Skocz do zawartości

Serdecznie witamy w nowej wersji forum!

Pierwsze logowanie wcześniejszych użytkowników do nowego forum, wymaga wygenerowania nowego hasła (jest to czynność jednorazowa). W tym celu możemy skorzystać z linku Nie pamiętasz hasła? lub z tego u dołu okna logowania. Uwaga: Proszę podać e-mail taki sam, jaki jest ustawiony na wcześniejszym forum!

Diagnose

Mercedes Sprinter

Polecane posty

Diagnose

Mercedes Benz Sprinter blaszak 3 miejscowy jak klasyfikujecie jeżeli chodzi o Vat??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielg539

VAT-1.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
blakop

Pewnie bardziej chodzi o to, jaki podrodzaj określić dla takiego pojazdu - AF, czy BB. Tak??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielg539
Pewnie bardziej chodzi o to, jaki podrodzaj określić dla takiego pojazdu

Jeżeli kupiony w Plsce, to na 99% jest to VAN (BB).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Diagnose

Chodziło mi który punkt do VAT.Auto jest nowe tydzień temu wyjechało z salonu.Dzięki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
blakop
Chodziło mi który punkt do VAT

 

Kolego - a którykolwiek inny punkt by tu pasował Twoim zdaniem??

Czy ten "blaszak" ma dwa rzędy siedzeń?

Czy ten "blaszak" ma otwartą część do przewozu ładunków?

Czy ten "blaszak" ma część ładunkową jako oddzielny element konstrukcyjny nadwozia?

 

No więc? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Diagnose

No więc kolego VAT 1. A zapytałem, ponieważ miałem już u siebie inne sprintery i miały zapis VAT 4 co mnie zdziwiło , więc dlatego zapytałem jak robią inni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
blakop
ponieważ miałem już u siebie inne sprintery i miały zapis VAT 4

 

Jeśli to klasyczny "blaszak" to było to po prostu błąd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marek1
Jeśli to klasyczny "blaszak" to było to po prostu błąd.

Ciekawe, że takich błędów jest co raz więcej...ostatnio np. Citroen Berlingo 5-cio osobowy i z VAT

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
crackers

koledzy,taki mam mały problem,np.VW Transporter Doka,rozumiem vat-3,Ducato z firaną(miałem takiego tez vat-3.,a jak np taka Doka z plandeką,czy z opończą,w/g mnie tez vat-3,prosze o podpowiedzi,bo im dłużej w tym siedze,i wiecej widze,tym mniej wiem:).pozdrawiam z rana

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radek.m

Taki Doka z plandeką,czy z opończą to chyba jest oddzielna przestrzeń ładunkowa więc w/g mnie VAT-4

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
blakop

Vat 3 i 4 można się kłócić, OK. No ale z pozostałym podziałem problemów raczej nie powinno być, a błędy nie powinny nigdy zwodzić doświadczonego diagnosty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
crackers

Dziekuje.Tak jak mowisz z VAT-1 i 2 ,nie ma wiekszych problemow,ale z 3 i 4 to sie zdarzaja,i z tego co widze dosyc czesto,ja ostatnio takie doki robiłem na 3,a teraz widze,ze moga byc/lub musza byc 4.pzdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JANUSZ60
oddzielna przestrzeń ładunkowa więc w/g mnie VAT-4

Dokładnie, jest to tak jednoznaczne, że ;

Vat 3 i 4 można się kłócić,

Na prawdę nie ma o co ,,,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
blakop

A owszem jest. Bo skrzynia ładunkowa jest z jednej strony oddzielnym elementem, a z drugiej strony jest odkryta. A jak już dodamy mniej lub bardziej trwałe formy nakrywania tej otwartej przestrzeni ładunkowej, to mogą się zacząć schody.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JANUSZ60
A owszem jest.

Nie wiem dlaczego masz problem, ale jaśniej zapisać się tego nie dało.

Przeczytaj tylko na spokojnie te dwie definicje i zauważysz, że problemy z interpretacją stwarzamy sobie sami,,,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
blakop

No to mi wyjaśnij tą różnicę. Czy skrzynia jet bardziej otwarta, czy bardziej jest oddzielnym elementem. I czy skrzynia z plandeką, to to samo co skrzynia bez plandeki w omawianym przypadku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jacdiag

"typowe" przykłady VAT-3 :lol:

 

fiat_125_pickup_d

 

bmw_e39_pickup

 

h3t.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielg539

Kiedyś doszliśmy do wniosku, że VAT-3 dotyczy pojazdów typu pick-up (skrzynia ładunkowa zawarta w bryle pojazdu) a pozostałe pojazdy powinny mieć wpisany VAT-4.

Ja nadal uważam, że to słuszna koncepcia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wolf
No to mi wyjaśnij tą różnicę. Czy skrzynia jet bardziej otwarta, czy bardziej jest oddzielnym elementem. I czy skrzynia z plandeką, to to samo co skrzynia bez plandeki w omawianym przypadku.

 

Co za różnica i tak obydwa się klasyfikują.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
blakop
"typowe" przykłady VAT-3

 

Trzecie zdjęcie łapie się pod VAT-4 :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JANUSZ60
Ja nadal uważam, że to słuszna koncepcia.

Dokładnie o tym mówię,,,

Czy skrzynia jet bardziej otwarta, czy bardziej jest oddzielnym elementem.

Widzę, że jednak nie czytałeś tych definicji ,

Nie ma skrzyni, która nie byłaby oddzielnym elementem i nie ważne czy kryta czy otwarta jest to Vat-4,,,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
blakop
Widzę, że jednak nie czytałeś tych definicji ,

 

Ty za to czytasz bez zrozumienia jak widzę. A ja owszem i przez to wiem, że taka skrzynia pasuje do obu definicji, niezależnie od tego, jak umówimy się na forum...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JANUSZ60
wiem, że taka skrzynia pasuje do obu definicji,

Pozostańmy zatem przy swoim, zwłaszcza, iż jednoznacznego zapisu u nas jeszcze nikt nie stworzył i okaże się, że brzmi on tak celowo,,,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marek1
taka skrzynia pasuje do obu definicji, niezależnie od tego, jak umówimy się na forum...

No doszliśmy już kiedyś do tego że w przypadku ciężarowego UAZ-a to jednak nie każda z tych definicji pasuje...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×

Ważne informacje

Umieściliśmy pliki cookie na Twoim urządzeniu, aby pomóc Ci ulepszyć tę witrynę. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym razie zakładamy, że możesz kontynuować.