Skocz do zawartości

PRACODAWCA NAKAZUJE - DIAGNOSTA ROBI


jakistaki

Rekomendowane odpowiedzi

i nie bądź egoistą i materialistą

na pewno nie tym czym określiłeś w swojej wypowiedzi, jeżeli z góry zakładasz jakim kto jest, to wybacz ale nie po drodze nam, ja o coś zapytałem i co w zamian? :x

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 168
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

  • blakop

    19

  • Grzegorz Łódź

    14

  • biker100

    12

  • wojtek1k

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

ja o coś zapytałem i co w zamian?

Pozwolisz, że zacytuję Twoje słowa:

"nawołujecie do wstępowania do OSDS, a czym już możecie się pochwalić, czego dokonaliście"

Co miałeś na myśli? Pamiętaj, że OSDS to diagności., czyli my.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co miałeś na myśli?

a chociażby - liczba członków, konkretna pomoc jakiemuś diagnoście, który jej potrzebował, projekty przepisów które zostały przeforsowane do nowych ustaw i rozporządzeń, cokolwiek z czego stowarzyszenie może być dumne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi OSDS zaimponował tym, że wywalczył wykreślenie ART 66 z zaświadczenia. Do tego organizuje raz w roku darmowe szkolenie ( w cenie składki), kilkadziesiąt pism i uwag do projektów( zawsze merytoryczne - do wglądu na stronie OSDS). Obecnie walczy o opcjonalne używanie miernika nacisku na pedał hamulca i usunięcie sprawdzania szczelności obudowy wielozaworu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a chociażby - liczba członków,

 

No w OSDS nie ma takich jak Ty, którym to rzekomo obecny stan prawny pozwala "rzetelnie" wykonać badanie :evil:

Co prawda nikt nie wie co to znaczy "rzetelnie" (chyba tyle co po swojemu"?), ale świat się kręci...

 

Cezary - takim jak Ty faktycznie OSDS nie jest potrzebny jak i Ty sam raczej nic do OSDS nie wniesiesz (bo Ty tylko brać byś chciał z tego co piszesz). Zatem spokojnie sobie temat odpuść i rób po swojemu jak do tej pory, skoro wszystko dla Ciebie jest ok 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

blakop, Ty raczej nie zachęcaj ani nie wypowiadaj się na temat który nie rozumiesz, jesteś raczej antyreklamą OSDS, Twoje podejście do jakiegokolwiek tematu i wpisy nie wnoszą niczego o co ktoś pyta, przeciwnie, starasz się każdemu pokazać, że na niczym się nie zna i niczego nie rozumie, z Tobą się nie dyskutuje, Ty zawsze chcesz narzucić swój punkt widzenia, który jest przez to nijaki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cezary. Jesteś chyba JEDYNYM człowiekiem na tym forum (i nie tylko), który twierdzi, że obecny stan prawny NIE przeszkadza (???) mu w rzetelnym (???) wykonywaniu badań.

 

To raz.

 

Sympatykiem OSDS jestem od samego początku. Członkiem nie jestem tylko z przyczyn formalnych, ale jak tylko będę miał chwilę zamierzam naprawić ten błąd. Bo OSDS bardzo popieram, wspieram itd... Co nie znaczy, że czasami negatywnej opinii o konkretnym działaniu czy jego braku nie napiszę.

 

Natomiast sens istnienia i działania OSDS rozumiem dużo bardziej niż Ty myślę. Bo parafrazując Kenediego nie pytam co OSDS może zrobić dla mnie, tylko co ja mogę zrobić dla OSDS.

 

Więc i Ciebie pytam. Co TY możesz zrobić dla OSDS???!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to proszę mi odpowiedzieć, raz na zawsze, jak stan prawny dla każdego diagnosty jest w stanie przeszkodzić w ocenie stanu technicznego badanego pojazdu, tzn czy jest sprawny czy nie, co do OSDS - nic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak stan prawny dla każdego diagnosty jest w stanie przeszkodzić w ocenie stanu technicznego badanego pojazdu,

 

Jak zgodnie z prawem zbadasz szczelność obudowy wielozaworu gazowego?

