Skocz do zawartości

Serdecznie witamy w nowej wersji forum!

Pierwsze logowanie wcześniejszych użytkowników do nowego forum, wymaga wygenerowania nowego hasła (jest to czynność jednorazowa). W tym celu możemy skorzystać z linku Nie pamiętasz hasła? lub z tego u dołu okna logowania. Uwaga: Proszę podać e-mail taki sam, jaki jest ustawiony na wcześniejszym forum!

grzegorz70

Volkswagen transporter 1992r

Polecane posty

grzegorz70

Jak w temacie, gdzie w tym cudzie znaleźć VIN?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
eborg

Zejdź do kanału, w podłodze (od spodu) z prawej strony (za przednim prawym kołem)

jest taka poprzeczna belka - właśnie tam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZslawZ

T4 ma nr na pasie podokiennym na rancie po prawej stronie, chyba że jest to T3 to ma na ramie za prawym tylnym kołem można zobaczyć jedynie z kanału

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz70

Ani w jednym, ani w drugim z wymienionych miejsc nie ma numeru. Pojazd zakupiony w Polsce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzegorz Łódź

Zapytaj klienta czy była wykonywana naprawa blacharska.Może mu wymieniali podszybie???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
markes30

Czy to jest model T3 czy T4?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz70
Czy to jest model T3 czy T4?

Mój program rozkodowuje jako T4/T5.

Czy nr VIN pomoże? Właściciel się chyba nie obrazi Numer VIN : WV2ZZZ70ZNH073367

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dasmol

W T4 po malowaniu nadwozia może być mało widoczny w pasie podokiennym z prawej strony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
markes30

T4 miał po prawej stronie w rynience podszybia. Przy zamkniętej masce patrzysz miedzy maskę a szybę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz70

To wszystko wiem, niestety w tym konkretnym pojeździe brak nr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Psuj
Mój program rozkodowuje jako T4/T5.

 

Nie patrz co program dekoduje tylko co stoi przed tobą... :?

 

 

To jest T4 - numer VIN w rynience podszybia od strony pasażera, widoczny bez otwierania maski. Jeśli był lakierowany to może być ledwo, ledwo widoczny...

540x405_vw-t-multivan-9123146.jpg.80a3f3ffe5d715366e8cbb841ed884f1.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pentagram
T4 miał po prawej stronie w rynience podszybia.

 

To wszystko wiem, niestety w tym konkretnym pojeździe brak nr.

 

Widocznie klient wymienił podszybie na nowe :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz70
Nie patrz co program dekoduje tylko co stoi przed tobą... :?

Tak, to był właśnie ten model, nie jestem pasjonatem VW i nie do końca rozróżniam wszystkie modele.

Widocznie klient wymienił podszybie na nowe :)

Jeżeli tak, to co dalej? Badanie z wynikiem N i do WK po skierowanie na nabicie, czy coś więcej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
markes30

Jeżeli tak, to co dalej? Badanie z wynikiem N i do WK po skierowanie na nabicie, czy coś więcej?

Nich klient czyści - najprawdopodobniej zamalowali. Jeśli się nie znajdzie to N z zabraniem DR i samochód do zezłomowania. Na pewno odpowiednie służby przeprowadzą dochodzenie. Proponuję nie tykać g......

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JANUSZ60
Jeśli się nie znajdzie to N z zabraniem DR i samochód do zezłomowania.

Czy aby na pewno, według 996 jest to usterka istotna ,,,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz70

Jeżeli tak, to co dalej? Badanie z wynikiem N i do WK po skierowanie na nabicie, czy coś więcej?

Nich klient czyści - najprawdopodobniej zamalowali. Jeśli się nie znajdzie to N z zabraniem DR i samochód do zezłomowania. Na pewno odpowiednie służby przeprowadzą dochodzenie. Proponuję nie tykać g......

Pierwszy właściciel, pojazd kupiony w salonie i auto na złom, bo blacharz dał ciała?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
blakop

Markes - spokojnie. Cecha uległa zniszczeniu podczas na[prawy blacharskiej (zakładam) i w tej sytuacji kwalifikuje się pod nabicie. W czym problem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet

niech drą lakier. Kiedyś widziałem nielakierowanego i nienaprawianego wg właściciela a z VINu mogłem odczytać ostatnich 5-6 znaków.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Regan55
niech drą lakier.
:ok:ok:ok Ostatnio miałem taki sam problem a Transitem.Nr.przy prawym przednim kole/ładnie zaszpachlowany/ Po odpowiedniej "obrobce/ ukazał się w pełnej krasie... :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz70
Widocznie klient wymienił podszybie na nowe :)

Po kolejnej rozmowie z klientem, ta wersja wydaje się być prawdziwa, tylko co dalej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
blakop

Wynik N i gość leci po decyzję na nabicie do WK. Przedtem tylko do markesa po opinię i wtedy wraca do Ciebie nabić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
markes30

Wynik N i gość leci po decyzję na nabicie do WK. Przedtem tylko do markesa po opinię i wtedy wraca do Ciebie nabić.

W tej kwestii piszę tylko opinię jak widzę i obfotografuję pojazd przed naprawą i tuż po naprawie blacharskiej a przed malowaniem. Do tego przy T4 trzeba szczególnie uważać bo były bardzo często kradzione. Jakby miał przynajmniej stare podszybie i znalazł bym kilka ukrytych wklejek z VINem to jest mała szansa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz70
W tej kwestii piszę tylko opinię jak widzę i obfotografuję pojazd przed naprawą i tuż po naprawie blacharskiej a przed malowaniem.

Na to nie ma szans, pojazd jest już po naprawie (wg tego co twierdzi klient),podszybia starego brak, co do reszty nie powinno być problemu, jest to pierwszy właściciel tego pojazdu,samochód kupiony nowy w salonie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
blakop

Markes - Ty zmień profesję, bo nie zarobisz na chleb ;)

 

SAM z przyczepy fabrycznej nie chciałeś zrobić, a rzeczoznawcy z DEKRy to nie przeszkadzało... Teraz znów wymyślasz, a ja jestem pewien, że tamten to klepnie ;) Oj ucieka Ci klientela :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Psuj
a ja jestem pewien, że tamten to klepnie ;)

 

To może trzeba kogoś powiadomić? Właściciel + rzeczoznawca + diagnosta to już tak jakby zorganizowana grupa... :evil:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×

Ważne informacje

Umieściliśmy pliki cookie na Twoim urządzeniu, aby pomóc Ci ulepszyć tę witrynę. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym razie zakładamy, że możesz kontynuować.