Robert27 Napisano 30 Październik 2013 Autor Share Napisano 30 Październik 2013 Własnie nie gra wszysto jest tak jak pisałem 1383 kg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 30 Październik 2013 Share Napisano 30 Październik 2013 Oj tam... skoryguje się. W niniejszym temacie wszystko podane na tacy zostało... tadammm!!! Poza tym: Panowie Golf zarejestrowany po rozmowie z Dyrektorem WK powiedział że jak ma kratke i 500 kg ładowności to jest ok Dziekuje za pomoc Dyro kazał wpisac wielozadaniowy? Robił to mój kolega z pracy tez mi się to tak nie podoba do końca po prostu sam już mam mieszane myśli Kolego jak się teraz okazało klient nie był jeszcze w Wk zadzwonię do niego zrobimy korektę tylko jak to rozwiązać Ja dlatego napisałem że zarejestrowane chodziło mi o rozmowe z Wk że się to rozwiązało a klient nie był jeszcze w wk data I rej 2008.11.23 rok prod 2008 a z ta tz to będzie problem to auto było wczoraj tak kolego 2007 a data I rej 2007-12-21 popatrzyłem do archiwum na inny wóz przeskoczyło mi poprostu Własnie nie gra wszysto jest tak jak pisałem 1383 kg Kto tu co robi??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fuks Napisano 30 Październik 2013 Share Napisano 30 Październik 2013 Dobrze że Robert27 zadaje pytania bo szuka poprawnych rozwiązań. PS Czasem lepiej zadać pięć może nawet i głupich pytań (nie mam tu na myśli tego tematu - pisze tak ogólnie) niż raz konkretnie wdu...ć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 30 Październik 2013 Share Napisano 30 Październik 2013 Czasem lepiej zadać pięć może nawet i głupich pytań (nie mam tu na myśli tego tematu - pisze tak ogólnie) niż raz konkretnie wdu...ć. Nie chodzi o zadawanie pytań, czy ich sens bądź ilość, a informacje w nich podawane. Autor dwa razy stwierdził, że przedmiotowy pojazd jest z 2008 roku, dopiero po poście z VIN-em zreflektował się i dokonał korekty wypowiedzi. Co do wdupienia to i tak to na życzenie dyra zrobił, lecz prawdopodobnie zaraz się wyjaśni, że nie do końca, bo auto zarejestrowano, lecz jednak nie zarejestrowano. Takie maślane masło. I nie mam nic do Roberta27, bo to pewnie cool chop! Wiem...wiem...sam też motam i mieszam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 30 Październik 2013 Share Napisano 30 Październik 2013 Nie chodzi o zadawanie pytań, czy ich sens bądź ilość, a informacje w nich podawane. Dobrze, że masz jeszcze siłę,,, a teraz może Robert27 dwa słowa ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 30 Październik 2013 Share Napisano 30 Październik 2013 Hallooo...!!! Bikeeer...!!! Dariooo...!!! Cmoknij się w nos . Daj mi wariant i wersję , typ K1. Ale to i tak nic nie zmieni , bo to co znajduje już opisałem . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biker100 Napisano 30 Październik 2013 Share Napisano 30 Październik 2013 Cmoknij się w nos . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek1 Napisano 30 Październik 2013 Share Napisano 30 Październik 2013 A dlaczego z masą kierowcy, przecież to, to samo unijne G_ czyli to samo co u nas MW czyli bez kierowcy! Mówisz, jakbyś francuskiego DR nie widział ,,, No masz tam G ale też bywa i G1. Gdyby tio był pojazd z Francji to o tym byśmy rozmawiali. Natomiast DR z Czech i ichniego G- jeszcze nie przerabiałem. [ Dodano: 30-10-2013, 18:48 ] Czy teraz rozjaśniło się dlaczego wzory są jednakie?Nasza masa własna nie zawiera masy kierowcy dlatego we wzorze z rozporządzenia dodaje się 75 kilogramów. Dobranoc. To wcale niczego nie rozjaśnia bo wzór w brzmieniu którym podaję. pochodzi z obowiązującej nas DYREKTYWY 2007/46/WE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY z dnia 5 września 2007 r.załącznik II ...i jest w nim to (M+75) gdzie M to masa własna pojazdu a nie tze. masa pojazdu gotowego do