Grzegorz Łódź Napisano 5 Październik 2016 Share Napisano 5 Październik 2016 I dlatego, żeby wytrwać w tym zawodzie trzeba należeć do OSDSu. Kiedyś wspomnicie moje słowa.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ketiw38 Napisano 5 Październik 2016 Share Napisano 5 Październik 2016 Nie wiem czy nie będzie za późno Ministerstwo już podjęło kroki, żeby Prezesa zamknąć. Bez pardonu napisało dochodowy interes - być może i miejsce pracy sobie szykują w dochodowej instytucji - zysk o 200 mln A przedsiębiorcy niech się zajmą przygotowywaniem pojazdów - może na coś im się przyda ten stary sprzęt ze stacji. A zapomniałem - kilka stacji przetrwa jeszcze jakiś czas - z organizacji Stacji Diagnostycznych. No i wreszcie będzie jeden słuszny program - z dostępem do homologacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Łódź Napisano 5 Październik 2016 Share Napisano 5 Październik 2016 Ministerstwo już podjęło kroki, żeby Prezesa zamknąć. Nie wiem o jakiego Prezesa chodzi ale na pewno prezydent Duda ułaskawi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ketiw38 Napisano 5 Październik 2016 Share Napisano 5 Październik 2016 Prezesa OSDS - http://osds.org.pl/?p=1235 Przecież umieszcza materiały ze szkodą dla MIiB Nawiasem mówiąc można poczytać jakie zapędy miało TDT. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markes30 Napisano 5 Październik 2016 Share Napisano 5 Październik 2016 Jestem po pierwszym czytaniu. Włos na głowie się jeży. Diagności będą mięsem armatnim a TDT staje się panem i władcą w temacie badań technicznych. Za pieniądze kierowców zbierane przez SKP wybuduje swoje stacje nie podlegające kontroli, jednocześnie będzie kontrolował diagnostów i zabierał im uprawnienia. W ten sposób w białych rękawiczkach zmuszą prywatnych właścicieli do zamykania SKP bo nie będzie diagnostów na rynku. Przetrwa może 30% obecnych diagnostów a 70% w ciągi najbliższych 5 lat straci uprawnienia. Stacje będą państwowe (TDT) z max 30% udziałem stacji prywatnych. Do tego próbują zamknąć usta stowarzyszeniu diagnostów (OSDS) przez postępowania prokuratorskie za wcześniejsze ujawnienie projektu. Metodami działania Ministerstwa zmierzamy w kierunku Rosji a podobno jesteśmy w UE. Kłamstwem jest, że wprowadzone zmiany dostosowują do wymogów dyrektywy. My już dawno wymogi spełniamy tylko odpowiedzialność posiadacza za stan techniczny pojazdu, niezależność pracy diagnosty, wymogi i szkolenia diagnostów jest do wprowadzenia. To nie jest projekt ustawy to jest skok na kasę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jast Napisano 5 Październik 2016 Share Napisano 5 Październik 2016 skok na kasę. Ale i stołki. Być może po śmierci ojca stołek będzie dziedziczył syn lub inny pomazaniec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prospector Napisano 5 Październik 2016 Share Napisano 5 Październik 2016 są "diagności" co tylko "klepią" i im jest dobrze tak jak jest.Ale ich dni są policzone..... I niestety moje oczy muszą na to patrzeć... Odliczam te dni... wstąpić do OSDSu. Po ostatniej i nie pierwszej akcji w firmie, bez zastanowienia wypełniam deklarację! Sam, bez wsparcia, zjedzą mnie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Łódź Napisano 5 Październik 2016 Share Napisano 5 Październik 2016 bez zastanowienia wypełniam deklarację! Pierwszy ocalony.Kto następny? Sam, bez wsparcia, zjedzą mnie... Tak jak OSDS potrzebuje wsparcia tak i diagności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowal Napisano 5 Październik 2016 Share Napisano 5 Październik 2016 I niestety moje oczy muszą na to patrzeć... a i serce boli...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prospector Napisano 5 Październik 2016 Share Napisano 5 Październik 2016 Pierwszy ocalony Długa droga czeka. a i serce boli...... nie tylko od tego... Słowa kierowane do mnie nie są przyjemne... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowal Napisano 5 Październik 2016 Share Napisano 5 Październik 2016 To nie jest projekt ustawy to jest skok na kasę. i znów kosztem kierowców i właścicieli stacji - już ponosimy całkowite koszty związane z cepikiem - przesyłanie co miesięcznych sprawozdań i wykonywanie przelewów -a teraz dojdzie sprawozdanie na fundusz i wykonywanie przelewów i za własne pieniądze - policzyć to w ciągu paru lat uzbiera się pewna sumka...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Łódź Napisano 5 Październik 2016 Share Napisano 5 Październik 2016 Pod przykrywką "poprawy bezpieczeństwa...." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowal Napisano 5 Październik 2016 Share Napisano 5 Październik 2016 Pod przykrywką "poprawy bezpieczeństwa...." pracy ludzi zatrudnionych w TDT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 5 Październik 2016 Share Napisano 5 Październik 2016 Był taki projekt z 2010r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Łódź Napisano 5 Październik 2016 Share Napisano 5 Październik 2016 Jestem po pierwszym czytaniu. Włos na głowie się jeży. Jak dla mnie niektóre zapisy niezgodne z konstytucją..... O na taki się natknąłem: "Art. 86j. 1. Nadzór nad stacjami kontroli pojazdów, w celu zapewnienia obiektywizmu i wysokiej jakości badań technicznych, sprawuje Dyrektor Transportowego Dozoru Technicznego." Można być obiektywnym mieć nadzór nad "Art. 86. 1. Badanie techniczne przeprowadza się na: 1) podstawowej stacji kontroli pojazdów, 2) okręgowej stacji kontroli pojazdów, albo 3) stacji kontroli pojazdów Transportowego Dozoru Technicznego. Sędzia we własnej sprawie? Czy raczej państwo w państwie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 5 Październik 2016 Share Napisano 5 Październik 2016 Przetrwa może 30% obecnych diagnostów a 70% w ciągi najbliższych 5 lat straci uprawnienia. Ja akurat chciał bym doczekać tego momentu. Nawet tego momentu aby 10% diagnostów straciło uprawnienia na co jednak szansy raczej nie ma! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 6 Październik 2016 Share Napisano 6 Październik 2016 10% diagnostów straciło uprawnienia Ja się obawiam jednego, że te 10% to będą nie ci, którzy powinni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
waga50 Napisano 6 Październik 2016 Share Napisano 6 Październik 2016 Ja się obawiam jednego, że te 10% to będą nie ci, którzy powinni.Ano, nikt ci nie pamięta że sto rzeczy zrobiłeś dobrze ale to że jedną zrobiłeś źle, niestety. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowal Napisano 6 Październik 2016 Share Napisano 6 Październik 2016 Ano, nikt ci nie pamięta że sto rzeczy zrobiłeś dobrze ale to że jedną zrobiłeś źle, niestety. i to jest sedno -takie ogólnie jest życie....Ja się obawiam jednego, że te 10% to będą nie ci, którzy powinni. ja też tego się obawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markes30 Napisano 7 Październik 2016 Share Napisano 7 Październik 2016 Mają wprowadzić nowe przepisy więc rozpoczęła się nagonka prasowa na diagnostów. Dziś zaczęli od autobusów szkolnych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jast Napisano 8 Październik 2016 Share Napisano 8 Październik 2016 Masz rację. Nikt nie porusza tematu, że TDT wyciąga z kieszeni podatnika 4 zł, tylko że diagności źle wykonują badania. Ale jak będzie je robił pracownik TDT to już będzie idealnie i sprawność pojazdów po badaniach będzie wynosiła co najmniej 105%. Temat podobny jak wtedy gdy powstawała ITD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 8 Październik 2016 Share Napisano 8 Październik 2016 rozpoczęła się nagonka prasowa na diagnostów. Dziś zaczęli od autobusów szkolnych. W RMFfm też było o niesprawnych autobusach szkolnych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowal Napisano 8 Październik 2016 Share Napisano 8 Październik 2016 W RMFfm też było o niesprawnych autobusach szkolnych we wszystkich dostępnych wiadomościach , nawet regionalnych - jak zwykle jak co roku gadanie -a tak zahaczyć stację kontroli gdzie takie pojazdy przechodzą -wiadomo wycieki ,światła to może zepsuć się w każdej chwili -ale poważne usterki nie robią się z minuty na minutę........ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qnick Napisano 9 Październik 2016 Share Napisano 9 Październik 2016 a tak zahaczyć stację kontroli gdzie takie pojazdy przechodzą Chodzi o to że nikomu się nie chce . Pogoniłem ostatnio "mocno" skorodowany autobus i co z tego jak w tym samym dniu miał zrobione badanie na innej SKP. Noż k..wa ja nie jestem może mocno "restrykcyjny" ale ten co to przybił to już jakiś wariat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Regan55 Napisano 9 Październik 2016 Share Napisano 9 Październik 2016 ale ten co to przybił to już jakiś wariat Patrząc na to co sie dzieje to oczywiscie mozna wnioskować ze faktycznie coś z nim nie teges...Jednak jak nie wiadomo o co biega to wiadomo ze zawsze o $$$$$$$...niestety... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.