,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Beisbarth nie znam dla tego się nie wypowiadam.

Ja własnie zacząłem na tej linii pracowac.Moze zadna rewelacja ale posiada wszystkie opcje/4x4/wykrywa automatycznie....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 year later...

Cześć Panowie

Podpowiedzcie jak to z tym Certusem Evo2 jest - bo chcą mi wymienić linie ze starego. Ale wiąże się to z prawdopodobieństwem nowego odbioru stacji...

Stary Certus praktycznie nie ma mozliwosci pomiaru wspolczesnych 4x4 a ten to podobno umozliwia. Rowniez podobno ma system wspomagania wyjazdu z rolek - a robie duzo ciezarowek i czesto solówki...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Certusem Evo2

Nie wiem czy akurat o tę linię chodzi ,ale ostatnio tyle złego nasłuchałem się na temat Certusa że głowa boli .

Stary Certus praktycznie nie ma mozliwosci pomiaru wspolczesnych 4x4 a ten to podobno umozliwia.

Podobno ,a jak powiedzą że można badać nawet Subaru,to włóż między bajki i zadzwoń do przedstawiciela Subaru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wolałbym pogadać z kimś kto używa a nie tylko słyszał...

bo być może słyszałes o pierwszym Certusie i na dodatek słabo skonfigurowanym...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ma mozliwosci pomiaru wspolczesnych 4x4 a ten to podobno umozliwia. Rowniez podobno ma system wspomagania wyjazdu z rolek

ja takie cuda mam w Maha

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja takie cuda mam w Maha

Niestety ale za takie pieniądze spece od Mahy mogli by się trochę wysilić i dorzucić co nieco bo standardowe wyposażenie jest bardzo ubogie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo standardowe wyposażenie jest bardzo ubogie.

to fakt :-(

system wspomagania wyjazdu z rolek ale to jest w standardowym,wyposażeniu :) ale kontrola 4x4 ham.w nowej wersji to dla mnie :D rewelacja Danielu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.