drogi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 30 Październik 2013 Share Napisano 30 Październik 2013 To wcale niczego nie rozjaśnia bo wzór w brzmieniu którym podaję. pochodzi z obowiązującej nas DYREKTYWY 2007/46/WE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY z dnia 5 września 2007 r.załącznik II ...i jest w nim to (M+75) gdzie M to masa własna pojazdu a nie tze. masa pojazdu gotowego do drogi A mógłbyś ten wzór z dyrektywy jeszcze raz wkleić razem z objaśnieniami co to jest P, M, N, albo dokładnie rozpisać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biker100 Napisano 30 Październik 2013 Share Napisano 30 Październik 2013 z objaśnieniami co to jest P, M, N, albo dokładnie rozpisać? gdzie: P = technicznie dopuszczalna maksymalna masa całkowita pojazdu w kg, M = masa pojazdu w stanie gotowym do jazdy w kg, N = liczba miejsc siedzących, z wyjątkiem miejsca kierowcy. gdzie M to masa własna pojazdu a nie tze. masa pojazdu gotowego do drogi chyba jesteś w błędzie Marku.http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CONSLEG:2007L0046:20091124:PL:PDF str. 88 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek1 Napisano 30 Październik 2013 Share Napisano 30 Październik 2013 chyba jesteś w błędzie Marku. Może, ale na pewno nie co do tego, że zgodnie ze wzorem, do M należy dodać 75 kg !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biker100 Napisano 30 Październik 2013 Share Napisano 30 Październik 2013 ale na pewno nie co do tego, że zgodnie ze wzorem, do M należy dodać 75 kg !!! tu raczej też Marku:AF pojazd wielozadaniowy Pojazd o nadwoziu innym niż wymienione w AA–AE, przeznaczony do przewozu osób i ich bagaży lub ładunków w tym samym przedziale nadwozia. Jednakże jeżeli pojazd ten spełnia oba następujące warunki: (i) liczba miejsc siedzących, z wyjątkiem miejsca kierowcy, nie przekracza sześciu; „miejsce siedzące” uznaje się za istniejące, jeżeli pojazd jest wyposażony w „dostępne” miejsca mocowania siedzenia; „dostępne” oznacza te miejsca mocowania, które mogą być wykorzystywane. Aby zapobiec wykorzystaniu miejsc mocowania jako „dostępnych”, producent musi fizycznie utrudnić ich wykorzystanie, na przykład poprzez przyspawanie do nich płyt pokrywowych lub przytwierdzenie podobnych elementów stałych, których nie da się usunąć przy użyciu powszechnie dostępnych narzędzi; oraz (ii) P – (M + N × 68) > N × 68, gdzie: P = technicznie dopuszczalna maksymalna masa całkowita pojazdu w kg, M = masa pojazdu w stanie gotowym do jazdy w kg, N = liczba miejsc siedzących, z wyjątkiem miejsca kierowcy. Pojazd taki nie jest uznawany za pojazd kategorii M 1 . — Jednakże jeżeli pojazd określony jako BB posiada technicznie dopuszczalną maksymalną masę nieprzekraczającą 3 500 kg: — posiada ponad sześć miejsc siedzących, nie licząc miejsca kierowcy lub — spełnia oba następujące warunki: (i) liczba miejsc siedzących, nie licząc miejsca kierowcy, nie przekracza sześciu; i (ii) P – (M + N × 68) ≤ N × 68; pojazdu takiego nie uznaje się za pojazd kategorii N. — Jednakże jeżeli pojazd określony jako BA, BB, którego technicznie dopuszczalna maksymalna masa wynosi ponad 3 500 kg, jako BC lub BD spełnia co najmniej jeden z następujących warunków: (i) liczba miejsc siedzących, nie licząc miejsca kierowcy, przekracza osiem; lub (ii) P – (M + N × 68) ≤ N × 68; pojazdu takiego nie uznaje się za pojazd kategorii N. