Qnick Napisano 28 Maj 2013 Share Napisano 28 Maj 2013 Jak w temacie. Samochód ciężarowy Fiat Ducato z wyglądu jak pomoc drogowa, DMC 3500 kg, zarejestrowany jako sam. ciężarowy przeznaczenie przewóz pojazdów. I teraz pod jaki VAT go sklasyfikować 3 czy 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biker100 Napisano 28 Maj 2013 Share Napisano 28 Maj 2013 I teraz pod jaki VAT go sklasyfikować 3 czy 4 wg. mnie VAT-4. http://otomoto.pl/renault-master-autolaweta-2-8tdi-vat4-T3019606.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojteczek Napisano 28 Maj 2013 Share Napisano 28 Maj 2013 Uważam że vat-3. Jest otwarta przestrzeń ładunkowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biker100 Napisano 28 Maj 2013 Share Napisano 28 Maj 2013 Jest otwarta przestrzeń ładunkowa. Jest otwarta przestrzeń ładunkowa. w VAT-4 nie ma ograniczenia, że ma być zamknięta.Tak prawdę mówiąc to I VAT-3 i VAT-4 wg. mnie pasują, chociaż na VAT-3 to głównie pick-up(y) robią (z tego co się orientuję). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirek.g Napisano 28 Maj 2013 Share Napisano 28 Maj 2013 Wg mnie VAT 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojteczek Napisano 28 Maj 2013 Share Napisano 28 Maj 2013 Znaczy kolego Biker jak przyjedzie fiat 125 pickup to zrobisz go na vat-3 ale żuka co ma drewnianą skrzynie ładunkową na vat-4? Żuk z kontenerem izotermicznym też vat-4? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biker100 Napisano 28 Maj 2013 Share Napisano 28 Maj 2013 żuka co ma drewnianą skrzynie ładunkową na vat-4? Żuk z kontenerem izotermicznym też vat-4? dokładnie tak VAT-4 pojazdów samochodowych, które posiadają kabinę kierowcy i nadwozie przeznaczone do przewozu ładunków jako konstrukcyjnie oddzielne elementy pojazdu; [ Dodano: 28-05-2013, 15:14 ] Więcej na temat (nieszczęsnych) VAT-ów http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/viewtopic.php?t=5803&postdays=0&postorder=asc&start=0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkdog Napisano 28 Maj 2013 Share Napisano 28 Maj 2013 vat-3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qnick Napisano 28 Maj 2013 Autor Share Napisano 28 Maj 2013 vat-3 Dlaczego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biker100 Napisano 28 Maj 2013 Share Napisano 28 Maj 2013 http://www.wesolek.autotrader.pl/pp4/details,25734,125916656.asp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkdog Napisano 28 Maj 2013 Share Napisano 28 Maj 2013 Dlaczego ano dlatego że vat-3 dla poj.sam,które mają otwartą część przeznaczoną do przewozu ładunków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biker100 Napisano 28 Maj 2013 Share Napisano 28 Maj 2013 dlatego że vat-3 dla poj.sam,które mają otwartą część przeznaczoną do przewozu ładunków. ale dla VAT-u 4 nie ma nigdzie napisane, że ma mieć zamkniętą przestrzeń przeznaczoną do przewozu ładunków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 28 Maj 2013 Share Napisano 28 Maj 2013 Wpisz VAT3 i VAT4, gdyż spełnia oba warunki Gdybym dostał takie DBT to w DR wpisałbym obie adnotacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biker100 Napisano 28 Maj 2013 Share Napisano 28 Maj 2013 Wpisz VAT3 i VAT4 w sumie dla klienta to i tak "ganz egal" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 28 Maj 2013 Share Napisano 28 Maj 2013 Gdybym dostał takie DBT to w DR wpisałbym obie adnotacje I skasował za dwa badania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qnick Napisano 28 Maj 2013 Autor Share Napisano 28 Maj 2013 ano dlatego że vat-3 