Skocz do zawartości

ktora linia


przemekbosch

Rekomendowane odpowiedzi

Po zakończeniu badania włączają się, co pomaga w wyjechaniu pojazdu z rolek.

dokładnie :ok

tylko jak zza dużym impetem się wyjeżdża (a zdarza się :oops: ) to przechodzi do badania osi 2, a zapis z badania hamulca postojowego z "wiru rolek" :-?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pracuje na tym Certusie , żeczywiście ma wspomaganie wyjazdu z rolek , wykrywa napęd 4x4 i super przekazuje dane z nacisku na pedał przez chyba podczerwień.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aż z takim impetem nie wyjechałem jeszcze

ale czasami tak się zdarza :)

to przechodzi do badania osi 2, a zapis z badania hamulca postojowego z "wiru rolek"

zawsze można powturzyć pomiar i zapisać z pilota :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to myślałem, że cosik tam macie innego porobione. Ja pracuję na Uniline i też mam wspomaganie wyjazdu z rolek i badanie 4x4. Niestety Volvo 4wd muszę robić za pomocą opóźnieniomierza bo wiskozę szlag trafia. Chyba, że zna ktoś sposób na zrobienie takiego auta na rolkach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może kiepsko obroty rolek zsynchronizowane?

W Unimetalu najprawdopodobniej to!

Nawalczyłem się kiedyś z taką linią z wciąż rokalibrowującą się synchronizacją rolek...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiskozę szlag trafia

 

Wiskoza jest w różnicówce międzyosiowej. A jeśli koła idealnie się kręcą w przeciwne kierunki to żaden moment obrotowy na drugą oś przekazywany nie jest. Nie wiem jak jest przy rozdziale elektronicznym...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli koła idealnie się kręcą w przeciwne kierunki to żaden moment obrotowy na drugą oś przekazywany nie jest

Też tak myślę i problemu jeszcze nie miałem,,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Unimetalu najprawdopodobniej to!

Nawalczyłem się kiedyś z taką linią z wciąż rokalibrowującą się synchronizacją rolek...

Przy okazji zapytam: Jakie macie doświadczenia z serwisem Unimetalu? Ja ostatnio po wizytach serwisu czuję się paciągany i nagabywany na wymianę urządzeń, ceny za usługi kosmiczne i wkładają niby regenerowane części, które padają po kilku dniach. Mieliście takie przypadki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Unimetalu najprawdopodobniej to!

Nawalczyłem się kiedyś z taką linią z wciąż rokalibrowującą się synchronizacją rolek...

Przy okazji zapytam: Jakie macie doświadczenia z serwisem Unimetalu? Ja ostatnio po wizytach serwisu czuję się paciągany i nagabywany na wymianę urządzeń, ceny za usługi kosmiczne i wkładają niby regenerowane części, które padają po kilku dniach. Mieliście takie przypadki?

 

u nas po półtorarocznej pracy padła waga na jednej płycie. Po zgłoszeniu usterki przyjechał serwisant wymienił elektronikę i jest OK. szef jednak zlecił cały przegląd urządzeń i wybulił 1,5 koła. Było to gdzieś na wiosnę, działa do dziś :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może kiepsko obroty rolek zsynchronizowane?
To muszę jutro zbadać temat, bo już mi się zdarzyło wiskozę uwędzić na rolkach. Od tamtego momentu robię opóźnieniomierzem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to myślałem, że cosik tam macie innego porobione. Ja pracuję na Uniline i też mam wspomaganie wyjazdu z rolek i badanie 4x4. Niestety Volvo 4wd muszę robić za pomocą opóźnieniomierza bo wiskozę szlag trafia. Chyba, że zna ktoś sposób na zrobienie takiego auta na rolkach.

Na haldexa jest prosty sposób. Wystarczy wyłączyć zapłon!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.