Skocz do zawartości

Serdecznie witamy w nowej wersji forum!

Pierwsze logowanie wcześniejszych użytkowników do nowego forum, wymaga wygenerowania nowego hasła (jest to czynność jednorazowa). W tym celu możemy skorzystać z linku Nie pamiętasz hasła? lub z tego u dołu okna logowania. Uwaga: Proszę podać e-mail taki sam, jaki jest ustawiony na wcześniejszym forum!

arafal25

kompetencje???

Polecane posty

arafal25

mam taki problem wykonałem okresowe badanie po raz pierwszy, wystawiłem dodument identyfikacyjny , ustaliłem dane których nie było w DR poprzedniej rejestracji i wszystko by było OK gdyby nie określenie dmc przyczepy w DR określona wartość 2000kg a z tabliczki 1850kg. Wpisuję wartość z tabliczki o tu zonk :o nie chcą zarejestrować .

 

- No to ja już nie rozumiem po co mi było sie uczyć , zdawać przed TDT jak i tak w komunikacji wiedzą lepiej.

ale co kłócić się z pobliskim wydziałem czy poprawić na 2000kg???

 

 

Boże......????? :razz::razz::razz: [/center]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
markes30

Na tabliczce znamionowej nie ma O1 !!!!! Było to na forum wałkowane z 10 razy. O1 tylko i wyłącznie ustala producent w homologacji. W DR np. Niemieckim dane wpisane są z homologacji więc 2000 kg jest prawidłowo !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Qnick

A tabliczka za rok odpadnie przed badaniem i będzie zastępcza :razz:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
blakop

Dokładnie.. Tyle razy na forum było żeby nie wpisywać O1/O2 na podstawie obliczeń z tabliczki BO TO NIE JEST ten parametr, a riebiata swoje...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzegorz Łódź
mam taki problem wykonałem okresowe badanie po raz pierwszy, wystawiłem dodument identyfikacyjny , ustaliłem dane których nie było w DR poprzedniej rejestracji i wszystko by było OK gdyby nie określenie dmc przyczepy w DR określona wartość 2000kg a z tabliczki 1850kg. Wpisuję wartość z tabliczki o tu zonk :o nie chcą zarejestrować .

 

- No to ja już nie rozumiem po co mi było sie uczyć , zdawać przed TDT jak i tak w komunikacji wiedzą lepiej.

ale co kłócić się z pobliskim wydziałem czy poprawić na 2000kg???

 

 

Boże......????? :razz::razz::razz: [/center]

 

Kolego bez obrazy ale źle się uczyłeś.O1 i O2 to nie jest DMC przyczepy (tak jak napisałeś) tylko MAKSYMALNA MASA CAŁKOWITA przyczepy z hamulcem i bez-a to zasadnicza różnica.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Olga

Niedawno też miałam ciekawą rozmowę z diagnostą na ten temat. :)

Twierdził, że dane, które on wpisał w DIP są prawidłowe, wyliczone z TZ według przepisów naszych krajowych :-P

W ogóle nie docierało do niego, że O1 i O2 ustala producent i te dane są wpisane w DR niemiecki.

 

Pewnie skomentował do kumpli, że babsko z WK nie zna się, a go poucza ;)

A ja tu przecież przez Was przeszkolona jestem odpowiednio :mrgreen:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JANUSZ60
Pewnie skomentował do kumpli, że babsko z WK nie zna się, a go poucza

Nie miałby nic do gadania, gdybyś go skutecznie przekonała,,,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
STASZEK51

Ja obliczam różnicę z tabiczki tylko wtedy gdy nie ma O1 w zagranicznym dowodzie, a jak jest wpisana wartość to ją przepisuję.

Dzisiaj Ford Galaxy z Austrii. Na tabiczce 2470 i 4000 , a w dowodzie O1 2000.

Przpisałem 2000 i uważam że dobrze zrobiłem bo to MMC ,a nie DMC jak na tabliczce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal_k
Ja obliczam różnicę z tabiczki tylko wtedy gdy nie ma O1 w zagranicznym dowodzie

 

I tym sposobem może się zdarzyć, że poświadczasz nieprawdę.

 

Przykład z dzisiejszej rejestracji: BMW z włoskim DR i takie dane w DR: F1/F2=1840, F3=3115, O1=1200. W adnotacjach zapis, że przy ciągnięciu przyczepy DMC pojazdu jest równe 1915 kg.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waga50

A jeśli ma zamontowany hak i z tabliczki na haku wychodzi mniej niż O.1. w dowodzie? Mam na myśli pierwszy w kraju. :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz70
A jeśli ma zamontowany hak i z tabliczki na haku wychodzi mniej niż O.1. w dowodzie? Mam na myśli pierwszy w kraju. :(

To N, za niewłaściwie dobrany hak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JANUSZ60
A jeśli ma zamontowany hak i z tabliczki na haku wychodzi mniej niż O.1. w dowodzie?

Spotkałeś coś takiego ? ja nie ,,,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Psuj

PORD:

Art.66.3. Urządzenia służące do łączenia pojazdu ciągnącego z przyczepą powinny zapewnić bezpieczne

ciągnięcie przyczepy o dopuszczalnej masie całkowitej przewidzianej do ciągnięcia przez ten pojazd,

uniemożliwić samoczynne odłączenie się przyczepy oraz zapewnić prawidłowe działanie świateł i

hamulców, o ile przyczepa jest w nie wyposażona.

 

Dz.U. 32:

§ 7.8. Pojazd przystosowany do ciągnięcia przyczepy oraz przyczepa powinny być wyposażone w

odpowiednie urządzenia sprzęgające.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielg539
Spotkałeś coś takiego ? ja nie ,,,

Ja się spotkałem z takim hakiem, co miał uciąg odpowiedni do róznicy mas z TZ a był zbyt słaby aby mogł ciagnąc przyczepe z z pozycji O1 DR.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Miki_81

a jak się człowiek machnął i wpisał za małe wartości o1 i o2 w DIP to co teraz?

 

??????????????????????????????????????????????????????????????????????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Regan55
a jak się człowiek machnął i wpisał za małe wartości o1 i o2 w DIP to co teraz?
Poprawić ....i po problemie.Ja tez kiedyś dokonałem wpisu odwrotnie i głowy mi nie urwali... ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dasmol

Mi też się zdarzyło wpisać odwrotnie, ale w porę zobaczyłem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Miki_81

ok poprawione - klient był już pod okienkiem w WK ale na czas tel. wykonany :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×

Ważne informacje

Umieściliśmy pliki cookie na Twoim urządzeniu, aby pomóc Ci ulepszyć tę witrynę. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym razie zakładamy, że możesz kontynuować.