klf1 Napisano 18 Październik 2012 Share Napisano 18 Październik 2012 witam prosze o podpowiedź. na badanie przyjechał klient z przyczepą 3 osiową rozstaw 0si >1,8 w dokumentach niemieckich i na tabliczce dmc 30t naciski na osie po 10t. Jak określic dmc na polskie warunki? czy aby tak jest dobrze: F1 30000kg f2 24000kg. Klient burzy się i nie chce f2 24000kg tylko 30000kg- zrobic negata i odstępstwo od warunków? help Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
berecik Napisano 19 Październik 2012 Share Napisano 19 Październik 2012 DMC 24t, 1 oś 10t , 2i3 po 8t Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
abcs Napisano 21 Październik 2012 Share Napisano 21 Październik 2012 Ja bym pozostawił dopuszczalne naciski po 10t na wszystkich osiach i DMC 24 tony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.