Marek1 Napisano 18 Grudzień 2012 Napisano 18 Grudzień 2012 Atego po kalibracji czujnika ciśnienia w zawieszeniu ECAS wykazuje nadal "wartość nieprawodłową" Kalibracja wykonywana przy okazji regulacji poziomu zawieszenia. Obecnie wskazuje "wartość nieprawidłową" dla wszystkich wartości ciśnienia w zawieszeniu. Może ma ktoś informacje nt. takiego przypadku? Cytuj
Marek1 Napisano 19 Grudzień 2012 Autor Napisano 19 Grudzień 2012 spróbuj na wyczucie min -max...Napewno coś poczujesz-moment kiedy sterownik pracuje w miare oki. No bo tak się właśnie kalibruje... Cytuj
darkdog Napisano 19 Grudzień 2012 Napisano 19 Grudzień 2012 Chyba nie to tego auta ale może coś pomoże http://www.strychalski.eu/UserFiles/File/wabco-ecas.pdf Cytuj
Marek1 Napisano 19 Grudzień 2012 Autor Napisano 19 Grudzień 2012 Chyba nie to tego auta ale może coś pomoże http://www.strychalski.eu/UserFiles/File/wabco-ecas.pdf Dzięki Dark! To też znam i nie tylko to. Cytuj
darkdog Napisano 19 Grudzień 2012 Napisano 19 Grudzień 2012 Dzięki Dark! To też znam i nie tylko to. ale zawsze coś Cytuj
IVVO Napisano 20 Grudzień 2012 Napisano 20 Grudzień 2012 jak przyjdzie masz mechanik to podam coś więcej [ Dodano: 20-12-2012, 08:44 ] czym to robisz start diagnozą czy kts Cytuj
Marek1 Napisano 20 Grudzień 2012 Autor Napisano 20 Grudzień 2012 [ Dodano: 20-12-2012, 08:44 ]czym to robisz start diagnozą czy kts To "cudo" to fabryczne Delphi tylko że w tej procedurze to się coś wykrzaczyło.. Cytuj
IVVO Napisano 20 Grudzień 2012 Napisano 20 Grudzień 2012 W pierwszej kolejności sprawdź czujniki na poduszkach /l i p/i zobacz czy w poduszkach po opuszczenie na dół nie zostaje ciśnienie, musi być pusto jak coś zostanie to nie skalibrujesz Cytuj
Marek1 Napisano 20 Grudzień 2012 Autor Napisano 20 Grudzień 2012 W pierwszej kolejności sprawdź czujniki na poduszkach /l i p/i zobacz czy w poduszkach po opuszczenie na dół nie zostaje ciśnienie, musi być pusto jak coś zostanie to nie skalibrujesz Poduchy aż pomarszczone od braku w nich powietrza, jednak nie przyjmuje nowego nastawienia z tego Delphiego. Wyświetla błąd sumy kontrolnej 1014. I wskazania ciśnienia wszystkich czujników określa jako "nieprawidłowe" włącznie z ciśnieniem zasilania. Przed kalibracją nie było z tym problemów. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.