IVVO Napisano 6 Listopad 2013 Share Napisano 6 Listopad 2013 To samo osiągnąłbyś spinając ramę podwozia z belką tej osi za pomocą np. mocnego pasa Można też zewrzeć czujnik ciśnienia przy poduszkach- chyba naj mnie pracochłonne 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 6 Listopad 2013 Share Napisano 6 Listopad 2013 To samo osiągnąłbyś spinając ramę podwozia z belką tej osi ... to samo = taki sam wynik pomiaru nacisk kół na rolki będzie bez zmian, więc poślizg pojawi się w tym samym momencie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek1 Napisano 6 Listopad 2013 Share Napisano 6 Listopad 2013 To samo osiągnąłbyś spinając ramę podwozia z belką tej osi ... to samo = taki sam wynik pomiaru nacisk kół na rolki będzie bez zmian, więc poślizg pojawi się w tym samym momencie Nacisk nie jest tu problemem. Ten który jest wystarczy do osiągnięcia jakiejś wartości pomiarowej. Problemem jest to, że pomimo wciskania do końca pedału hamulca nie pojawia się ŻADNA siła hamowania na tej osi, gdy pojazd nie jest obciążony ładunkiem. Spięcie ramy i osi pasem i napięcie go zasymulowałoby stan taki jak przy obciążeniu ładunkiem, więc jakaś SH w końcu pojawiła by się na tej osi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 6 Listopad 2013 Share Napisano 6 Listopad 2013 jest jeszcze małe ale pasem spinamy most symulując wzrost obciążenia, aż trzecia oś zostanie opuszczona i jej hamulec zacznie działać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek1 Napisano 6 Listopad 2013 Share Napisano 6 Listopad 2013 jest jeszcze małe ale pasem spinamy most symulując wzrost obciążenia, aż trzecia oś zostanie opuszczona i jej hamulec zacznie działać Oczywiście o ile opuszczenie wleczonej osi just uzależnione wyłącznie od obciążenia osi napędowej. W tym aucie jest ręczne opuszczanie osi. Natomiast nie sądzę, żeby sterowanie ciśnieniem do siłowników hamulców tej osi jest uzależnione od ciśnienia w poduszkach osi napędowej a nie od ciśnienia w poduszkach tej osi...dlatego obciążałbym tę oś! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mecher Napisano 6 Listopad 2013 Share Napisano 6 Listopad 2013 A odpowiedzi na pytanie dalej nie ma, czy to hydrauliczne, czy pneumatyczne urządzenie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek1 Napisano 6 Listopad 2013 Share Napisano 6 Listopad 2013 A odpowiedzi na pytanie dalej nie ma, czy to hydrauliczne, czy pneumatyczne urządzenie ? Wyglądają na hydrauliczne, ale z którymi ja się spotkałem były pneumatyczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DMG1 Napisano 7 Listopad 2013 Autor Share Napisano 7 Listopad 2013 To sumując wypowiedzi , najprościej : opuścić oś napędową i spiąć pasem, potem podnieść. Tylko potem ile podnieść i ile dać pasów (zdaje się , że pas miał 3 tony wytrzymałości)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek1 Napisano 7 Listopad 2013 Share Napisano 7 Listopad 2013 To sumując wypowiedzi , najprościej :opuścić oś napędową i spiąć pasem, potem podnieść. Tylko potem ile podnieść i ile dać pasów (zdaje się , że pas miał 3 tony wytrzymałości)? Nie tak. Opuścić oś i ściągać ją pasem z nadwoziem, co powinno wywołać napływ powietrza do poduszek tej osi tak jak przy obciążeniu jej ładunkiem. W efekcie powinno to spowodować wzrost ciśnienia podawanego do siłowników podczas hamowania tej osi. Takie jest założenie że układ powinien się tak zachować ale zaznaczam, że jeszcze nie sprawdzałem tego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.