Skocz do zawartości

Serdecznie witamy w nowej wersji forum!

Pierwsze logowanie wcześniejszych użytkowników do nowego forum, wymaga wygenerowania nowego hasła (jest to czynność jednorazowa). W tym celu możemy skorzystać z linku Nie pamiętasz hasła? lub z tego u dołu okna logowania. Uwaga: Proszę podać e-mail taki sam, jaki jest ustawiony na wcześniejszym forum!

Zaloguj się, aby obserwować  
DMG1

HYDROS T 321

Polecane posty

DMG1

Witam panowie.

Prośba o pomoc z góry dziękuję za podpowiedzi.

Trafiła mi się wymiana dowodu w dźwigu, dane niepełne i przekroczone DMC, nie ma wpisu odstępstw od warunków technicznych w dowodzie (przyznaję się, że o odstępstw jeszcze nigdy nie robiłem), jak znalazłem na forum mógł przejeżdżać na budowy bez przeciwwag, ale, żeby to skorygować nie wiem ile one ważą. Jakby ktoś znał naciski na poszczególne osie to bardzo o nie proszę.

Dane z dowodu:

marka - stalowa wola ( lub hydros);

typ/model - T 321;

F1 F2 - 38 660 kg;

G - 38 500 kg;

L - 2 są w rzeczywistości 4 może chodzi o 2 podwójne;

P3 - D;

S1 - 2 ;

P1 - 11 100 cm3

nacisk osi - 93,10 kN

rok produkcji - 1977

Nie wiem czy wydział nie karze mi wystawić DIP-u ze względu na odstępstwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal_k
Nie wiem czy wydział nie karze mi wystawić DIP-u ze względu na odstępstwa.

 

Przecież to nie jest badanie okresowe po raz pierwszy ani badanie, o którym mowa w art. 74 ust. 2 pkt 2c - więc o żadnym DIP-ie nie może być mowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jacdiag
F1 F2 - 38 660 kg;

G - 38 500 kg;

L - 2 są w rzeczywistości 4 może chodzi o 2 podwójne;

nacisk osi - 93,10 kN

ktoś miał matematykę bardzo po górkę

 

DMC (F2) 4 osiowego = 32 000 kg

dla 4 osiowego z DMC = 38 660 kg tylko i wyłącznie odstępstwo

 

OBT z wynikiem N

+ ewentualnie w uwagach dane z TZ

 

 

ps http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/viewtopic.php?t=7503

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DMG1
Nie wiem czy wydział nie karze mi wystawić DIP-u ze względu na odstępstwa.

 

Przecież to nie jest badanie okresowe po raz pierwszy ani badanie, o którym mowa w art. 74 ust. 2 pkt 2c - więc o żadnym DIP-ie nie może być mowy.

 

Przy zagubionym dowodzie rejestracyjnym musiałem wystawiać DIP i chyba z tej podstawy prawnej co napisałeś , już nie pamiętam.

 

[ Dodano: 02-03-2013, 00:47 ]

F1 F2 - 38 660 kg;

G - 38 500 kg;

L - 2 są w rzeczywistości 4 może chodzi o 2 podwójne;

nacisk osi - 93,10 kN

ktoś miał matematykę bardzo po górkę

 

DMC (F2) 4 osiowego = 32 000 kg

dla 4 osiowego z DMC = 38 660 kg tylko i wyłącznie odstępstwo

 

OBT z wynikiem N

+ ewentualnie w uwagach dane z TZ

 

 

ps http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/viewtopic.php?t=7503

Tabliczka z danych pożytecznych miała tylko trzy-cyfrowy numer ramy.

Jeżeli będę musiał podać naciski administracyjne rozważam dwie możliwości:

I-10 ton (jako oś pojedyńcza nienapędzana)

II-10 ton

III - 9,5 tony (dwie osie napędowe na bliźniakach)

IV - 9.5 tony

lub same XXXX,

ale nigdzie nie znalazłem nacisków rzeczywistych.

 

[ Dodano: 02-03-2013, 01:00 ]

Gdyby zdemontował przeciwwagi to G i DMC obniżyło by się o jakieś 7-8 ton, i było by może gicio, ale nie wiem czy firma mogąca przerabiać samochody (zmiany konstrukcyjne) jest upoważniona do odchudzania dźwigu co na to TDT ?

 

[ Dodano: 02-03-2013, 01:34 ]

A może ktoś wie, jakie było DMC dla ctero-osiowego w 1977 roku ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DARIO64
nieokreślone ...

pierwsze wymagania nt DMC pojawiły się w DzU 70 p 317 z 1983 roku

Słabo szukałeś . :D

1968.pdf

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jacdiag
Słabo szukałeś . :D

w linku "Akty uznane za uchylone" nie było takich namiarów ...

:piwo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DMG1

Dzięki za tyle. Jakby ktoś coś wymyślił to proszę o pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

Umieściliśmy pliki cookie na Twoim urządzeniu, aby pomóc Ci ulepszyć tę witrynę. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym razie zakładamy, że możesz kontynuować.