Skocz do zawartości
Czy płacisz za terminale płatnicze 2x więcej niż musisz? ×

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Tak raczej z ciekawości :) w jakiej kolejności przeprowadzacie okresowe badanie techniczne?

 

A druga sprawa to jak sobie poradzić z sytuacją, ponieważ na stacji na której będę pracować będzie problem zimą ponieważ hala jest bardzo krótka i rolki znajdują się w odległości 3 metrów od bramy przez co dłuższy samochód podczas badania będzie wystawać na zewnątrz (bramy na szczęście będą na pilota) czy ktoś ma też podobną sytuację?

Napisano

Nie ma tak naprawdę schematu przeprowadzania, za to jest wymóg, aby wszystkie punkty sprawdzić ;)

Napisano
czy ktoś ma też podobną sytuację?

Ja mam taką sytuację...Więc w czym masz problem... :?:

Napisano
przez co dłuższy samochód podczas badania będzie wystawać na zewnątrz (bramy na szczęście będą na pilota)

 

Problem sam sobie rozwiązałeś...

"Społeczeństwo postanowiło kiedyś mieć Policję, aby pilnowała przestrzegania prawa, ustanowionego umysłami przedstawicieli tego społeczeństwa. Postanowiło mieć także diagnostów, którzy będą kontrolować pojazdy poruszające się po drogach, aby społeczeństwu było bezpiecznie. Teraz społeczeństwo ma problem kiedy Policjant karze mandatem za łamanie prawa, albo diagnosta nie chce dopuścić niesprawnego pojazdu. Bo prawa powinni przestrzegać inni a w stosunku do MNIE powinno wystarczyć jedynie moje ustne zapewnienie, że jestem wzorowym przedstawicielem tego społeczeństwa. Ci, którzy chcą wykonywać swe obowiązki tak jak NAKAZUJE prawo nie mają lekkiego życia....." - by abcs

Napisano
Nie ma tak naprawdę schematu przeprowadzania, za to jest wymóg, aby wszystkie punkty sprawdzić ;)

Jednak, przed pomiarami zacząć należy od sprawdzenie/wyrównania ciśnienia w kołach...

Napisano
przed pomiarami zacząć należy od sprawdzenie/wyrównania ciśnienia w kołach...

a jeszcze wcześniej ewentualna kontrola dokumentu TDT ...

 

:cool:

Wszystkie drogi prowadzą do . . .

... trumny

Napisano
Ja mam taką sytuację...Więc w czym masz problem... :?:

 

A jak sobie radzisz przy dużym mrozie? Wjeżdżasz na halę na identyfikacje i ciśnienie w oponach a potem otwierasz bramę i cofasz na rolki? taki tok postępowania mi się wydaje najbardziej logiczny.

Napisano

Ja od wielu lat nauczony doświadczeniem robię tak:

1. Identyfikacja ( czasem ktoś zapomni "papierów" albo źle spojrzał i ma jeszcze ważne BT )

2. Jak BT z urządzeniem wymagającego dozoru to kontrola dokumentów jak nie to p. 3

3. Sprawdzenie, wyrównanie ciśnienia w kołach

a pozostałe czynności to w zależności jak kto ma na SKP ustawione-zamontowane urządzenia

Napisano
Ja od wielu lat nauczony doświadczeniem robię tak:

1. Identyfikacja ( czasem ktoś zapomni "papierów" albo źle spojrzał i ma jeszcze ważne BT )

2. Jak BT z urządzeniem wymagającego dozoru to kontrola dokumentów jak nie to p. 3

3. Sprawdzenie, wyrównanie ciśnienia w kołach

a pozostałe czynności to w zależności jak kto ma na SKP ustawione-zamontowane urządzenia

 

:ok

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.