marcin409 Napisano 30 Listopad 2012 Share Napisano 30 Listopad 2012 Koledzy co potrzebuję aby zrobić przegląd auta sprowadzonego z USA? Jakie warunki musi spełnić pojazd oprócz oświetlenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eborg Napisano 30 Listopad 2012 Share Napisano 30 Listopad 2012 To pojazdy z USA obowiązują jakieś inne reguły? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin409 Napisano 30 Listopad 2012 Autor Share Napisano 30 Listopad 2012 Słyszałem coś o homologacji europejskiej. Krótko pracuję i jest to taki pierwszy mój przypadek więc proszę kolegów o wyrozumiałość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qnick Napisano 30 Listopad 2012 Share Napisano 30 Listopad 2012 Jakie warunki musi spełnić pojazd oprócz oświetlenia No takie jak każdy inny pojazd a warunki te określa : http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU20030320262 oczywiście z późniejszymi zmianami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pentagram Napisano 30 Listopad 2012 Share Napisano 30 Listopad 2012 Koledzy co potrzebuję aby zrobić przegląd auta sprowadzonego z USA? Jakie warunki musi spełnić pojazd oprócz oświetlenia? Oprócz tego co napisali koledzy, samochód musi posiadać TR, inaczej wynik "N". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 30 Listopad 2012 Share Napisano 30 Listopad 2012 Czy lampy mimo, że będą spełniać warunki mogą nie mieć europejskich oznaczeń/certyfikatów/homologacji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markes30 Napisano 30 Listopad 2012 Share Napisano 30 Listopad 2012 Czy lampy mimo, że będą spełniać warunki mogą nie mieć europejskich oznaczeń/certyfikatów/homologacji? Niestety muszą mieć - Dz.U 32 z 2003r z póź. zmian. § 10. 1. Przedmioty wyposaŜenia i części pojazdów związane z bezpieczeństwem ich uŜytkowania i ochroną środowiska mogą być stosowane w pojazdach, jeŜeli spełniony jest co najmniej jeden z następujących warunków: 1) oznakowane są znakami homologacji międzynarodowej stosowanymi w homologacji Europejskiej Komisji Gospodarczej Organizacji Narodów Zjednoczonych (EKG ONZ) - "E" lub Unii Europejskiej - "e"; 2) oznakowane są cechami producenta pojazdu, na który wystawiono krajowe świadectwo homologacji typu pojazdu; ocechowanie to powinno być zgłoszone do upowaŜnionej jednostki celem ewidencji; 3) oznakowane są cechami dostawcy producenta pojazdu, na który wystawiono krajowe świadectwo homologacji typu pojazdu; ocechowanie to powinno być zgłoszone do upowaŜnionej jednostki celem ewidencji; 4) oznakowane są znakiem zgodności zgodnie z przepisami o systemie oceny zgodności i akredytacji; przepisu nie stosuje się do przedmiotów wyposaŜenia i części oznakowanych znakiem bezpieczeństwa na podstawie dotychczasowych przepisów o badaniach i certyfikacji; Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 30 Listopad 2012 Share Napisano 30 Listopad 2012 Przedmioty wyposaŜenia i części pojazdów związane z bezpieczeństwem ich uŜytkowania i ochronąśrodowiska A co jeszcze oprócz lamp się do tego zalicza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 30 Listopad 2012 Share Napisano 30 Listopad 2012 A co jeszcze oprócz lamp się do tego zalicza? załącznik nr 3 rozporządzenia w sprawie warunków technicznych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 1 Grudzień 2012 Share Napisano 1 Grudzień 2012 No to teraz chciałbym zobaczyć, jak diagnosta ogląda każdy z elementów pojazdu - typu przewody paliwowe i inne, resory, pompy i wiele wiele innych szukając na nich europejskich oznaczeń, skoro wiadomo że ich tam nie ma!! Bo po pierwsze wymagałby to rozebrania pojazdu i zastąpienia dziesiątek części i elementów ich europejskimi odpowiednikami - O ILE TAKIE W OGÓLE ISTNIEJĄ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qnick Napisano 1 Grudzień 2012 Share Napisano 1 Grudzień 2012 No to teraz chciałbym zobaczyć, jak diagnosta ogląda każdy z elementów pojazdu No ja też to badanie chyba z tydzień by trwało a kto potem samochód do kupy poskłada jak już się wszystko zobaczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Karolu Napisano 9 Czerwiec 2014 Share Napisano 9 Czerwiec 2014 powiedzcie mi czy w amerykańcy znajde DMC zespołu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kryczynski A Napisano 9 Czerwiec 2014 Share Napisano 9 Czerwiec 2014 powiedzcie mi czy w amerykańcy znajde DMC zespołu raczej wątpliwe ,zwróć uwagę gdzie ma tabliczkę zamocowaną i co piszesz w DIP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Karolu Napisano 10 Czerwiec 2014 Share Napisano 10 Czerwiec 2014 właśnie ja mam ten DIP wypisać, a na tabliczce jest tylko F1 i naciski przód i tył. W europejskim samochodzie pomyślał bym że nie jest przewidziany do ciągnięcia przyczep ale nie wiem jak to jest odnotowywane w amerykańcach. Słyszałem że jest tam gdzieś napisana "maksymalna masa ciągnięta", ale nie mogłem znaleść Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.