DMG1 Napisano 7 Październik 2013 Share Napisano 7 Październik 2013 Proponuje niech pokażą "wykres momentów sił" lub "wykres momentów ciężkości" mogłem pomylić nazwy bo od czasów studenckich kilka lat minęło , ale chodzi mi o wykresy przedstawiające naciski osi przy różnych rozmieszczeniach ładunku. Wiem , że proszę nie wiadomo o co "herezje" , ale niektóre firmy takie coś wyliczają , miałem kiedyś zabudowę i chcieli mnie to wcisnąć zamiast kwitów z wagi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 8 Październik 2013 Share Napisano 8 Październik 2013 ale niektóre firmy takie coś wyliczają nie jestem firmą, a udało mi się policzyć http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/viewtopic.php?p=79519#79519 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 8 Październik 2013 Share Napisano 8 Październik 2013 A jakie to ma znaczenie? Ten będzie woził pierze luzem i będzie ok, a za rok sprzeda złomiarzowi co ołów w akumulatorach załaduje i diagnosta beknie w razie W... Ale nowy pojazd robi się dokładnie pod zamawiającego i jego potrzeby. Co dalej z autem to już inna historia. Nie można demonizować za bardzo - są często "dziwne" na pierwszy rzut oka konstrukcje, które znajdują pełne uzasadnienie w potrzebach przewozowych zamawiającego. Kolejny nabywca musi wtedy dobrze przemyśleć, czy taka zabudowa będzie dla niego również właściwa. A producenci zabudów w tej chwili zastrzegają się na każdym możliwym kroku (instrukcja obsługi, umowa, karta gwarancyjna) - "zabudowa przeznaczona do przewozu prawidłowo rozmieszczonego ładunku". I cokolwiek byś nie robił, to nie licz na naprawę gwarancyjna potem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mecher Napisano 8 Październik 2013 Share Napisano 8 Październik 2013 Akurat dziś miałem coś takiego .......... Pasuje do tematu jak znalazł W tym akurat wypadku, przedłużenie jest niecałe 50 cm więc niedużo. Ilość śrub w tym wypadku jest większa (o cztery na stronę) niż podane na poprzedniej stronie, więc tam tez może być tak samo (na jakieś 98%), taki sam typ dokładki (przedłużenia ramy). Oczywiście do naprawy, jeszcze jako diagnosta nie pracuję. Zdjecia robione telefonem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markes30 Napisano 8 Październik 2013 Share Napisano 8 Październik 2013 Muszą zważyć zatankowanego tego Mastera. Określą rzeczywistą masę własną i będą mieli odpowiedź czy rzeczywista ładowność im odpowiada. (ITD - wagi robiące zdjęcia ) Ja też dziś mam na warsztacie takiego Mastera, tyle że skrzyniowy ale przedłużony o 1 m. Fabryczne przedłużenie jest wzmocnione wewnątrz ramy i skręcone na 10 śrub. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 8 Październik 2013 Share Napisano 8 Październik 2013 Nie ma czegoś takiego jak przedłużenie fabryczne Markizie To robi firma zabudowująca dopiero. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hugol22 Napisano 9 Październik 2013 Share Napisano 9 Październik 2013 A co ze zwisem tylnym inie przekracza 50 procent rozstawu osi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 9 Październik 2013 Share Napisano 9 Październik 2013 A co ze zwisem tylnym inie przekracza 50 procent rozstawu osi? A nie może? Poproszę o podanie przepisu, który tego zabrania. Ja znam tylko dyrektywe odnośnie zwrotności pojazdu a tam o stosunku zwisu do rozstawu osi nic nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.