dla poj.sam,które mają otwartą część przeznaczoną do przewozu ładunków. No a VAT-4 ma mieć kabinę i przestrzeń ładunkową jako dwa oddzielne elementy konstrukcyjne, przecież też tak jest Wpisz VAT3 i VAT4, gdyż spełnia oba warunki Miałem wpisać VAT 3,5 ale ostatecznie poszło na VAT-4, VAT-3 bardziej dla pick-up'ów mi pasuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 28 Maj 2013 Share Napisano 28 Maj 2013 I skasował za dwa badania Bardziej bym się skłaniał w kierunku podwójnego odliczania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkdog Napisano 28 Maj 2013 Share Napisano 28 Maj 2013 ano dlatego że vat-3 dla poj.sam,które mają otwartą część przeznaczoną do przewozu ładunków. No a VAT-4 ma mieć kabinę i przestrzeń ładunkową jako dwa oddzielne elementy konstrukcyjne, przecież też tak jest Wpisz VAT3 i VAT4, gdyż spełnia oba warunki Miałem wpisać VAT 3,5 ale ostatecznie poszło na VAT-4, VAT-3 bardziej dla pick-up'ów mi pasuje. powiem tak na mój głupi rozum vat-3 otwarta część ładunkowa,czyli doki,pomoc drogowa,a vat-4 jak dla mnie to np.izotermy,kontenery tak ja to rozumuje ale czy dobrze to nie wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qnick Napisano 28 Maj 2013 Autor Share Napisano 28 Maj 2013 powiem tak na mój głupi rozum vat-3 otwarta część ładunkowa,czyli doki,pomoc drogowa,a vat-4 jak dla mnie to np.izotermy,kontenery tak ja to rozumuje ale czy dobrze to nie wiem No też tak do dziś rozumowałem ale potraktowałem konstrukcję jako dwa oddzielne elementy (kabina+paka) podobnie jak właśnie kontener i dlatego zrobiłem VAT-4 czy dobrze też nie wiem dlatego postanowiłem się tu podpytać jak inni to widzą i widzę że widzą tak samo jak ja czyli nie wiadomo jak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JACEK GUZ Napisano 28 Maj 2013 Share Napisano 28 Maj 2013 powiem tak na mój głupi rozum vat-3 otwarta część ładunkowa,czyli doki,pomoc drogowa,a vat-4 jak dla mnie to np.izotermy,kontenery tak ja to rozumuje ale czy dobrze to nie wiem No też tak do dziś rozumowałem ale potraktowałem konstrukcję jako dwa oddzielne elementy (kabina+paka) podobnie jak właśnie kontener i dlatego zrobiłem VAT-4 czy dobrze też nie wiem dlatego postanowiłem się tu podpytać jak inni to widzą i widzę że widzą tak samo jak ja czyli nie wiadomo jak Wg. mnie 4 jest tak samo zasadna jak 3-ka i nie ma tu błędu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 28 Maj 2013 Share Napisano 28 Maj 2013 Wg. mnie 4 jest tak samo zasadna jak 3-ka i nie ma tu błędu To dlaczego nie określić 3 i 4 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 28 Maj 2013 Share Napisano 28 Maj 2013 Ja sklasyfikował bym jako VAT-4. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkdog Napisano 28 Maj 2013 Share Napisano 28 Maj 2013 Ja sklasyfikował bym jako VAT-4. Matko z ojcem Zobaczcie Przyjaciele moi mili niby pozorne pytanie,nie wspomnę o odpowiedzi a ile interpretacji,czy nie można stworzyć prostych i przejrzystych przepisów,ale po co lepiej dzielić włos na czworo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 28 Maj 2013 Share Napisano 28 Maj 2013 czy nie można stworzyć prostych i przejrzystych przepisów Niestety jak za określanie warunków technicznych biora się urzędnicy ze skarbówki to wychodzą takie kwiatki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkdog Napisano 28 Maj 2013 Share Napisano 28 Maj 2013 Niestety jak za określanie warunków technicznych biora się urzędnicy ze skarbówki to wychodzą takie kwiatki Nie tylko oni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.