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek1 Napisano 30 Październik 2013 Share Napisano 30 Październik 2013 tu raczej też Marku Zgadza się. Wzór i jego opis już całkowicie mi się wyklarował. Jednak jak wytłumaczyć dlaczego e-eskape chce pomniejszać M o te 75 kg, żeby wyjść na swoje w przypadku tego Golfa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 30 Październik 2013 Share Napisano 30 Październik 2013 Jednak jak wytłumaczyć dlaczego e-eskape chce pomniejszać M o te 75 kg, żeby wyjść na swoje w przypadku tego Golfa? Marek!!! Na jakie swoje??? Ten Golf po unijnemu ma 1308kg + 75kg = 1383kg masy w stanie gotowym do jazdy!!! Po naszemu ma 1383kg - 75kg = 1308kg masy własnej!!! We wzorze unijnym przyjmuje się 1383kg We wzorze ministerialnym przyjmuje się 1308kg + 75kg = 1383kg No i Golf wyszedł na swoje. Po naszemu ma: 5 miejsc 622kg ładowności 1308kg masy własnej 1930kg dopuszczalnej/maksymalnej masy całkowitej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek1 Napisano 30 Październik 2013 Share Napisano 30 Październik 2013 No i Golf wyszedł na swoje. Po naszemu (..) ale przepis "ministerialny" już nie obowiązuje! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 30 Październik 2013 Share Napisano 30 Październik 2013 Nic to nie znaczy, bo nie wychodzi po unijnemu, a przepis "ministerialny" już nie obowiązuje! Napisz jak możesz co Ci nie wychodzi i wyjaśnij proszę co zamiast ministerialnego jest na dzisiaj obowiązujące. Może czegoś nie wiem znowu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek1 Napisano 30 Październik 2013 Share Napisano 30 Październik 2013 Napisz jak możesz co Ci nie wychodzi i wyjaśnij proszę co zamiast ministerialnego jest na dzisiaj obowiązujące.Może czegoś nie wiem znowu... Coś kiepsko wyliczyłem jednak wychodzi: L=275 kg jest większe niż P=272 kg czyli zależność ze wzoru nie jest spełniona Natomiast, zgodnie z DzU 951 i po zmianach w PoRD przepisu "ministerialnego" już nie ma w obowiązujących aktach prawnych, jest tylko ten w przepisach unijnych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 30 Październik 2013 Share Napisano 30 Październik 2013 Natomiast, zgodnie z DzU 951 i po zmianach w PoRD przepisu "ministerialnego" już nie ma w obowiązujących aktach prawnych, jest tylko ten w przepisach unijnych A to co? § 9a.37) W samochodzie ciężarowym kategorii N1 o nadwoziu rodzaju AB, AC, AF lub BB, o których mowa w przepisach o homologacji pojazdów, mogą być wprowadzone zmiany konstrukcyjne polegające na zmianie ilości miejsc, jeżeli: 1) liczba miejsc nie przekracza osiem (bez kierowcy) i 2) P – ((M + 75) + N x 68) ≥ N x 68, gdzie: P – dopuszczalna masa całkowita pojazdu w kg, M – masa własna pojazdu, N – liczba miejsc, nie licząc miejsca kierowcy. Było jest i będzie, czy coś innego miałeś na myśli, a może wzór unijny??? No unijnego nigdy w naszych papierzyskach nie było. Przejrzyj jeszcze raz obwieszczenie, podstaw, przelicz, porównaj wyniki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek1 Napisano 30 Październik 2013 Share Napisano 30 Październik 2013 No jest... Zwracam honor! Jak to sam pisałeś, to i ja już "nie nadążam" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radekd2 Napisano 20 Grudzień 2013 Share Napisano 20 Grudzień 2013 Witam, pomóżcie młodemu diagnoście jak ogarnąć temat i zweryfikować tok myślenia. Przyjeżdża na stacje samochód z dowodem rejestracyjnym i bez świadectwa homologacji. Z dowodu wynika, iż jest to np.: - Volkswagen Passat - rodzaj: osobowy G: 1513 kg DMC: 2100 S: 5 (z kierowcą) Organoleptycznie widać, że jest to auto o podrodzaju kombi. W aucie założona kratka (przegroda) za tylną kanapą, zdemontowany z tył środkowy zagłówek wraz z pasem bezpieczeństwa (założona nowa 2 miejscowa kanapa). Kierowca prosi o przeprowadzenie dodatkowego badania: zmiany konstrukcyjne na samochód ciężarowy. Posiada zaświadczenie z warsztatu o dokonanych zmianach. PKD jest OK. Opieram się na: DYREKTYWA 2007/46/WE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY z dnia 5 września 2007 r. ustanawiająca ramy dla homologacji pojazdów silnikowych i ich przyczep oraz układów, części