Psuj Napisano 15 Marzec 2013 Share Napisano 15 Marzec 2013 Jak pokiereszuje się syn "papugi", to się dowiesz po co diagnoście wszelkie "dupochrony" Nie musi się ktoś pokiereszować. Wystarczy, że kumaty nadzorujący dopatrzy się, że diagnosta okreslił rodzaj jako motorower, mając wiedzę, że pojazd śmiga 60 km/h. W żadnym SKO, WSA, NSA diagnosta nie obroni swoich uprawnień, za tak świadomy czyn... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markes30 Napisano 15 Marzec 2013 Share Napisano 15 Marzec 2013 Dla tego badanie na zmiany konstrukcyjne + okresowe + oświadczenie z warsztatu + opinia rzeczoznawcy. (62+82+0+250) - tyle minimalnie będzie kosztowało bezpieczeństwo diagnosty. Jedyne bezpieczne wyjście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtek1k Napisano 15 Marzec 2013 Share Napisano 15 Marzec 2013 P................................lić odstępstwa.PC na badaniu jak wydział wyda oczywiście i do przodu. Co za komplikacje tu się toczą w tym temacie? Wydział daje PC a my robimy badanie. Jakie próby drogowe, jakie odstępstwa. Po cholere to. bryczka za 2000 zł, a wy cudujecie jak by była warta co najmniej 10 tys. A wogóle jak klient chce badanie załatwić pozytywnie to niech tą homologację wrzuci w piec i dupy nie zawraca i sie nie wychyla. ........... trochę jest w tym racji - 6 stron - o simsonie, a ile takich jeździ po naszych drogach i przechodzi OBT z wynikiem pozytywnym? ..............a po co kolego ta opinia rzeczoznawcy????? i tak ty za wszystko odpowiadasz, a jak dostaniesz opinię z której nic nie wynika? już to było: opinia od opinii? mylę że już czas zamknąć temat przez moderatora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 15 Marzec 2013 Share Napisano 15 Marzec 2013 a ile takich jeździ po naszych drogach i przechodzi OBT z wynikiem pozytywnym? gdy wprowadzą obowiązek posiadania na SKP "radaru" to się będzie wnikać w Vmax Jednak jak przyjdzie co do czego to w zakresie badania technicznego nie ma badania prędkości pojazdu i nie ma do tego zalegalizowanych urządzeń pomiarowych. http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/viewtopic.php?p=79962#79962 skoro zastrzeżeń TDT nie budzi "normalny" stoper elektroniczny, wymagany do pomiaru czasu napełnienia zbiorników powietrza; to zlecam na pracę dyplomową w szkole o profilu elektronicznym budowę stopera sterowanego bramkami optycznymi (np. w odległości 10 m) z wyświetlaniem wyniku " czas <=> prędkość przejazdu " i po problemie mylę że już czas czas conieco zrobić ciach ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 16 Marzec 2013 Share Napisano 16 Marzec 2013 - 6 stron - o simsonie, a ile takich jeździ po naszych drogach i przechodzi OBT z wynikiem pozytywnym? Ale zrozum różnicę. Podbijasz DR i nie masz jak sprawdzić V max. A w tym przypadku masz udokumentowaną V max 60 km/h. I samo nasuwa się pytanie - za ile diagnosta tego nie zauważył? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek1 Napisano 17 Marzec 2013 Share Napisano 17 Marzec 2013 ......a po co kolego ta opinia rzeczoznawcy????? Opinia rzeczoznawcy jest po to, żeby ustalić parametry i aspekty stanu technicznego pojazdu których nie może ustalić diagnosta w warunkach jakie są na SKP. Bo czy na SKP można ustalić prędkość max lub fakt zdemontowania lub założenia blokad prędkości? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.