Skocz do zawartości

Serdecznie witamy w nowej wersji forum!

Pierwsze logowanie wcześniejszych użytkowników do nowego forum, wymaga wygenerowania nowego hasła (jest to czynność jednorazowa). W tym celu możemy skorzystać z linku Nie pamiętasz hasła? lub z tego u dołu okna logowania. Uwaga: Proszę podać e-mail taki sam, jaki jest ustawiony na wcześniejszym forum!

Gee

Rejestrator trasy

Polecane posty

Gee

Wymysliłam sobie , ze aby sie poczuć bardziej bezpieicznie zakupić za jakies niekoniecznie duże pieniądze przyzwoity zestaw, który rejestruje wszystkie zdarzenia rozgrywające się podczas jazdy samochodem.

Czy urządzenie to jest tylko zbędnym gadżetem czy może przydatnym narzędziem?

http://www.geekweek.pl/dlaczego-warto-miec-kamere-samochodowa/197991/

O np taka sytuacja-

Jackow

Ja jeżdżę z rejestratorem od kilku lat. Jak dotąd nie musiałem korzystać z jego nagrań. Na poczucie bezpieczeństwa, przynajmniej mojego, to raczej nie wpłynął. Natomiast w razie czego nagranie może być dobrym argumentem.

Tomek D

Niedawno byłem w Poznaniu i tak sobie pomyślałem o takim urządzeniu.

Gee

Ja tam do Poznania nie dojechałam :-? a tez myśl takowa zakiełkowała..nie chybi do wiosny . ;) Urośnie.

Wszakże czlek nie zna ani dnia ani godziny.... Zdarzylo sie kilka w życiu sytuacji wartych rejstracji... ale nie mego zdrowia... :shock:

http://www.youtube.com/watch?v=m7o4VdxbOFM

To co Tomek...?-Polecisz sprzęcik w razie by co... czego mam sie trzymać? Co prawda lubię mieć swoje zdanie, ale fachowej porady nie odrzuce... :ok

S.K.P-POZNAŃ
Niedawno byłem w Poznaniu i tak sobie pomyślałem o takim urządzeniu.

Poznaniacy źle jeżdżą? (nie mylić ze "słoikami"),czy Ty nie dajesz rady?? :P:lol:

Czy w Poznaniu się dobrze jeździ?,czy jest dobrze oznakowany?

Jak oceniasz z punktu widzenia "obcego" w mieście?

blakop

Słoiki są w Warszawie!! U nas są "pezety" ;)

Chociaż generalnie u nas zjawisko "pezetów" ma innych charakter niż warszawskie "słoiki" myślę...

Gee