AUTOROMAN Napisano 11 Listopad 2013 Share Napisano 11 Listopad 2013 dzięki za podpowiedź, na razie to dla mnie czarna magia, zwłaszcza że co chwile trzeba wracac się do punktów, pozycji itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Łódź Napisano 11 Listopad 2013 Share Napisano 11 Listopad 2013 na razie to dla mnie czarna magia, zwłaszcza że co chwile trzeba wracac się do punktów, pozycji itp Przywykniesz Ale dasz radę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mecher Napisano 12 Listopad 2013 Share Napisano 12 Listopad 2013 dzięki za podpowiedź, na razie to dla mnie czarna magia, zwłaszcza że co chwile trzeba wracac się do punktów, pozycji itp Im więcej razy bedziesz sobie czytał (powtarzał) materiał, tym wiecej bedziesz rozumiał. Do tego rozwiazywanie testów, pomaga przyswoić sobie wiadomości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eborg Napisano 12 Listopad 2013 Share Napisano 12 Listopad 2013 UCZYLIŚMY SIĘ Z PORADNIKA DLA DIAGNOSTY I NIC POZA TYM.SAM WYDRUKOWAŁEM SOBIE USTAWY Dziwny ten kurs - taki "oszczędnościowy". Witaj! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hudas Napisano 12 Listopad 2013 Autor Share Napisano 12 Listopad 2013 JA JESTEM PO KURSIE NA KOMUNY PARYSKIEJ ALE MAM W GŁOWIE JEDEN WIELKI MĘTLIK, UCZYLIŚMY SIĘ Z PORADNIKA DLA DIAGNOSTY I NIC POZA TYM. Mój organizator kursu na sam wpierw dał wszystkim wydrukowane obowiązujące akty normatywne. Zresztą zakres kursu a egzamin to dwie różne bajki. Na egzamin trzeba - czytać, czytać i zrozumieć to co się czyta. Bo przynajmniej będziesz wiedział co gdzie się znajduje oraz nabierzesz też słownictwa fachowego. Do egzaminu potrzeba trochę wytrwałości. [ Dodano: 12-11-2013, 09:19 ] Miałem to samo pytanie na opisowym i oblałem. Najgorzej że nie wiem gdzie popełniłem błąd. Jak opracowałeś opisowe i czy zdałeś? Moje przygotowania do opisowego oparłem na przewodniku po przepisach prawnych - polecam oraz obowiązujących przepisach. Odpowiedzi udzielałem w punktach i podpunktach, podobnie jak schematy w załączniku. Najważniejsze że Przewodniczący Komisji przy moim nazwisku odczytał - zdane całościowo ( III,V,opisówka- to co zostało po pierwszym podejściu). W pytaniu podkreśliłem dwie najważniejsze kwestie - naczepa-cysterna i uszkodzona rama po wypadku. I według tych kryteriów opisałem wszystko bazując na DZ.u. 996 oraz wiedzy praktycznej. np. pomiar geometrii kół naczepy, bo to przecież DZ.u.996 załącznik nr 2 rozdział 1. Tyle w skrócie. Sorry ale nie lubię pisać wolę mówić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mecher Napisano 12 Listopad 2013 Share Napisano 12 Listopad 2013 Hudas, wydaje mi się iż dołączony przez ciebie plik jest z przewodnika dawanego w Krakowie na Wałowej (sam tam uczęszczałem na kurs) Jeśli sie nie myle to czy OKKK "AUTO-TRANSBUD", nie ma nic przeciwko temu ? Żeby jakiejś heji z prawami autorskimi nie było Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hudas Napisano 12 Listopad 2013 Autor Share Napisano 12 Listopad 2013 To jest załącznik dodany do przewodnika po przepisach, który zakupiłem. Fakt - jest to wydane przez Auto-Transbud. Więc nie widzę przeciwskazań. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mar2911 Napisano 12 Listopad 2013 Share Napisano 12 Listopad 2013 Dzięki za ten załącznik na pewno się przyda. Szkoda że mi takiego na kursie nie dawali, tylko wbijali do głowy na pamięć warunki techniczne..... do każdego działu powinni dawać takie opisy żeby z praktycznej strony zapoznać się z tematem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.