Skocz do zawartości

Serdecznie witamy w nowej wersji forum!

Pierwsze logowanie wcześniejszych użytkowników do nowego forum, wymaga wygenerowania nowego hasła (jest to czynność jednorazowa). W tym celu możemy skorzystać z linku Nie pamiętasz hasła? lub z tego u dołu okna logowania. Uwaga: Proszę podać e-mail taki sam, jaki jest ustawiony na wcześniejszym forum!

Bogusław Maćkowski

Rozporządzenie warunki techniczne pojazdów (Dz.U. 03.32.262)

Polecane posty

Bogusław Maćkowski

Do pobrania najnowsza wersja ujednolicona rozporządzenia o warunkach technicznych ze stanem prawnym na dzień 08.10.2012r.

(Dz. U. z 2003r. Nr 32, poz. 262 z późn. zm.)

 

[scroll]===================================================

NOWOŚĆ - ZMIANA STANU PRAWNEGO - ZAKTUALIZOWANY DNIA 25.09.2012R.

===================================================[/scroll]

 

Prosiłbym o uwzględnienie, że ujednolicona wersja zawiera przepisy obowiązujące od dnia 08.10.2012r.

 

Na końcu przepisu na niebiesko i kursywą wyróżniłem wyjątki wchodzące od dnia 01.01.2013r. Do tej pory uważałem się za specjalistę od warunków technicznych pojazdów. W najśmielszych marzeniach nie myślałem, że doczekam czasów kiedy będę musiał się znać na warunkach technicznych dla ........ rowerów :-).

 

W tym miejscu chciałbym podziękować Panu diagności, który na szkoleniu w Zaciszu zdaje się na początku roku zwrócił moją uwagę na błąd w załączniku o światłach odblaskowych trójkątnych, które mogą być w lampie zintegrowanej. Wynikało to z faktu, iż LEX nie naniósł w 2011r. zmiany w załączniku o światłach. Wszystkie pozostałe zmiany były naniesione. A ta informacja oraz zmiana treści pkt 21A i 21B oraz przypisów nie naniesiono. Zgłosiłem to w dniu dzisiejszym. Oczywiście nowe wersje nie zawierały poprawki więc zrobiłem ją ręcznie. Przepraszam, że to tak długo trwało.

 

Wprowadzone ostatnio zmiany dot.:

- zgłaszanej nieprawidłowości przez Opel Polska dot. drzwi otwieranych np. w Oplu Meriwa. Cóż jak zwykle tłumacz pewnie zawalił,

- wprowadzenie warunków technicznych dla rowerów, światła z przodu i tyłu oraz światła odblaskowe, sygnał, hamulec, dyszli i urządzeń sprzęgających, wózków i przyczep rowerowych,

- skuteczność sił hamowania to wzór z przyspieszeniem ziemskim,

- skuteczność sił hamowania dla kat. hom. "L" nie może być mniejszy niż 50%,

- zmiany warunków technicznych dla taksówek: elektroniczny taksometr z dow. legalizacji, ilość miejsc i drzwi oraz miejsce na bagaż podręczny, no i w końcu barwa ma być żółta samochodowa a nie samochodu,

- warunki techniczne pojazdów marki SAM i 1 sztuki w roku,

- zmiana wskaźników skuteczności hamowania.

NORCOM_Dz U 2003 32 262_rozp warunki techniczne pojazdów_ujednolicony_2012_10_08.pdf

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kowal
W tym miejscu chciałbym podziękować Panu diagności, który na szkoleniu w Zaciszu

 

Polecam się na przyszłość ,że pan o tym pamiętał .Wygrałem zakład z jednym diagnostą który był bardzo butny na tym szkoleniu , ale ........................... :shock:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rurek777

a nie ma tam o kolejce turystycznej? czy mi nie wydrukowało ? :shock:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kowal

Panie kolego to rozporządzenie o warunkach technicznych jest tylko dla kolejki -indywidualne :lol:

Dz.U.2010.110.poz729

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rurek777

to też sobie wydrukowałem i dołączyłem do wersji ujednoliconej :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×

Ważne informacje

Umieściliśmy pliki cookie na Twoim urządzeniu, aby pomóc Ci ulepszyć tę witrynę. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym razie zakładamy, że możesz kontynuować.