Skocz do zawartości

HYDROS T 321


Rekomendowane odpowiedzi

Witam panowie.

Prośba o pomoc z góry dziękuję za podpowiedzi.

Trafiła mi się wymiana dowodu w dźwigu, dane niepełne i przekroczone DMC, nie ma wpisu odstępstw od warunków technicznych w dowodzie (przyznaję się, że o odstępstw jeszcze nigdy nie robiłem), jak znalazłem na forum mógł przejeżdżać na budowy bez przeciwwag, ale, żeby to skorygować nie wiem ile one ważą. Jakby ktoś znał naciski na poszczególne osie to bardzo o nie proszę.

Dane z dowodu:

marka - stalowa wola ( lub hydros);

typ/model - T 321;

F1 F2 - 38 660 kg;

G - 38 500 kg;

L - 2 są w rzeczywistości 4 może chodzi o 2 podwójne;

P3 - D;

S1 - 2 ;

P1 - 11 100 cm3

nacisk osi - 93,10 kN

rok produkcji - 1977

Nie wiem czy wydział nie karze mi wystawić DIP-u ze względu na odstępstwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy wydział nie karze mi wystawić DIP-u ze względu na odstępstwa.

 

Przecież to nie jest badanie okresowe po raz pierwszy ani badanie, o którym mowa w art. 74 ust. 2 pkt 2c - więc o żadnym DIP-ie nie może być mowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

F1 F2 - 38 660 kg;

G - 38 500 kg;

L - 2 są w rzeczywistości 4 może chodzi o 2 podwójne;

nacisk osi - 93,10 kN

ktoś miał matematykę bardzo po górkę

 

DMC (F2) 4 osiowego = 32 000 kg

dla 4 osiowego z DMC = 38 660 kg tylko i wyłącznie odstępstwo

 

OBT z wynikiem N

+ ewentualnie w uwagach dane z TZ

 

 

ps http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/viewtopic.php?t=7503

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy wydział nie karze mi wystawić DIP-u ze względu na odstępstwa.

 

Przecież to nie jest badanie okresowe po raz pierwszy ani badanie, o którym mowa w art. 74 ust. 2 pkt 2c - więc o żadnym DIP-ie nie może być mowy.

 

Przy zagubionym dowodzie rejestracyjnym musiałem wystawiać DIP i chyba z tej podstawy prawnej co napisałeś , już nie pamiętam.

 

[ Dodano: 02-03-2013, 00:47 ]

F1 F2 - 38 660 kg;

G - 38 500 kg;

L - 2 są w rzeczywistości 4 może chodzi o 2 podwójne;

nacisk osi - 93,10 kN

ktoś miał matematykę bardzo po górkę

 

DMC (F2) 4 osiowego = 32 000 kg

dla 4 osiowego z DMC = 38 660 kg tylko i wyłącznie odstępstwo

 

OBT z wynikiem N

+ ewentualnie w uwagach dane z TZ

 

 

ps http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/viewtopic.php?t=7503

Tabliczka z danych pożytecznych miała tylko trzy-cyfrowy numer ramy.

Jeżeli będę musiał podać naciski administracyjne rozważam dwie możliwości:

I-10 ton (jako oś pojedyńcza nienapędzana)

II-10 ton

III - 9,5 tony (dwie osie napędowe na bliźniakach)

IV - 9.5 tony

lub same XXXX,

ale nigdzie nie znalazłem nacisków rzeczywistych.

 

[ Dodano: 02-03-2013, 01:00 ]

Gdyby zdemontował przeciwwagi to G i DMC obniżyło by się o jakieś 7-8 ton, i było by może gicio, ale nie wiem czy firma mogąca przerabiać samochody (zmiany konstrukcyjne) jest upoważniona do odchudzania dźwigu co na to TDT ?

 

[ Dodano: 02-03-2013, 01:34 ]

A może ktoś wie, jakie było DMC dla ctero-osiowego w 1977 roku ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.