Skocz do zawartości

GTO Laser - kompensacja


danzig00

Rekomendowane odpowiedzi

Mam takie drobne pytanko:

czy przy regulacji samej zbieżności kół przednich przy pomocy GTO Lasera wykonujemy kompensację bicia kół osi przedniej i tylnej czy tylko przedniej :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam takie drobne pytanko:

czy przy regulacji samej zbieżności kół przednich przy pomocy GTO Lasera wykonujemy kompensację bicia kół osi przedniej i tylnej czy tylko przedniej :?

Poczytaj dobrze instrukcję a doczytasz się że kompensacja bicia kół ma znaczenie tylko przy ustawianiu kątów pochylenia kół.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrozumiałem - chyba.

Mi chodzi o istotę pomiaru, a Tobie raczej o to, czy może być

dopuszczone (GTO) z 2- ma modułami przy I badaniu ,po sprowadzeniu (?!).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam takie drobne pytanko:

czy przy regulacji samej zbieżności kół przednich przy pomocy GTO Lasera wykonujemy kompensację bicia kół osi przedniej i tylnej czy tylko przedniej :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam takie drobne pytanko:

czy przy regulacji samej zbieżności kół przednich przy pomocy GTO Lasera wykonujemy kompensację bicia kół osi przedniej i tylnej czy tylko przedniej :?

 

Ale co chodzi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy przy regulacji samej zbieżności kół przednich przy pomocy GTO Lasera wykonujemy kompensację bicia kół osi przedniej i tylnej czy tylko przedniej

 

Jeśli masz cztery głowice to logika podpowiada, ze czterech, bo na tylnych są ekrany z podziałką. Jeśli masz dwie głowice to tylko przednie. Samych zawieszanych ekranów nie skompensujesz.

 

 

Też nie przyswajam o co paniczowi "pomyka".

 

To wyłączcie myślenie diagnosty i włączcie mechanika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli masz cztery głowice to logika podpowiada, ze czterech, bo na tylnych są ekrany z podziałką.

A próbowałeś zrobić coś tym na czterech głowicach?

Kiedy kręcisz pokrętłem od pomiaru pochylenia kół tylnych to od razu zmienia się położenie punktu na skali rzucanej przez lustro na przednie głowice :shock:

A co ma pochylenie kół tylnych do zbieżności kół przednich?

Tym bardziej, że w przypadku pomiaru dwiema głowicami i chorągiewkami na kołach osi tylnej nie ma żadnego wpływu pochylenia kół tylnych na położenie punktu lasera na skali na chorągiewce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.