Skocz do zawartości

Diagnosta przed sądem ...


Arton

Rekomendowane odpowiedzi

Cały problem diagnosty zaczął się od tego, że dopuścił naczepę, która ,,,

 

... nie należała do zestawu, który ją ciągnął. :faint::!::evil:

 

A, że piszą różne bzdury to normalne u nas ,,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 505
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

  • kowal

    46

  • danielg539

    37

  • biker100

    30

  • JANUSZ60

    28

Cały problem diagnosty zaczął się od tego, że dopuścił naczepę, która ,,,

 

 

 

Jacdiag napisał/a:

 

... nie należała do zestawu, który ją ciągnął.

 

a od kiedy diagnosta ma wpływ na to pod co właściciel podczepia przyczepę/naczepę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a od kiedy diagnosta ma wpływ na to pod co właściciel podczepia przyczepę/naczepę?

Widocznie miał, skoro na badaniu był taki sam zestaw jak na drodze w dniu wypadku, (chodziło tam o część naczepy),,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widocznie miał, skoro na badaniu był taki sam zestaw jak na drodze w dniu wypadku

 

A od kiedy to badasz zestaw? Jak przyjedzie ciągnik z naczepą o wysokości 4,10 m to dasz N mimo, że pod innym ciągnikiem będzie poniżej 4 m ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nasze zawodowe organizacje powinny zadawać pytania autorom tekstów na jakiej podstawie wyciągali takie wnioski - a my byśmy postarali się tą "piłeczkę" odbić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nasze zawodowe organizacje powinny zadawać pytania autorom tekstów na jakiej podstawie wyciągali takie wnioski - a my byśmy postarali się tą "piłeczkę" odbić.
Z pismakami chcesz dyskusję prowadzić? Szkoda nerw. Niektórzy z nich swoje wypociny nazywają "rzetelną robotą dziennikarską".
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nasze zawodowe organizacje

 

A gdzie takie są :D poza tymi kilkoma ludźmi co się kłócą po różnych forach i jadą jeden na drugiego :razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nasze zawodowe organizacje

 

A gdzie takie są :D poza tymi kilkoma ludźmi co się kłócą po różnych forach i jadą jeden na drugiego :razz:

Prawda to jest! :ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nasze zawodowe organizacje

 

A gdzie takie są :D poza tymi kilkoma ludźmi co się kłócą po różnych forach i jadą jeden na drugiego :razz:

 

Myślę,że w dużej mierze po to ,aby nie dopuścić do integracji naszego środowiska.Bo duży i silny może więcej,a tak jest rozbite.Komuś bardzo na tym zależy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zacząć należy od tego, że sami diagności się nie szanują, pracują za grosze - często na prowizji i walą stemple we wszystko co się nawinie pod rękę :x

(miałem tego nie pisać - ale mnie poniosło)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pracują za grosze - często na prowizji i walą stemple we wszystko co się nawinie pod rękę

Niestety ale często gęsto jest to prawdą :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poza tymi kilkoma ludźmi co się kłócą po różnych forach i jadą jeden na drugiego

A jadą równo,,,

sami diagności się nie szanują, pracują za grosze - często na prowizji i walą stemple we wszystko co się nawinie pod rękę

My to wszystko wiemy, tylko co dalej ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a żebym ja to wiedział - co dalej. :D:D:D

 

trochę jest napisane w temacie o przyszłości badań technicznych - jak nasz "patologiczny" system uzdrowić - postawię temu co wymyśli coś naprawdę godnego uwagi skrzynkę wódeczki :D:D:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze wiecie że do czasu aż nie będzie bata nad głową to większość z nas będzie podbijać :( bo po co klient ma się przestraszyć i za rok nie wrócić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo po co klient ma się przestraszyć i za rok nie wrócić.

 

No ostatnio takiego pożegnałem co 15 lat do nas na SKP jeździł i powiedział że więcej nie przyjedzie, to nic że auto miało 22 lata i trochę go "korniki poskubały" od spodu a chęci inwestycji w naprawę nie wyczułem :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Qnick, to był "rudy" , a nie korniki!

Doradzam telefon do klienta z przeprosinami!!! :D

Tylko nie całuj go po rękach , bo mogą mu się................ pryszcze robić :-P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę,że w dużej mierze po to ,aby nie dopuścić do integracji naszego środowiska.Bo duży i silny może więcej,a tak jest rozbite.Komuś bardzo na tym zależy.

