Skocz do zawartości

Lublin 3584 1998r.


Rekomendowane odpowiedzi

Dopytam.

A co obliguje do tego aby ustalać???

Dowód się skończył, zamontowano hak???

Nie ma na tabliczce to nie ma (jak się nie zdrapał :x )

Napisać w uwagach "producent na tabliczce znamionowej nie określił dopuszczalnej masy całkowitej zespołu pojazdów".

Może być tak???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisać w uwagach "producent na tabliczce znamionowej nie określił dopuszczalnej masy całkowitej zespołu pojazdów".

Może być tak???

 

To wtedy bym Ci z urzędu odpisał, że jeśli nie możesz określić parametru to masz zasięgnąć opinii rzeczoznawcy.

 

To oczywiście w sytuacji, kiedy F.3 byłoby potrzebne (np. montaż haka).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To wtedy bym Ci z urzędu odpisał, że jeśli nie możesz określić parametru to masz zasięgnąć opinii rzeczoznawcy.

 

To ja bym Ci odpisał F3 - 0000 kg - ustalono? ustalono... :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To wtedy bym Ci z urzędu odpisał, że jeśli nie możesz określić parametru to masz zasięgnąć opinii rzeczoznawcy.

Czy aby na pewno ja mam opinii zasięgać?

A na poważnie to jest, czy nie ma żadnej siły, aby urząd sam sobie w katalogu podglądnął no i uzupełnił rzecz jasna.

Mnie to rypka bo i tak w tym przypadku nie mam z czym porównywać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A na poważnie to jest, czy nie ma żadnej siły, aby urząd sam sobie w katalogu podglądnął no i uzupełnił rzecz jasna.

 

Od 22.06 nie ma. Niestety.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja bym Ci odpisał F3 - 0000 kg

Poświadczenie nieprawdy ,proponuję ----- :lol:

 

[ Dodano: 09-11-2013, 00:19 ]

Witam, potrzebuję parametr F3- nie jest określony na TZ.

Zobaczymy co jutro da się wymacać .Gdybym miał pewność że wszystkie Lubliny miały takie same przyczepy ,to miałbyś odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

możesz dać konkretny przepis?

 

http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU20130000711

 

„4. Katalog jest materiałem porównawczym służącym do weryfikacji danych technicznych pojazdu z danymi technicznymi określonymi w dokumentach przedstawionych do rejestracji pojazdu.”;

 

Poprzednio brzmienie było takie:

 

4. Katalog jest materiałem źródłowym do ustalania danych technicznych pojazdu lub porównania ich z danymi technicznymi określonymi w dokumentach przedstawionych do rejestracji pojazdu.

 

Czy mógłbyś poprzeć to stwierdzenie odpowiednim §?

 

Pojazd przystosowany do ciągnięcia przyczepy powinien mieć określoną DMC zespołu w DR. Dlatego też w tej sytuacji starosta może skierować na ustalenie danych na podstawie art. 81 ust. 11 pkt 2a. Zauważ też, że ustawodawca dostrzegł wreszcie ważność tego parametru, czego wyraz dał w nowym wzorze DIP - dzięki temu przy I rejestracji pojazdu sprowadzonego z zagranicy F.3 znajdzie się od razu w DR.

 

[ Dodano: 09-11-2013, 09:19 ]

i mają bezpłatny dostęp do ITS-u.

 

Zgadza się - mamy, ale jak widzisz nie służy już do ustalania nieznanych danych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojazd przystosowany do ciągnięcia przyczepy powinien mieć określoną DMC zespołu w DR.

Ja chcę konkretny§, który nakazuje mi ustalać dane kiedy badam hak.

Dlatego też w tej sytuacji starosta może skierować na ustalenie danych na podstawie art. 81 ust. 11 pkt 2a.

Przecież ten pojazd jest zarejestrowany, klient tylko założył hak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem młody i pewnie zaraz mnie uświadomicie, że źle wnioskuje ale:

 

1. ARh- pisze:

Witam, potrzebuję parametr F3- nie jest określony na TZ.

2. michal_k pisze:

Pojazd przystosowany do ciągnięcia przyczepy powinien mieć określoną DMC zespołu w DR

 

Jeżeli producent nie określił na TZ parametry F3 to może zrobił to celowo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli producent nie określił na TZ parametry F3 to może zrobił to celowo?

Czyżbyś wnioskował, że tematyczny Lublin nie może ciągnąć przyczepy?

DARIO64 na podstawie homologacji wyjaśnił.

Jest grupa pojazdów, dla której producent nie określa tego parametru na tabliczce co w wielu przypadkach jest równoznaczne z informacjami podawanymi w dokumentacji fabrycznej o konstrukcyjnym nieprzystosowaniu takiego pojazdu do ciągnięcia przyczepy.

(Czytaj w tematach: "HAK")

Jest też i druga grupa pojazdów liczniejsza od pierwszej z tendencją malejącą na szczęście, w której producent na tabliczce znamionowej nie określa dopuszczalnej masy całkowitej zespołu pojazdów (w dowodzie [F.3]), co nie znaczy, że taki pojazd ma zakaz ciągnięcia przyczep.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja chcę konkretny§, który nakazuje mi ustalać dane kiedy badam hak.

 

Bez skierowania (albo nie na wniosek) nie masz absolutnie obowiązku tego ustalać (choć jest to mile widziane).

 

Przecież ten pojazd jest zarejestrowany, klient tylko założył hak.

 

Ale być może będzie z tego powodu wymiana DR, czyli rejestracja ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki DARIO64, mając przyczepy określę F3- punkty poleciały;-)

W ramach uzupełniania zapytania -dlaczego ptrzebuję F3-skończył się dowód i trzeba dopisać dane (brak f3 i przyczep)- znając mój WK, a zwłaszcza Pna M.....po wpisaniu np. F3=0000;-) klient na 100% wraca na stacje....

Pozdrawiam i życzę miłego długiego weekendu....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trzeba dopisać dane

Trzeba jak trzeba... bywa, że: [F.2] + [O.1] ≠ [F.3]

To, że w wielu przypadkach takie równanie się sprawdza nie oznacza wcale, że jest to prawda.

 

po wpisaniu np. F3=0000;-)

I nie zera, bo zero coś znaczy, ale tak jak wyżej stało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyżbyś wnioskował, że tematyczny Lublin nie może ciągnąć przyczepy?

 

tak wynika z naszych przepisów...

 

DARIO64 na podstawie homologacji wyjaśnił.

 

więc klient strzała do producenta po nową tabliczkę, bo dopóki na niej nie ma f3 to nie może mieć haka...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

więc klient strzała do producenta po nową tabliczkę, bo dopóki na niej nie ma f3 to nie może mieć haka...

 

Albo gubi istniejącą i problem z brakiem F.3 momentalnie znika :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo dopóki na niej nie ma f3 to nie może mieć haka...

No bywa, że nie ma [F.3] i innych rzeczy, a jak są to w funtach, albo w krzakach.

Nasz ministra wymaga aby umieszczona była homologacja.

I co jeździmy czy wymieniamy nie tylko z powodu haka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale być może będzie z tego powodu wymiana DR, czyli rejestracja ;)

Czy wymiana DR, z jakiego nie bądź powodu, to ponowna rejestracja pojazdu??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.