Skocz do zawartości

Serdecznie witamy w nowej wersji forum!

Pierwsze logowanie wcześniejszych użytkowników do nowego forum, wymaga wygenerowania nowego hasła (jest to czynność jednorazowa). W tym celu możemy skorzystać z linku Nie pamiętasz hasła? lub z tego u dołu okna logowania. Uwaga: Proszę podać e-mail taki sam, jaki jest ustawiony na wcześniejszym forum!

Fredek

Bezpieczeństwo podczas OBT motocykla

Polecane posty

Fredek

Panowie takie pytanie dla znawców tematu, czy podczas wjazdu na rolki badanym motocyklem zakładając oczywiście uprzednio do tego przystosowane nakładki trzymacie motocykl z tyłu? nadmieniam że kierowcą w tym momencie jest klient , pytam bo dużo różnych opinii na ten temat. W którymś z postów kolega Psuj pisał że trzyma maszynę z tyłu cytuję" Kierowca siedzi a ja go podtrzymuję za tyln pałąk (jeśli jest). Nie chciałbym żeby mi się wyrżnął jak podniesie nogę do nożnego :D" No i oczywiście badany hamulec przedni to w tym czasie trzymamy wduszony tylny i odwrotnie. Jakieś krótkie odpowiedzi mile widziane :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirek.g

U nas na wysokości rolek jest kratka zabezpieczająca kanał przed wpadnięciem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Fredek
U nas na wysokości rolek jest kratka zabezpieczająca kanał przed wpadnięciem.

 

Kratka konstrukcja własna ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirek.g
Kratka konstrukcja własna ?

 

Tak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aboz
U nas na wysokości rolek jest kratka zabezpieczająca kanał przed wpadnięciem.
Mam to samo. Przydaje się nie tylko w przypadku motocykli :cool:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dasmol

U mnie deskami zakrywamy kanał,ale po badaniu motocykla trzeba kilka desek wyjąć bo jak jest dłuższa osobówka z hakiem to już go nie obejrzysz.Klient kieruje ,a ja go podtrzymuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Qnick

A pokazują wam się jakieś siły hamowania bo u mnie na rolkach Maha takich starych IW-4 na tych zegarach nie za bardzo wyskakują siły ledwie przycisnę hamulec i już mam zablokowane rolki, więc robię próbę drogową oczywiście z opóźnieniomierzem :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielg539
A pokazują wam się jakieś siły hamowania bo u mnie na rolkach Maha takich starych IW-4 na tych zegarach nie za bardzo wyskakują siły ledwie przycisnę hamulec i już mam zablokowane rolki, więc robię próbę drogową oczywiście z opóźnieniomierzem

Generalnie z nowszymi rolkami jest podobnie zwłaszcza gdy klient gwałtownie naciśnie na pedał hamulca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal_k
więc robię próbę drogową oczywiście z opóźnieniomierzem :lol:

 

Przyznaj się, że chcesz sobie po prostu pojeździć motocyklami, a nie jakieś tam rolki :cool:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Qnick
Przyznaj się, że chcesz sobie po prostu pojeździć motocyklami

 

To też :D , ale wg. mnie badanie motocykla na rolkach to porażka przynajmniej na moich a jeszcze jakby klient miał siedzieć na tym motocyklu to wywrotka prawie pewna pomimo żałożenia tej śmiesznej nakładki do badania na rolkę .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JANUSZ60
ale wg. mnie badanie motocykla na rolkach to porażka

Faktycznie masz te rolki przedpotopowe chyba, na Unimetalu takie badanie to przyjemność,,,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Qnick
Faktycznie masz te rolki przedpotopowe chyba

 

1997 rok produkcji to już chyba jest jak piszesz :) nie lubię robić badania motocykla na rolkach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomek D

Kiedyś kiedyś na OSK w której pracuję były rolki przedpotopowe tylko do badania motocykli i to chyba było najlepsze rozwiązanie badania hamulców w jednośladach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Paprock

Motocykla i nie tylko!

 

PSSKP - Pół Samoobsługowa Stacja Kontroli Pojazdów :D

-Co mówią przepisy BHP...

-Co mówi instrukcja obsługi...

Auto w PL wiadomo dobro prze-największe, luxus, prestiż, skarb, bogactwo, w skrajnych przypadkach bur...

Z powyższego w branży moto utarło się przyzwolenie obecności klienta w okolicy / przy pojeździe.

-Nie wiem... czaruje, zabezpiecza, obserwuje...

Pewnie pilnuje specjalisty coby klocków i żarówek nie powkładał odwrotnie, płynu do szyb w chłodnicę nie zalał.

Niestety to też wywarło wpływ na dozór samochodu / mechanika.

 

-A z opóźnieniomierzem sam pojedzie...

-U rzeźnika rosołowego pomoże czy sam narąbie...

-W urzędzie na drugą stronę okienka przejdzie...

-W tartaku potnie dechy na traku...

-W aptece wejdzie na zaplecze mikstury dobierze...

-W piekarni jaj umiesza chleb upiecze...

-W serwisie AGD za pralką, lodówką, komórką polezie...

(a to bywa droższe od cudów reperowanych w ASO)

 

Jak bufon, buc, maruda:

"Zakaz przebywania osobom postronnym na stanowisku kontrolnym!!!"

Klient miły, uczynny, ochotny to korzysta się z pomocy. :x

Co nie ;)

A finał będzie:

"Diagnosta 'pałąk' mi trzymał i pedała kazał naciskać." :evil:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×

Ważne informacje

Umieściliśmy pliki cookie na Twoim urządzeniu, aby pomóc Ci ulepszyć tę witrynę. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym razie zakładamy, że możesz kontynuować.