Skocz do zawartości

Przyszłosc badan technicznych


rafpuk

Rekomendowane odpowiedzi

Kłopoty interpretacyjne przekładają się wprost na podejście do pracy. nie wiem jak można tego nie rozumieć.

 

tzn jeżeli ktoś ma wątpliwości czy np. następne badanie na rok czy do konkretnej daty (wczorajszy temat) to co ? nie robić badania jak należy ? nie rozumiem Twojego komentarza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja powtórzę się :)

Można cały system badań "postawić na głowie",ale jeśli diagnosta tak jak do tej pory finansowo będzie uzależniony od właściciela SKP , to nie mam mowy o poprawie systemu badań...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uwierz mi, że są stacje na których czas się zatrzymał w momencie gdy diagnosta zdał egzamin a pracują tacy, którzy egzamin mieli przed 30 laty i jedyne co potrafią to stawiać pieczątki.
prosiłbym, żeby nad takimi stwierdzeniami zanim się je na szerszym forum wyrazi dobrze przemyśleć

 

 

Ale czemu ma przemyśleć ? Pewnie obserwuje i widzi co się dzieje, dlatego napisał zdanie i ja również do tego się dopiszę, bo mam trzech takich z dłuższym stażem... i nie chcę zabierać głosu dalej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego też zawsze powtarzam, że praca diagnosty jest pełnoetatowa. Nie da się być mechanikiem, doradcą, sprzedawcą, myjkowym... , czy kim tam jeszcze i jednocześnie diagnostą. Bo albo nie będziesz dobrym np. mechanikiem, albo nie będziesz dobrym diagnostą

To sedno sprawy.

Do tego ja osobiście do programu szkolenia diagnostów dodał bym podstawy ze stosowania prawa, bo ta dziedzina jest równie ważna jak aspekty techniczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Załażenie szkolenia jest właśnie takie, że z dobrych mechaników robi się ekspertów biegle poruszających się w przepisach dotyczące badań tech pojazdów i pobocznych i jednocześnie informatyków potrafiących obsłużyć programy, ustawić połączenie VPN router czytnik kat javę i przeglądarkę. :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No widzisz cezary - sam przyznajesz, że masz kłopoty interpretacyjne. Wielce więc prawdopodobnie, że pracujesz nierzetelnie, bo jak jednak źle wyznaczysz to badanie to zawsze działasz na czyjąś szkodę...

I po to są szkolenia, żeby tego uniknąć i wątpliwości nie mieć.

Ale jak ktoś wychodzi z założenia, że pracuje tyle lat to jest już nieźle obcykany i inni mogą uczyć się od niego to cóż... 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Korzystną dla kierowców zmianą będzie to, że nie trzeba będzie zmieniać dowodu rejestracyjnego po skończeniu się w nim miejsc na pieczątki przeglądu. Zamiast wymieniać dokument, będzie można wozić ze sobą potwierdzenie zaliczenia badania technicznego wydawane przez diagnostę.

 

Po co w ogóle wbijać pieczątki w DR

 

 

Jeśli uda się dotrzymać założonych terminów, już przed końcem 2017 roku będzie można zrezygnować z wożenia ze sobą prawa jazdy i dowodu rejestracyjnego.

 

Jednak trzeba będzie płacić mandaty za brak np. DR ?

 

A na przeglądzie identyfikacja na podstawie wcześniej wydanych zaświadczeń z OBT a może tylko ostatniego ?

 

[ Dodano: 28-04-2017, 09:29 ]

ja się porozpisywałem a tu ......... artykuł z owej prasy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month later...
Jednak trzeba będzie płacić mandaty za brak np. DR ?

Rządzący dobrze wiedzą, że polowaniem na czarownice można łatwo kasy nabić, a nie bezpieczeństwo poprawić, czy jakość badań technicznych.

 

Gdyby ktoś w rządzie faktycznie myślał o poprawie jakości badań i bezpieczeństwa na drogach, zacząłby od rozmowy z OSDS em,,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby ktoś w rządzie faktycznie myślał o poprawie jakości badań i bezpieczeństwa na drogach, zacząłby od rozmowy z OSDS em,,,

 

http://www.sejm.gov.pl/Sejm8.nsf/transmisje_arch.xsp?unid=308657763D8239ABC125810D0035B7F4

 

Godzina 12:27:25

Jeżeli jest to prawdą co OSDS napisało do Komisji Infrastruktury to obawiam się, iż nikt Stowarzyszeniem nie będzie już rozmawiał...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli jest to prawdą co OSDS napisało do Komisji Infrastruktury

 

W tym przypadku w ogóle nie szło o to co OSDS napisało, lecz o to co komisja z tego wyczytała,

żenada ,,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lecz o to co komisja z tego wyczytała,

 

Nie komisja, tylko jeden człowiek - który zmanipulował sens pisma i jeszcze okrasił go swoim niezbyt trafnym komentarzem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month later...

17 stronnicowy apel, to strzał w kolano. Każdy znajdzie fragment pasujący mu do koncepcji, niezależnie od założeń autora.

Zresztą jak szanowna komisja zobaczyła tak długi wstęp do reformy, to może uznała, że łatwiej jej będzie poprowadzić reformę bez takiego partnera.

Próbujcie ale z głową. Jak w skazanym na Shawshank. Morze listów ale może nie zbyt obszernych.

 

Pomysł z podwójną stawką za badanie po terminie, do odrzucenia bezdyskusyjnie. Powodów do zaskarżenia jest zbyt wiele, a jego sens poza finansowym niewielki. Lepsze byłoby rozwiązanie odsyłające pojazd zatrzymany w ruchu bez OBT (dajmy po upływie miesiąca) na wyznaczone stacje (np TDTu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podaj te powody do zaskarżenia i powody dla których miały by powstać "superstacje" , czym niby różnią sie od pozostałych ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ze skrajności, w skrajność :razz: Lepiej od razu uznać, ze w tym kraju tylko ryby nie biorą :shock: Zamontować każdemu kamerę na głowie i rejestrować 24h.Rozumiem frustracje związaną z patologią w zawodzie, ale nie tędy droga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.