Skocz do zawartości
Czy płacisz za terminale płatnicze 2x więcej niż musisz? ×

GTO Laser - kompensacja


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mam takie drobne pytanko:

czy przy regulacji samej zbieżności kół przednich przy pomocy GTO Lasera wykonujemy kompensację bicia kół osi przedniej i tylnej czy tylko przedniej :?

Napisano
A jak jest GTO w wersji 2-modułowej???

Jeśli przeszło przy odbiorze stacji ,,,

Napisano
Mam takie drobne pytanko:

czy przy regulacji samej zbieżności kół przednich przy pomocy GTO Lasera wykonujemy kompensację bicia kół osi przedniej i tylnej czy tylko przedniej :?

Poczytaj dobrze instrukcję a doczytasz się że kompensacja bicia kół ma znaczenie tylko przy ustawianiu kątów pochylenia kół.

Napisano
Chyba chodzi o to czy można, a nie czy przeszło przy odbiorze.....

Nie zrozumiałeś mnie, chodzi o to, że nie powinno być dopuszczone ,,,

Napisano

Zrozumiałem - chyba.

Mi chodzi o istotę pomiaru, a Tobie raczej o to, czy może być

dopuszczone (GTO) z 2- ma modułami przy I badaniu ,po sprowadzeniu (?!).

Napisano
Mam takie drobne pytanko:

czy przy regulacji samej zbieżności kół przednich przy pomocy GTO Lasera wykonujemy kompensację bicia kół osi przedniej i tylnej czy tylko przedniej :?

Napisano
Mam takie drobne pytanko:

czy przy regulacji samej zbieżności kół przednich przy pomocy GTO Lasera wykonujemy kompensację bicia kół osi przedniej i tylnej czy tylko przedniej :?

 

Ale co chodzi?

Napisano
czy przy regulacji samej zbieżności kół przednich przy pomocy GTO Lasera wykonujemy kompensację bicia kół osi przedniej i tylnej czy tylko przedniej

 

Jeśli masz cztery głowice to logika podpowiada, ze czterech, bo na tylnych są ekrany z podziałką. Jeśli masz dwie głowice to tylko przednie. Samych zawieszanych ekranów nie skompensujesz.

 

 

Też nie przyswajam o co paniczowi "pomyka".

 

To wyłączcie myślenie diagnosty i włączcie mechanika.

"Społeczeństwo postanowiło kiedyś mieć Policję, aby pilnowała przestrzegania prawa, ustanowionego umysłami przedstawicieli tego społeczeństwa. Postanowiło mieć także diagnostów, którzy będą kontrolować pojazdy poruszające się po drogach, aby społeczeństwu było bezpiecznie. Teraz społeczeństwo ma problem kiedy Policjant karze mandatem za łamanie prawa, albo diagnosta nie chce dopuścić niesprawnego pojazdu. Bo prawa powinni przestrzegać inni a w stosunku do MNIE powinno wystarczyć jedynie moje ustne zapewnienie, że jestem wzorowym przedstawicielem tego społeczeństwa. Ci, którzy chcą wykonywać swe obowiązki tak jak NAKAZUJE prawo nie mają lekkiego życia....." - by abcs

Napisano
Jeśli masz cztery głowice to logika podpowiada, ze czterech, bo na tylnych są ekrany z podziałką.

A próbowałeś zrobić coś tym na czterech głowicach?

Kiedy kręcisz pokrętłem od pomiaru pochylenia kół tylnych to od razu zmienia się położenie punktu na skali rzucanej przez lustro na przednie głowice :shock:

A co ma pochylenie kół tylnych do zbieżności kół przednich?

Tym bardziej, że w przypadku pomiaru dwiema głowicami i chorągiewkami na kołach osi tylnej nie ma żadnego wpływu pochylenia kół tylnych na położenie punktu lasera na skali na chorągiewce.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.