Skocz do zawartości

Boxer po zabudowie, a dane na tabliczkach.


Paprock

Rekomendowane odpowiedzi

PL*4195*01 ?
dokładnie tak,
PL*4195*01, ten z DR :)

 

I co to za zabudowa niby była? Bo doka w Boxerze to chyba z fabryki wyszła. I dlaczego miałyby się zmienić wartości w DR naprzeciw TZ?
słuszna uwaga.

741px-Peugeot_Boxer_Doppelkabine.JPG.1c6f7e7765ae882a916ed3e5715778c7.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PL*4195*01

Weź się loguj, hasła przypominaj... i tak ze trzy razy wywali cię, bo niedowidać :hah:

Na specjalne życzenie proszę bardzo :roll:

2013-11-07-2506.thumb.jpg.e5e352de5886290fbdaf27fe1ccbdb9c.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I co to za zabudowa niby była? Bo doka w Boxerze to chyba z fabryki wyszła. I dlaczego miałyby się zmienić wartości w DR naprzeciw TZ?

No identyczna jak w załączniku bikera ino plandeką kryta.

No jest tabliczka kto zabudowę wykonał.

Na dzisiaj sprawa martwa, mają wyciąg dostarczyć, co jakby nie zmienia faktu odnośnie danych.

Nie lubię takich spraw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I co to za zabudowa niby była? Bo doka w Boxerze to chyba z fabryki wyszła. I dlaczego miałyby się zmienić wartości w DR naprzeciw TZ?

Z fabryki wyszła rama ,zabudowę robił LUBOS(robią też izotermy) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli, że zła tabliczka lub zły wariat?

No nie mogę z Wami no :evil:

Ta aboz :evil: zły wariat :evil:

Tam z tabliczkami... dobrze, że humor jest :ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tabliczka pójdzie do wymiany . YCBMHC -5790kg ,jest na 6-7 miejsc i nacisk na oś ma większy .

YCBMAC - 5990kg , jest na 2-3 miejsc .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, tabliczka do wymiany tylko która?

Czy pierwszy etap (Peugeot) ma dostosować tabliczkę do parametrów po zabudowie,

czy kończący drugi etap zabudowy (Lubos) ma obowiązek umieścić nowe dane na tabliczce jako nazwijmy to finalny producent???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, tabliczka do wymiany tylko która?

Czy pierwszy etap (Peugeot) ma dostosować tabliczkę do parametrów po zabudowie,

Z typa wygląda na błąd Francuzów, więc z pierwszego etapu.
czy kończący drugi etap zabudowy (Lubos) ma obowiązek umieścić nowe dane na tabliczce jako nazwijmy to finalny producent???
I tu chyba nie zaszła zmiana parametrów z TZ, więc nie ma konieczności umieszczania nowych. Zmianie uległa MW i ładowność, ale tych na TZ ni chu chu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.