psoid Napisano 26 Sierpień 2012 Napisano 26 Sierpień 2012 Tak raczej z ciekawości w jakiej kolejności przeprowadzacie okresowe badanie techniczne? A druga sprawa to jak sobie poradzić z sytuacją, ponieważ na stacji na której będę pracować będzie problem zimą ponieważ hala jest bardzo krótka i rolki znajdują się w odległości 3 metrów od bramy przez co dłuższy samochód podczas badania będzie wystawać na zewnątrz (bramy na szczęście będą na pilota) czy ktoś ma też podobną sytuację? Cytuj
ketiw38 Napisano 26 Sierpień 2012 Napisano 26 Sierpień 2012 Nie ma tak naprawdę schematu przeprowadzania, za to jest wymóg, aby wszystkie punkty sprawdzić Cytuj
Regan55 Napisano 26 Sierpień 2012 Napisano 26 Sierpień 2012 czy ktoś ma też podobną sytuację? Ja mam taką sytuację...Więc w czym masz problem... Cytuj
Psuj Napisano 26 Sierpień 2012 Napisano 26 Sierpień 2012 przez co dłuższy samochód podczas badania będzie wystawać na zewnątrz (bramy na szczęście będą na pilota) Problem sam sobie rozwiązałeś... Cytuj "Społeczeństwo postanowiło kiedyś mieć Policję, aby pilnowała przestrzegania prawa, ustanowionego umysłami przedstawicieli tego społeczeństwa. Postanowiło mieć także diagnostów, którzy będą kontrolować pojazdy poruszające się po drogach, aby społeczeństwu było bezpiecznie. Teraz społeczeństwo ma problem kiedy Policjant karze mandatem za łamanie prawa, albo diagnosta nie chce dopuścić niesprawnego pojazdu. Bo prawa powinni przestrzegać inni a w stosunku do MNIE powinno wystarczyć jedynie moje ustne zapewnienie, że jestem wzorowym przedstawicielem tego społeczeństwa. Ci, którzy chcą wykonywać swe obowiązki tak jak NAKAZUJE prawo nie mają lekkiego życia....." - by abcs
Marek1 Napisano 26 Sierpień 2012 Napisano 26 Sierpień 2012 Nie ma tak naprawdę schematu przeprowadzania, za to jest wymóg, aby wszystkie punkty sprawdzić Jednak, przed pomiarami zacząć należy od sprawdzenie/wyrównania ciśnienia w kołach... Cytuj
Jacdiag Napisano 26 Sierpień 2012 Napisano 26 Sierpień 2012 przed pomiarami zacząć należy od sprawdzenie/wyrównania ciśnienia w kołach... a jeszcze wcześniej ewentualna kontrola dokumentu TDT ... Cytuj Wszystkie drogi prowadzą do . . . ... trumny
psoid Napisano 26 Sierpień 2012 Autor Napisano 26 Sierpień 2012 Ja mam taką sytuację...Więc w czym masz problem... A jak sobie radzisz przy dużym mrozie? Wjeżdżasz na halę na identyfikacje i ciśnienie w oponach a potem otwierasz bramę i cofasz na rolki? taki tok postępowania mi się wydaje najbardziej logiczny. Cytuj
zbych1916 Napisano 26 Sierpień 2012 Napisano 26 Sierpień 2012 Ja od wielu lat nauczony doświadczeniem robię tak: 1. Identyfikacja ( czasem ktoś zapomni "papierów" albo źle spojrzał i ma jeszcze ważne BT ) 2. Jak BT z urządzeniem wymagającego dozoru to kontrola dokumentów jak nie to p. 3 3. Sprawdzenie, wyrównanie ciśnienia w kołach a pozostałe czynności to w zależności jak kto ma na SKP ustawione-zamontowane urządzenia Cytuj
Marek1 Napisano 26 Sierpień 2012 Napisano 26 Sierpień 2012 Ja od wielu lat nauczony doświadczeniem robię tak:1. Identyfikacja ( czasem ktoś zapomni "papierów" albo źle spojrzał i ma jeszcze ważne BT ) 2. Jak BT z urządzeniem wymagającego dozoru to kontrola dokumentów jak nie to p. 3 3. Sprawdzenie, wyrównanie ciśnienia w kołach a pozostałe czynności to w zależności jak kto ma na SKP ustawione-zamontowane urządzenia Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.