wiedza5 Napisano 29 Październik 2012 Share Napisano 29 Październik 2012 Witam ,Panowie tak na szybkow którym DzU.i paragrafie jest mowa o dopuszczalnej odległośći między osią a tylnym obrysem pojazdu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 29 Październik 2012 Share Napisano 29 Październik 2012 W prost żaden o tym nie mówi ale jest dyrektywwa WE dotyczaca zwrotności pojazdu. Dz U 32 §5a (97/27/WE) [ Dodano: 29-10-2012, 15:27 ] 7.6.2 Kiedy pojazd porusza się do przodu, po każdej stronie zataczając koło o promieniu 12,50 m, żadna zjego części nie może poruszać się na zewnątrz pionowej płaszczyzny o więcej niż 0,80 m (patrz rysunek B) w przypadku pojazdu sztywnego, lub o więcej niż 1,20 m (patrz rysunek C) w przypadku pojazdu przegubowego kategorii M2 lub M3 .Z poniższego zapisu wynika, że zwis tylny pojazdu musi byc tak ograniczony aby tył pojazdu nie zachodził więcej niż 80 cm (dotyczy pojedynczego pojazdu). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qnick Napisano 29 Październik 2012 Share Napisano 29 Październik 2012 W prost żaden o tym nie mówi Ja jeszcze kiedyś dotarłem przy takim przypadku do wytycznych producentów pojazdów odnośnie zwisu tylnego i każdy zalecał max. zwis tylny 60 % do 65 %rozstawu osi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 30 Październik 2012 Share Napisano 30 Październik 2012 zalecał max. zwis tylny 60 % do 65 %rozstawu osi. Dokładnie. Nawet bliżej 60 bym powiedział. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 30 Październik 2012 Share Napisano 30 Październik 2012 Można jeszcze sprawdzić w ŚH jaką maksymalną długość pojazdu przewidział producent o ile ŚH było wieloetapowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 30 Październik 2012 Share Napisano 30 Październik 2012 Można jeszcze sprawdzić w ŚH jaką maksymalną długość pojazdu przewidział producent o ile ŚH było wieloetapowe. I tu jest problem - CoC zawiera często kosmiczne (delikatnie mówiąc) dane... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 30 Październik 2012 Share Napisano 30 Październik 2012 CoC zawiera często kosmiczne (delikatnie mówiąc) dane Tak niestety bywa, bo co innego kosz zwyżki o szerokości 1,2m wystający 2,5 m z tylna oś a co innego skrzynia ładunkowa o szerokości 2,5 m wystająca 2,5m za tylna oś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 30 Październik 2012 Share Napisano 30 Październik 2012 Powiem ze swojego podwórka - mamy np. swoje wytyczne, swoje karty technologiczne od producenta, które jasno mówią - tyle, a tyle można zabudować na danym podwoziu. A na CoC dane... Szkoda słów... Auto zabudowane wg tych parametrów pewnie nigdy by nie ruszyło nawet... Jak to rozumieć - nie mam pojęcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.