 

Podaj niepodważalną i uznawaną na każdej stacji w Polsce opłatę za wykonanie badania pokolizyjnego samochodu osobowego.

 

Podaj jak ustalasz masę własną pojazdu na badaniu okresowym przed rejestracja w kraju. Podajesz zgodnie z polskimi przepisami bez kierowcy? czy zgodnie z polskimi przepisami uznajesz pozycję G z dowodu unijnego?

 

Zgodnie z polskimi przepisami wystawiasz czy wydajesz zaświadczenie z każdego OBT?

 

Przyjeżdża na OBT zagazowany pojazd bez protokołu. Zgodnie z polskimi przepisami wystawiasz N? czy zgodnie z polskimi przepisami odstępujesz od badania?

 

To tylko tak na początek...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak stan prawny dla każdego diagnosty jest w stanie przeszkodzić w ocenie stanu technicznego badanego pojazdu, tzn czy jest sprawny czy nie

 

Zauważ tylko, że badanie techniczne nie polega wyłącznie na ocenie, czy pojazd jest sprawny czy nie. A Ty jako diagnosta musisz wykonać wszystkie czynności zgodnie z rozporządzeniem i sprawdzić warunki techniczne zgodnie z rozporządzeniem, a nie wedle własnego (choćby i słusznego) uznania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A Ty jako diagnosta musisz wykonać wszystkie czynności zgodnie z rozporządzeniem i sprawdzić warunki techniczne zgodnie z rozporządzeniem, a nie wedle własnego (choćby i słusznego) uznania.

zgoda ale odwróćmy to stwierdzenie, czyli jak według mnie wyjdzie niesprawdość dyskwalifikująca ale w/g przepisów nie ma tego w tabelkach to mam uznać za sprawny badany pojazd? teoretyzujemy ale możliwość taka istnieje

 

[ Dodano: 26-09-2017, 12:29 ]

Psuj, ja o stanie technicznym jako stricte sprawności technicznej Ty o zapisach prawnych, uściślijmy to, są pewne usterki (fizyczne i prawne) dyskwalifikujące na badaniu pojazd ale naprawdę nie mające wpływu na bezpieczeństwo poruszania się pojazdem po drodze, czyż tak nie jest?

Żeby zakończyć, to mój ostatni wpis na ten temat. :x

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

są pewne usterki (fizyczne i prawne) dyskwalifikujące na badaniu pojazd ale naprawdę nie mające wpływu na bezpieczeństwo poruszania się pojazdem po drodze, czyż tak nie jest?

 

A co to ma do rzeczy??

 

Psuj, ja o stanie technicznym jako stricte sprawności technicznej Ty o zapisach prawnych,

 

No chyba nie...

 

proszę mi odpowiedzieć, raz na zawsze, jak stan prawny dla każdego diagnosty jest w stanie przeszkodzić w ocenie stanu technicznego badanego pojazdu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Psuj, miało już nie być, zrobię co prawda z gęby cholewę, ale cel jest wyższy, motto w Twoim podpisie jest ok. sam przecież kiedyś pisałem że lepsze jakiekolwiek prawo niż anarchia i tylko ... nie zmienia zdania, uwagi przyjąłem, oficjalnie przepisy ponad wszystko, a w życiu .... :x

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Motto dla pracodawców:

 

"Klienci nie są najważniejsi. Pracownicy są najważniejsi. Jeśli zadbasz o swoich pracowników, oni zatroszczą się o klientów."

 

R. Branson

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To tak jak np w piłce nożnej, prezesowi (zarządowi) łatwiej i taniej wymienić trenera niż zawodników.

 

 

A i tak nie ma gwarancji, iz drużyna zacznie grać lepiej :medit:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.