luket Napisano 30 Listopad 2012 Share Napisano 30 Listopad 2012 Pojazd dostał N za oczywiste omyłki w dowodzie rejestracyjnym. F1, G, O1, O2 naciski itp. WK dane poprawił i klient wrócił na SKP po wpis do DR. Jakie badanie wpisać i ile skasować za nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eborg Napisano 30 Listopad 2012 Share Napisano 30 Listopad 2012 Ja bym skasował za 2 dychy (poz. 2.10). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
luket Napisano 30 Listopad 2012 Autor Share Napisano 30 Listopad 2012 Tak też zrobiłem ale moje starostwo tego nie popiera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eborg Napisano 30 Listopad 2012 Share Napisano 30 Listopad 2012 A to niby dlaczego? Co im nie odpowiada? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
luket Napisano 30 Listopad 2012 Autor Share Napisano 30 Listopad 2012 Ponieważ nie sprawdzam NIC. Nawet na stacje nie wjeżdżam. Więc uważają że tylko złotówka za wpis. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wolf Napisano 30 Listopad 2012 Share Napisano 30 Listopad 2012 No, a jaki termin na te pomyłki? 14 dni są na techniczne, a formalne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eborg Napisano 30 Listopad 2012 Share Napisano 30 Listopad 2012 No przecież sprawdzasz.......... , sprawdzasz to czy oni dobrze wpisali to co "zapodałeś" i porównujesz z "realem" - wystarczy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
luket Napisano 30 Listopad 2012 Autor Share Napisano 30 Listopad 2012 No też 14. Przecież według dziennika ustaw to UI. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S.K.P-POZNAŃ Napisano 30 Listopad 2012 Share Napisano 30 Listopad 2012 No, a jaki termin na te pomyłki?14 dni są na techniczne, a formalne? 14 dni jest od daty wystawienia zaświadczenia z wynikiem "N" i nie ważne co to było,,Jakie formalne -zapisy sa niezgodne-UI.Klient ma się zgłosić w ciągu 14 dni z poprawnymi danymi.Po tym terminie -obt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qnick Napisano 30 Listopad 2012 Share Napisano 30 Listopad 2012 Więc uważają że tylko złotówka za wpis. I co, korekta tamtego badania czy nowa pozycja w rejestrze i pobrana tylko złotówka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 30 Listopad 2012 Share Napisano 30 Listopad 2012 Tak też zrobiłem ale moje starostwo tego nie popiera. Pominąłeś tylko mały szczegół, otóż Twoje starostwo podobnie jak dwa sąsiednie umawiały się na pierwszym po zmianach szkoleniu, aby wszelkie błędy korygować wystawiając zaświadczenie z wynikiem P bez pieczątki w DR. Nie jest to co prawda zgodne z rozporządzeniem ale uzgodnione z WK, szkoda tylko, że na gębę,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 30 Listopad 2012 Share Napisano 30 Listopad 2012 Ja bym skasował za 2 dychy (poz. 2.10). Badanie ponowne polega na ponownym sprawdzeniu zespołów i układów pojazdu w których wykryto usterki. Jeżeli podczas badania wykazano tylko niezgodności stanu faktycznego z dokumentami, to literalnie nie wykryto żadnej usterki w zespołach i układach pojazdu a zatem: I co, korekta tamtego badania czy nowa pozycja w rejestrze i pobrana tylko złotówka tak by należało postapić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
luket Napisano 30 Listopad 2012 Autor Share Napisano 30 Listopad 2012 Twoje starostwo podobnie jak dwa sąsiednie umawiały się na pierwszym po zmianach szkoleniu, aby wszelkie błędy korygować wystawiając zaświadczenie z wynikiem P bez pieczątki w DR. Ja mam myśleć komu piszę bo jedni tak, drudzy inaczej. Chodzi mi o podejście zgodne z prawem. Qnick napisał/a: I co, korekta tamtego badania czy nowa pozycja w rejestrze i pobrana tylko złotówka tak by należało postapić. Czy to jest zgodne z prawem postępowanie po badaniu z wynikiem N? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eborg Napisano 30 Listopad 2012 Share Napisano 30 Listopad 2012 Qnick napisał/a: I co, korekta tamtego badania czy nowa pozycja w rejestrze i pobrana tylko złotówka tak by należało postapić. Danieląg - Twoja interpretacja mi się nie podoba - pozwolisz że zostanę przy swojej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S.K.P-POZNAŃ Napisano 30 Listopad 2012 Share Napisano 30 Listopad 2012 Nawet na stacje nie wjeżdżam. czy można wykonać badanie poza SKP ? i czy jest to badanie ? czy klient może przyjść z samym DR z poprawionymi danymi i zaswiadczeniem z SKP po "pieczątke"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
