danzig00 Napisano 23 Sierpień 2012 Napisano 23 Sierpień 2012 Mam takie drobne pytanko: czy przy regulacji samej zbieżności kół przednich przy pomocy GTO Lasera wykonujemy kompensację bicia kół osi przedniej i tylnej czy tylko przedniej Cytuj
eborg Napisano 23 Sierpień 2012 Napisano 23 Sierpień 2012 A jak jest GTO w wersji 2-modułowej??? Cytuj
JANUSZ60 Napisano 23 Sierpień 2012 Napisano 23 Sierpień 2012 A jak jest GTO w wersji 2-modułowej??? Jeśli przeszło przy odbiorze stacji ,,, Cytuj
eborg Napisano 23 Sierpień 2012 Napisano 23 Sierpień 2012 Chyba chodzi o to czy można, a nie czy przeszło przy odbiorze..... Cytuj
Marek1 Napisano 23 Sierpień 2012 Napisano 23 Sierpień 2012 Mam takie drobne pytanko:czy przy regulacji samej zbieżności kół przednich przy pomocy GTO Lasera wykonujemy kompensację bicia kół osi przedniej i tylnej czy tylko przedniej Poczytaj dobrze instrukcję a doczytasz się że kompensacja bicia kół ma znaczenie tylko przy ustawianiu kątów pochylenia kół. Cytuj
JANUSZ60 Napisano 23 Sierpień 2012 Napisano 23 Sierpień 2012 Chyba chodzi o to czy można, a nie czy przeszło przy odbiorze..... Nie zrozumiałeś mnie, chodzi o to, że nie powinno być dopuszczone ,,, Cytuj
eborg Napisano 23 Sierpień 2012 Napisano 23 Sierpień 2012 Zrozumiałem - chyba. Mi chodzi o istotę pomiaru, a Tobie raczej o to, czy może być dopuszczone (GTO) z 2- ma modułami przy I badaniu ,po sprowadzeniu (?!). Cytuj
panicz Napisano 23 Sierpień 2012 Napisano 23 Sierpień 2012 Mam takie drobne pytanko:czy przy regulacji samej zbieżności kół przednich przy pomocy GTO Lasera wykonujemy kompensację bicia kół osi przedniej i tylnej czy tylko przedniej Cytuj
Marek1 Napisano 23 Sierpień 2012 Napisano 23 Sierpień 2012 Mam takie drobne pytanko:czy przy regulacji samej zbieżności kół przednich przy pomocy GTO Lasera wykonujemy kompensację bicia kół osi przedniej i tylnej czy tylko przedniej Ale co chodzi? Cytuj
eborg Napisano 24 Sierpień 2012 Napisano 24 Sierpień 2012 Też nie przyswajam o co paniczowi "pomyka". Cytuj
Psuj Napisano 24 Sierpień 2012 Napisano 24 Sierpień 2012 czy przy regulacji samej zbieżności kół przednich przy pomocy GTO Lasera wykonujemy kompensację bicia kół osi przedniej i tylnej czy tylko przedniej Jeśli masz cztery głowice to logika podpowiada, ze czterech, bo na tylnych są ekrany z podziałką. Jeśli masz dwie głowice to tylko przednie. Samych zawieszanych ekranów nie skompensujesz. Też nie przyswajam o co paniczowi "pomyka". To wyłączcie myślenie diagnosty i włączcie mechanika. Cytuj "Społeczeństwo postanowiło kiedyś mieć Policję, aby pilnowała przestrzegania prawa, ustanowionego umysłami przedstawicieli tego społeczeństwa. Postanowiło mieć także diagnostów, którzy będą kontrolować pojazdy poruszające się po drogach, aby społeczeństwu było bezpiecznie. Teraz społeczeństwo ma problem kiedy Policjant karze mandatem za łamanie prawa, albo diagnosta nie chce dopuścić niesprawnego pojazdu. Bo prawa powinni przestrzegać inni a w stosunku do MNIE powinno wystarczyć jedynie moje ustne zapewnienie, że jestem wzorowym przedstawicielem tego społeczeństwa. Ci, którzy chcą wykonywać swe obowiązki tak jak NAKAZUJE prawo nie mają lekkiego życia....." - by abcs
Marek1 Napisano 24 Sierpień 2012 Napisano 24 Sierpień 2012 Jeśli masz cztery głowice to logika podpowiada, ze czterech, bo na tylnych są ekrany z podziałką. A próbowałeś zrobić coś tym na czterech głowicach? Kiedy kręcisz pokrętłem od pomiaru pochylenia kół tylnych to od razu zmienia się położenie punktu na skali rzucanej przez lustro na przednie głowice A co ma pochylenie kół tylnych do zbieżności kół przednich? Tym bardziej, że w przypadku pomiaru dwiema głowicami i chorągiewkami na kołach osi tylnej nie ma żadnego wpływu pochylenia kół tylnych na położenie punktu lasera na skali na chorągiewce. Cytuj
Jacdiag Napisano 25 Sierpień 2012 Napisano 25 Sierpień 2012 żeby zniwelować błędy powstające z "krzywego" zamocowania głowicy pomiarowej na kole czyli oś obrotu głowicy musi być równoległa do osi obrotu koła ... poczytaj instrukcję historycznego sprzętu do pomiarów geometrii - PKO 24 str 7 - 8 Cytuj Wszystkie drogi prowadzą do . . . ... trumny
ketiw38 Napisano 26 Sierpień 2012 Napisano 26 Sierpień 2012 żeby zniwelować błędy powstające z "krzywego" zamocowania głowicy pomiarowej na kole czyli oś obrotu głowicy musi być równoległa do osi obrotu koła ... poczytaj instrukcję historycznego sprzętu do pomiarów geometrii - PKO 24 str 7 - 8 Czyli podziałka też jest równoległa i można ...... Cytuj
Marek1 Napisano 26 Sierpień 2012 Napisano 26 Sierpień 2012 poczytaj instrukcję historycznego sprzętu do pomiarów geometrii - PKO 24 str 7 - 8 Jednak GTO nie ma takiej budowy głowic pomiarowych i uchwytów jak wiekowe PKO. Rozwiązania zbliżone do PKO ma GeoTruck i tam jak najbardziej zawsze potrzebna jest kompensacja. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.