Zgadzam się z tym stanowiskiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month later...

jak sie juz zalogowałem to napisze troche wypocin ,najlepszym wyjsciem by bylo zgromadzic wszystkich czynnych diagnostów w jednej organizacji ,z zarzadem własnymi adwokatami itd. ustalic jakas składke i zeby ktos nas bronił przed pracodawcami ktorzy naciskaja na podbijanie jak leci zeby tylko była kasa ,wydzialy komunikacji tez sie powinny wziac za rzetelne kontrole i sprawdzac ile stacja wystawia pozytywów i neg. sprawdzic sredni wiek auta i np, wybiórczo typowac pojazdy na ponowne badania w celu weryfikacji rzetelnosci BT ,lub posadzic urzedasa z wydzialu kom. na stacji 4 razy do roku po tygidniu na kwartał i niech filmuje jest ich na tyle, dopuki diagnosta bedzie pracował pod presja i naciskiem BT nie beda obiektywnie przeprowadzane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i zeby ktos nas bronił przed pracodawcami ktorzy naciskaja na podbijanie jak leci zeby tylko była kasa ,wydzialy komunikacji tez sie powinny wziac za rzetelne kontrole i sprawdzac ile stacja wystawia pozytywów i neg.

Przyjacielu o czym Ty marzysz :razz: jest grupa robocza w MTBiGM czyli OSDS. im zadaj to pytanie :? P.Waldku czy można :x zlikwidować ROK produkcji przy badaniach,poj.sprowadzanych za granicy :?: zadam takie o to pytanie :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A lobby ubezpieczeniowe i celne :?::x

A tak na poważnie jao diagnosta nie wiem po co na przeglądzie rok produkcji, nie wiem po co nacisk na oś w kN, a nie obciążenie osi w kg i komu to przeszkadza.

Pytań jest więcej i to ważniejszych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks later...

http://www.tvn24.pl/odpiela-sie-naczepa-z-drewnem-zginal-maz-zona-w-ciazy-ranna,322496,s.html

 

 

Zawinił zły stan techniczny tira?

Ze wstępnych ustaleń śledczych wynika, że przyczyną wypadku mógł być niepoprawny stan techniczny tira. - Ze wstępnych ustaleń wynika, że na zdarzenie mógł wpłynąć stan techniczny, przyczepa została zerwana, mogły zawieźć mechaniczne zabezpieczenia - mówi Sala.

 

I jak sadzicie ,kto będzie znów tym złym którego trzeba będzie obciążyć za niewinne ofiary

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jak sadzicie ,kto będzie znów tym złym którego trzeba będzie obciążyć za niewinne ofiary
Przeciez to juz jest ustalone odgórnie....Diagnosta...!!! :evil::evil:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jak sadzicie ,kto będzie znów tym złym którego trzeba będzie obciążyć za niewinne ofiary.

No jak to

" mogły zawieźć mechaniczne zabezpieczenia"

Kierujący tym pojazdem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fatalny stan techniczny pojazdu członowego przewożącego kontenery

Dodano: 08/05/13

 

W dniu 7 maja w Gdańsku - Złotej Karczmie na drodze krajowej nr 6 podczas działań dynamicznych zespół kontrolny składający się z inspektora z Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Gdańsku i funkcjonariusza policji z KMP Gdynia zatrzymał do kontroli pojazd członowy przewożący dwa kontenery 20'. Podczas kontroli stanu technicznego stwierdzono drastyczne nieprawidłowości w stanie technicznym zarówno ciągnika siodłowego, jak i naczepy dotyczące w szczególności stanu hamulców. W celu pełnej kontroli stanu technicznego pojazd członowy został skierowany na najbliższą okręgową stację kontroli pojazdów. W wyniku kontroli stwierdzono następujące nieprawidłowości w stanie technicznym:

ciągnik siodłowy:

- intensywne wycieki oleju silnikowego,

- popękane tarcze hamulcowe,

- różnica siły hamowania na trzeciej osi 34%,

- uszkodzona poduszka układu hamulcowego,

- popękane klosze lamp kierunkowskazów i świateł halogenowych,

- uszkodzone lusterka prawej strony;

naczepa:

- BRAK TARCZ HAMULCOWYCH I ZACISKÓW NA PIERWSZEJ I TRZECIEJ OSI Z LEWEJ STRONY,

- popękane pozostałe tarcze hamulcowe,

- różnica siły hamowania 72%,

- nadmierne zużycie bieżnika opony na środkowej osi.

Pojazd ze względu na bardzo zły stan techniczny został skierowany na parking administracyjny. Kierowcę ukarano mandatami karnymi na łączną kwotę 1.000 zł, w tym 400 zł za stan techniczny pojazdów.

Powyższa kontrola wskazuje na fakt, że niektórzy przedsiębiorcy nie wyciągają wniosków z ostatniego tragicznego wypadku, który miał miejsce właśnie w przypadku pojazdu członowego jadącego w Gdyni w kierunku Estakady Kwiatkowskiego i w dalszym ciągu dopuszczają do sytuacji, w których po drogach jeżdżą pojazdy, które ze względu na fatalny stan techniczny nie powinny się poruszać po drogach publicznych.

Znamienny jest również fakt, że kontrolowana naczepa w dniu 12.04.2013 r. przeszła z wynikiem pozytywnym badanie techniczne.

http://www.gitd.gov.pl/content/fatalny-stan-techniczny-pojazdu-czlonowego-przewozacego-kontenery

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.