Skocz do zawartości

Serdecznie witamy w nowej wersji forum!

Pierwsze logowanie wcześniejszych użytkowników do nowego forum, wymaga wygenerowania nowego hasła (jest to czynność jednorazowa). W tym celu możemy skorzystać z linku Nie pamiętasz hasła? lub z tego u dołu okna logowania. Uwaga: Proszę podać e-mail taki sam, jaki jest ustawiony na wcześniejszym forum!

gerdek

przegląd usterki

Polecane posty

gerdek

Powitać forumowiczów. Przyjechał sprinterem na przegląd, zabrany dowód za światła,hamulce i opony. wszystko naprawione ale nie ma nigdzie numeru vin, tylko tabliczka. Co robicie w takim przypadku?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
crackers

sprawdzałes rame streona prawa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gerdek

Tak. wyczyściłem i widać tylko 3 pierwsze litery a reszta korozja totalna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
blakop

Wynik badania N, rzeczoznawca i do WK po decyzję o nabicie owych i nową TZ. Wtedy dopiero do Ciebie wraca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darkdog
Wynik badania N, rzeczoznawca i do WK po decyzję o nabicie owych i nową TZ. Wtedy dopiero do Ciebie wraca.

Dokładnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Psuj
Wynik badania N,

 

Na dodatkowym badaniu technicznym??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Qnick
Na dodatkowym badaniu technicznym??

 

No a jak to sensownie ugryźć ::?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
blakop
Na dodatkowym badaniu technicznym??

 

Hehe - no tak :)

 

Czy ustała przyczyna zatrzymani DR? Ustała... I nawet jak wpiszesz, że nie spełnia 5 tys.innych warunków dodatkowych to co niby WK ma z tym zrobić? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jacdiag
Czy ustała przyczyna zatrzymani DR? Ustała...

a skąd pewność że ustała, skoro nie wiadomo, czy to jest ten pojazd ...

widać tylko 3 pierwsze litery a reszta korozja totalna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal_k
a skąd pewność że ustała, skoro nie wiadomo, czy to jest ten pojazd ...

 

Właśnie - jest pewność, że ustała. Nie ma tylko pewności w którym pojeździe ::D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kosma
Na dodatkowym badaniu technicznym??

 

No a jak to sensownie ugryźć ::?

 

Identyfikacja na podstawie tablicy rejestracyjnej i tabliczki znamionowej.

Ustąpiły przyczyny zatrzymania dowodu rejestracyjnego - jeśli ustąpiły.

 

Wpis o nieczytelnym-skorodowanym numerze i uwaga, że pojazd nie spełnia art.66 i nie powinien być dopuszczony do ruchu z powodu braku nr VIN.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gerdek

Ok. A jaką pobrać opłatę w takim przypadku?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kosma

Opłata jak każde dodatkowe za usterki - ja bym tak zrobił.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
blakop
Wpis o nieczytelnym-skorodowanym numerze i uwaga, że pojazd nie spełnia art.66 i nie powinien być dopuszczony do ruchu z powodu braku nr VIN.

 

OK - co ma z tym zrobić WK jak to dostanie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
S.K.P-POZNAŃ
OK - co ma z tym zrobić WK jak to dostanie?

Diagnosta informuje klienta by się zgłosił do rzeczoznawcy,rzeczoznawca opisuje temat,z papierami do WK ,decyzja na nabicie;,nabicie nr.,;badanie-przyczyna zatrzymania została usunieta :)

Identyfikacja na podstawie tablicy rejestracyjnej i tabliczki znamionowej.

vin nieczytelny nie ma identyfikacji :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kosma

Decyzje o nadaniu numeru wydaje starosta i to on prawnie kieruje do rzeczoznawcy po opinie.

Diagnosta wykonuje tabliczkę i numer na podstawie decyzji WK nie wnikając czy starosta postąpił właściwie.

Każdy robi swoje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
blakop

Wszystko zatem opieramy na założeniu, że diagnosta powinien odstąpić od wykonania badania w ogóle (z powodu braku możliwości identyfikacji). Tak??

Ale to z kolei opiera się na tezie, że do identyfikacji pojazdu niezbędne są ŁĄCZNIE:

1. Tablice

2. Numer nabity na aucie

3. TZ

 

Hmmm - a ja mam auto z USA i nabitego nr nie mam - tylko TZ i tablice i jakoś badania przechodzę :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darkdog
Hmmm - a ja mam auto z USA i nabitego nr nie mam - tylko TZ i tablice i jakoś badania przechodzę

Bo spełnia Normy ISO 3779,3 i Derektywe Unijną nr 1976/114/ewg ::hey

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
S.K.P-POZNAŃ
nabitego nr nie mam - tylko TZ i tablice i jakoś badania przechodzę

 

masz luzik, numer VIN w Twoim amerykanie nie skoroduje :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
blakop
masz luzik, numer VIN w Twoim amerykanie nie skoroduje :P

 

No właśnie - i nikt nie mówi, że auta nie idzie zidentyfikować. A w opisanym przypadku piszecie jednak kompletnie co innego - to jak? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darkdog
masz luzik, numer VIN w Twoim amerykanie nie skoroduje

Ale od słoneczka nr vin się :x zwinie na podzszybiu : :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×

Ważne informacje

Umieściliśmy pliki cookie na Twoim urządzeniu, aby pomóc Ci ulepszyć tę witrynę. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym razie zakładamy, że możesz kontynuować.