wolciodd Napisano 18 Grudzień 2012 Napisano 18 Grudzień 2012 witam kolegów przyjechało na badanie auto po przerobieniu z cieżarowego 3 osobowego na osobowy 9 osobowy . Pytanie z mojej strony do kolegów jakie pasy ma mieć dołożone? Według mojego skromnego zdania powinny byc trzy punktowe pasy bezpieczenstwa prosze o nakierowanie mnie na temat lub odpowiedz. Cytuj
TOSPOL Napisano 18 Grudzień 2012 Napisano 18 Grudzień 2012 Jeśli jest to pojazd o rodzeju nadwozia jako WIELOZADANIOWY to pasy bezpieczeństwa nie moga byc razem z siedzeniami muszą mieć w nadwoziu fabryczne miejsca kotwiczenia. W pozostałych nadwoziach moga być kotwiczone razem z fotelami. Cytuj
wolciodd Napisano 18 Grudzień 2012 Autor Napisano 18 Grudzień 2012 oki ale jednopunktowe czy trzypunktowe ? mają być zespolone z kanapą czy można dołożyć w fabrycznie do tego przeznaczonych miejscach ? Cytuj
Psuj Napisano 18 Grudzień 2012 Napisano 18 Grudzień 2012 oki ale jednopunktowe Dwupunktowe jak już, inaczej biodrowe... na jednopunktowym to co najmniej można się za szyję... powiesić... Cytuj "Społeczeństwo postanowiło kiedyś mieć Policję, aby pilnowała przestrzegania prawa, ustanowionego umysłami przedstawicieli tego społeczeństwa. Postanowiło mieć także diagnostów, którzy będą kontrolować pojazdy poruszające się po drogach, aby społeczeństwu było bezpiecznie. Teraz społeczeństwo ma problem kiedy Policjant karze mandatem za łamanie prawa, albo diagnosta nie chce dopuścić niesprawnego pojazdu. Bo prawa powinni przestrzegać inni a w stosunku do MNIE powinno wystarczyć jedynie moje ustne zapewnienie, że jestem wzorowym przedstawicielem tego społeczeństwa. Ci, którzy chcą wykonywać swe obowiązki tak jak NAKAZUJE prawo nie mają lekkiego życia....." - by abcs
wolciodd Napisano 18 Grudzień 2012 Autor Napisano 18 Grudzień 2012 masz racje prosze o rade , pomoc ?? Cytuj
Paprock Napisano 18 Grudzień 2012 Napisano 18 Grudzień 2012 [ Dodano: 18-12-2012, 18:20 ] Jeśli jest to pojazd o rodzeju nadwozia jako WIELOZADANIOWY to pasy bezpieczeństwa nie moga byc razem z siedzeniami muszą mieć w nadwoziu fabryczne miejsca kotwiczenia. Nie kumam. Fiat Croma w budzie wielozadaniowy, a pas tylny środkowy z oparcia na wysokości ramienia wychodzi. Poza tym w większości pojazdów na przednich siedzeniach kotwa przesuwa się razem z fotelem, czyli jakby nie była przymocowana do nadwozia. prosze o rade , pomoc ?? A można o szczegóły poprosić co to za nadwozie, skąd fotele się wzięły (fabryczne czy z wykopalisk), pasy bezpieczeństwa nowe, czy używane no i do czego te miejsca siedzące poprzykręcane, żeby z podłogą toto się nie bujało. Cytuj
wolciodd Napisano 19 Grudzień 2012 Autor Napisano 19 Grudzień 2012 auto wielozadaniowe siedzenia dołożone do podłogi przykrecone i ma pasy z siedzeniami dwupunktowe robota sredniej jakosci ja to wygoniłem z badania wole odpuścic niz sie potem martwic a pytam na przyszłośc bo w przepisach nie znalazłem jakiem mają pasy być nowe fabryczne od 2008 roku mają trzypunktowe na wszytskich siedzeniach tak zaobserwowałem i dlatego pytam jak wy bardziej doswiadzczeni to widzicie?? [ Dodano: 20-12-2012, 16:45 ] dziekuje za odpowiedz bardziej jej brak Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.