dawid018 Napisano 1 Luty 2014 Share Napisano 1 Luty 2014 michal_k, dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek1 Napisano 1 Luty 2014 Share Napisano 1 Luty 2014 Witam.czy w 2014 roku zmieniły się w jakiś sposób przepisy dotyczące zmiany pojemności silnika??czy po staremu zostało?? po staremu Czyli trzeba wykonać badanie po zmianach konstrukcyjnych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawid018 Napisano 1 Luty 2014 Share Napisano 1 Luty 2014 wiem ze trzeba badanie zrobić ale przeczytałem na jednym z for ze od nowego roku nie można włożyć silnika innego niż dana pojemnośc występowała w danym aucie co dla mnie jest totalnie nie zrozumiałe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 1 Luty 2014 Share Napisano 1 Luty 2014 nie można włożyć silnika innego niż dana pojemnośc występowała w danym aucie co dla mnie jest totalnie nie zrozumiałe. Nie ma takiego nakazu, ale wielu diagnostów tak właśnie uważa. Jesli dany silnik nie występował w danej budzie to i nie powinien się tam znaleźć. Tak i ja uważam. z 1,8 na 2,8 Poza tym taka zmiana, to nie tylko silnik - co z zawieszeniem i hamulcami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawid018 Napisano 1 Luty 2014 Share Napisano 1 Luty 2014 Poza tym taka zmiana, to nie tylko silnik - co z zawieszeniem i hamulcami? wszystko jest po bożemu,pisałem w skrócie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 1 Luty 2014 Share Napisano 1 Luty 2014 wszystko jest po bożemu Czyli? Masz wyliczone wszystkie moce, naprężenia, przyspieszenia i jaki potrzebne siły hamowania i dobrane do tego fabrycznie nowe zaciski i tarcze stosowane w tym modelu pojazdu? Bo jak dla mnie po Bożemu to w kościele, a na skp ma być zgodnie z prawem... a kościół wiele z prawem wspólnego nie ma... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawid018 Napisano 1 Luty 2014 Share Napisano 1 Luty 2014 poza silnikiem zmienione są sanki,wahacze,półosie,kpl hamulce,z tyłu zamiast bębnów tarcze wszystko złożone na nowych częściach a zaciski po regeneracji.poza tym przód jest wydajniejszy(większy) niż seryjnie szedł w tym silniku. ale nie o tym mowa.pytanie było czy jest tak jak było.jeśli jest i nic się nie zmieniło to OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 1 Luty 2014 Share Napisano 1 Luty 2014 ,z tyłu zamiast bębnów tarcze wszystko złożone na nowych częściach a zaciski po regeneracji.poza tym przód jest wydajniejszy(większy) niż seryjnie szedł w tym silniku. A POMPA HAMULCOWA ???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawid018 Napisano 1 Luty 2014 Share Napisano 1 Luty 2014 A POMPA HAMULCOWA ???? a mam wymienić wszystkie śróbki łącznie z twardościami które były zmienione??zeby było jasne CAŁY układ Hamulcowy zmieniony na wydajniejszy łącznie z przewodami miedzianymi i elastycznymi. i uprzedzam pytanie : tak korektor siły hamowania też są zamontowane bo nie było Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.