i oddzielnych zespołów technicznych przeznaczonych do tych pojazdów. DYREKTYWA 2007/46/WE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY z dnia 5 września 2007 r. Strona 70, pkt. 3 Aby zakwalifikować te auto zgodnie z prośbą właściciela muszę zmienić: - rodzaj z osobowego na ciężarowy, - podrodzaj ustalić na VAN (samochód ciężarowy o kabinie kierowcy zawartej w bryle nadwozia) Ponadto auto musi mieć: - liczba miejsc siedzących, nie licząc miejsca kierowcy, nie przekracza sześciu, - NIE MOŻE spełnić równania: P – (M + N × 68) ≤ N × 68 P = DMC w kg: 2100 kg M = G + kierowca 75 kg: 1513+75=1588 kg N = liczba miejsc bez kierowcy: 3 Po podstawieniu i wyliczeniu mamy: 308 ≤ 204 NIE SPEŁNIA równania. Z tego wynika, iż mogę zmienić rodzaj pojazdu na ciężarowy, o podrodzaju VAN. Czy dobrze rozumuję? Pozdrawiam i dziękuję za wszelkie informacje. Edit: poprawiłem nr strony. Chodziło o 70 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rurek777 Napisano 20 Grudzień 2013 Share Napisano 20 Grudzień 2013 pojazd określony jako BB o maksymalnej masie nieprzekraczającej 3.500 kg: -ma więcej niż 6 miejsc siedzących (bez kierowcy), lub -spełnia następujące warunki: a)liczba miejsc siedzących (bez kierowcy) nie przekracza sześciu, b)P - (M + N x 68) ≤ N x 68 gdzie P, M oraz N określono w pkt 1, tak jak dla nadwozia wielozadaniowego AF, to nie jest on uznawany za pojazd kategorii N. Jeżeli pojazd określony jako BA lub BB o maksymalnej masie przekraczającej 3.500 kg oraz BC lub BD spełnia jeden z następujących warunków: a)liczba miejsc siedzących (bez kierowcy) przekracza osiem, lub b)P - (M + N x 68) ≤ N x 68 gdzie P, M oraz N określono w pkt 1, tak jak dla nadwozia wielozadaniowego AF, to nie jest on uznawany za pojazd kategorii N. 4.W odniesieniu do pojazdów kategorii O: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radekd2 Napisano 20 Grudzień 2013 Share Napisano 20 Grudzień 2013 @rurek777 dzięki za odzew. Zacytowałeś właśnie fragment dyrektywy o której wspomniałem. ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rurek777 Napisano 20 Grudzień 2013 Share Napisano 20 Grudzień 2013 pojazd o nadwoziu innym niż opisane w kodzie od AA do AE, przeznaczony konstrukcyjnie do przewozu osób i ładunków w tym samym nadwoziu; jeżeli pojazd taki spełnia jednak następujące warunki: 1. liczba dostępnych miejsc siedzących jest nie większa niż 6 (poza kierowcą), przy czym: - o dostępności miejsca siedzącego decyduje obecność punktów kotwiczenia w pojeździe, - aby uznać miejsce siedzące za niedostępne do użytkowania, jego punkty kotwiczenia powinny być przez producenta pojazdu zaspawane lub osłonięte pokrywami niemożliwymi do usunięcia za pomocą normalnie dostępnych narzędzi, 2. spełniona jest zależność-(M+Nx68) > Nx68, gdzie: P - dopuszczalna masa całkowita pojazdu w kg, M - masa pojazdu w stanie gotowym do jazdy z kierowcą o masie 75 kg, N - liczba dostępnych miejsc siedzących, nie licząc kierowcy to nie jest on uznawany za pojazd kategorii M1 [ Dodano: 20-12-2013, 16:24 ] http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/viewtopic.php?t=5713 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radekd2 Napisano 20 Grudzień 2013 Share Napisano 20 Grudzień 2013 Informacje, które podajesz są dostępne w dyrektywie na którą się powołuje. Czytałem je. Chodzi mi o sposób postępowania. Jak to jest praktykowane przez Was? Co Wy byście zrobili z takim przypadkiem? Pozdr. [ Dodano: 20-12-2013, 16:38 ] Dzięki za link, to wiele wyjaśnia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 20 Grudzień 2013 Share Napisano 20 Grudzień 2013 Może tam będzie coś pomocne: → http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/viewtopic.php?p=189074#189074 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.