luket Napisano 30 Listopad 2012 Autor Share Napisano 30 Listopad 2012 No problem jest. Dzwoniłem do ITS i znają taką sprawę. Czyli pierwszy nie jestem. Natomiast co do WK które dogadały się miedzy sobą żeby dawać P w takich przypadkach, to najprawdopodobniej chodzi o klientów którzy "nie są zadowoleni" iż nie dość że muszą zasuwać do WK po sprostowanie danych, to jeszcze muszą 21zł za to zapłacić na SKP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 30 Listopad 2012 Share Napisano 30 Listopad 2012 Nie znam odpowiedzi na pytanie jak powinno być - ale jedno jest pewne - nie następuję tu żadne ponowne sprawdzenie elementów i podzespołów Nie ma wątpliwości, że przepis napisano pod kątem stwierdzania i usuwania usterek technicznych, a nie błędów formalnych w dokumentacji i teraz próba dostosowania tego przepisu do zaistniałej sytuacji zawsze będzie rodzić jakiś paradoks. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pentagram Napisano 30 Listopad 2012 Share Napisano 30 Listopad 2012 W 996 poz. 0.2.d - oczywiste omyłki w DR związane z danymi technicznymi pojazdu - USTERKA ISTOTNA, więc jest to usterka. A jak usterka, to zgodnie z cennikiem poz. 2.10 - "WSZYSTKICH INNYCH USTEREK ŁĄCZNIE", należy pobrać opłatę 20 zeta - o CEPie nie wspomnę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
luket Napisano 30 Listopad 2012 Autor Share Napisano 30 Listopad 2012 Nie ma wątpliwości, że przepis napisano pod kątem stwierdzania i usuwania usterek technicznych, a nie błędów formalnych w dokumentacji Gdyby wątpliwości nie było to postu bym nie zakładał. Chcę mieć czyste sumienie i wiedzieć jak robić następnym razem. Jak wyjdzie że racji nie miałem to oddam klientowi te 20zł ze swoich, bo to nie o to się rozbija. Pytanie jest teoretycznie proste "Jak wprowadzić do rejestru i ile skasować" skoro jest to ujęte jako UI. [ Dodano: 30-11-2012, 11:58 ] Screen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 30 Listopad 2012 Share Napisano 30 Listopad 2012 Pojazd dostał N za oczywiste omyłki w dowodzie rejestracyjnym.F1, G, O1, O2 naciski itp. WK dane poprawił i klient wrócił na SKP po wpis do DR. Jakie badanie wpisać i ile skasować za nie? A możesz wyjaśnić jak i gdzie, to znaczy w czym Wydział Komunikacji te dane poprawił??? Dokładnie, czy wystawił nowy dowód??? No i po co zabierać się od razu za "N" jak subtelnie można ominąć niektóre sprawy stosując zapis: 2. Wykaz czynności oraz metody i kryteria oceny stanu technicznego pojazdów nie wyczerpują wszystkich możliwych przypadków niesprawności. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
luket Napisano 30 Listopad 2012 Autor Share Napisano 30 Listopad 2012 Dokładnie, czy wystawił nowy dowód??? Nie. DR został stary. Poprawki naniesione w rubryce "adnotacje urzędowe" 2. Wykaz czynności oraz metody i kryteria oceny stanu technicznego pojazdów nie wyczerpują wszystkich możliwych przypadków niesprawności. Owszem ale w tym przypadku nie wiem czy można tak naginać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alex40 Napisano 30 Listopad 2012 Share Napisano 30 Listopad 2012 Powinna nastąpić wymiana dowodu rejestracyjnego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzegorz70 Napisano 30 Listopad 2012 Share Napisano 30 Listopad 2012 Powinna nastąpić wymiana dowodu rejestracyjnego. Na czyj koszt? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 30 Listopad 2012 Share Napisano 30 Listopad 2012 luket, Nie. DR został stary. Poprawki naniesione w rubryce "adnotacje urzędowe" Owszem ale w tym przypadku nie wiem czy można tak naginać. Ponaginałbym w uwagach przed szarpnięciem się na "N". Niezgodność - niezgodnością, ale w takich sprawach to więcej zamieszania, niż pożytku ze sprawy. Bo to wiadomo skąd te byki się biorą? Urząd, tabliczka, homologacja, czy kumpel przy pierwszym dał ciała? Podopisywali coś w adnotacjach - i tu pytanie do specjalistów - czy to właściwe miejsce na poprawianie, nanoszenie odręczne korygowanie danych technicznych pojazdu. Coś mi się zdaje, że obeszli na około, bo jak zobaczyli "N", to ręce przed wystawieniem PC powiązały im się. (Dlaczego - nie wiem). Więc luz. Kasuj dwie dychy i po sprawie, bo dowód nadal kiepski pod względem merytorycznym. Ciekawe, czy te pomylone wykasowane, wykreskowane, wyiXowane? Może w dowodzie masz teraz dwa zestawy danych? Teraz to masz zabawę... bo jak dobre dane, to tam gdzie nie ich miejsce zawarte. Jak to Owsiak mawiał...rupta co chceta Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 30 Listopad 2012 Share Napisano 30 Listopad 2012 Może w dowodzie masz teraz dwa zestawy danych? i zestaw trzeci pod aztec code-m Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.