Grzegorz Łódź Napisano 10 Marzec 2017 Share Napisano 10 Marzec 2017 Pojazd pochodzi z Niemiec i DMC takie miał w brifie na tabliczce też niby jest 3,5t . A ile masy własnej (G) miał niby w tym brifie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szalony Napisano 10 Marzec 2017 Share Napisano 10 Marzec 2017 Masę własna miał na niemieckich papierach Leergewicht kg 3180. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Łódź Napisano 10 Marzec 2017 Share Napisano 10 Marzec 2017 A liczba miejsc w brifie?(S1) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szalony Napisano 10 Marzec 2017 Share Napisano 10 Marzec 2017 Ksero i to też niekompletne tzn słabo widoczna część po prawej stronie . Tu specjalnie zmniejszyłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darek :-) Napisano 11 Marzec 2017 Share Napisano 11 Marzec 2017 Po spełnieniu wymagań zawartych w piśmie VW czyli zamontowaniu tachografu i ogranicznika prędkości, pojazd musi posiadać (moim zdaniem: fakturę, oświadczenie i odpis KRS firmy która do dokonała, opinię rzeczoznawcy techniki samochodowej oraz badanie dodatkowe uzupełnienie danych) i z tym do WK i powinno być OK. Zaznaczam że to jest moja opinia i ja bym tak zrobił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 11 Marzec 2017 Share Napisano 11 Marzec 2017 Nie za dużo tych wymagać aby, jak na prywatny samochodzik specjalny? A tak à propos jaki rodzaj ma w dowód wpisany, bo raczej PKD i KRS też tu raczej mogą okazać się zbędne jak nie zachodzi zmiana rodzaju pojazdu, czy potrzebne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 11 Marzec 2017 Share Napisano 11 Marzec 2017 Ale że co? Zwiększycie mu DMC czy co chcecie zrobić? I jakie pismo od VW? Ty na pewno w dobrym temacie piszesz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 11 Marzec 2017 Share Napisano 11 Marzec 2017 O co kaman? Idzie o to, że Kolega wskazał swoja opinie, a ja swoje zdanie nakreśliłem. Po mojemu ciut za dużo wytknął wymagań technicznych jak na wynalazek leciwy, a wspomniane KODY, PINY, PKD, KRS czasem spotyka się w bliżej nieokreślonym tak zwanym "oświadczeniu" w rozumieniu zmiany rodzaju pojazdu, lecz ustawa wspomina tylko o słusznym przedsiębiorcy i niczym więcej, a tym bardziej nie wskazuje zawieranych treści w tych oświadczeniach. Są bo są te pisemka. Jakoś tak samoistnie powstały, pewnie dla ułatwienia i funkcjonują między stacjami a wydziałami. To co, mamy se na powyższe założyć temat o smażeniu rumianych frytkek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 12 Marzec 2017 Share Napisano 12 Marzec 2017 Znam przypadki zwiększenia DMC w camperach ponad wartość DMC pojazdu bazowego, ale wykonywały to firmy, które wystawiały nowe homo na te pojazdy. Niektóre campery miały też po takiej zmianie zmienioną markę. Zmiany jakie wykonywano często prowadziły do wymiany tylnej osi na oś o zwiększonej nośności lub na oś tandemową. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 12 Marzec 2017 Share Napisano 12 Marzec 2017 Znam przypadki zwiększenia DMC w camperach ponad wartość DMC pojazdu bazowego, ale wykonywały to firmy, które wystawiały nowe homo na te pojazdy. Rozumiem, że to były pojazdy nowe (czyli jeszcze nie zarejestrowane), tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 12 Marzec 2017 Share Napisano 12 Marzec 2017 Paprock - ale o jakim aucie rozmawiacie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 12 Marzec 2017 Share Napisano 12 Marzec 2017 były pojazdy nowe (czyli jeszcze nie zarejestrowane), tak? Tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 12 Marzec 2017 Share Napisano 12 Marzec 2017 Tak Czyli ten przypadek odpada. Żeby w wyniku zmian podnieść DMC w pojeździe zarejestrowanym to należałoby ustalić jaka była pierwotna wartość DMC (np. oświadczenie producenta), gdyż wartość DMC po zmianach nie może przekroczyć pierwotnej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 12 Marzec 2017 Share Napisano 12 Marzec 2017 Ten przypadek dowodzi tylko temu, że pojazd mógł mieć II etap homologacji i większe DMC niż wartości zawarte w dokumentach. Może to błąd w dokumentach lub celowe czyjeś działanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 12 Marzec 2017 Share Napisano 12 Marzec 2017 A podobno w zarejestrowanym podniosłeś DMC Michał. Bo odstępstwo miał. Zatem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 12 Marzec 2017 Share Napisano 12 Marzec 2017 A podobno w zarejestrowanym podniosłeś DMC Michał. Bo odstępstwo miał. To zupełnie inny przypadek. Pojazd, który dostał odstępstwo, posiadał znacznie wyższe MMC, więc DMC zostało podniesione na mocy odstępstwa bez żadnych zmian konstrukcyjnych. Natomiast przedmiotowy kamper przeszedł jakieś zmiany (większa masa własna), być może obejmujące też zmiany w "podwoziu". Pytanie czy pierwotnie posiadał większe DMC/MMC - wtedy można by powrócić do tych wartości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szalony Napisano 20 Marzec 2017 Share Napisano 20 Marzec 2017 Cały czas czekam na dokumenty z firmy która budowała ten pojazd. Jeśli dostanę choćby skan ich to dam znać . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.