ARh- Napisano 15 Listopad 2013 Share Napisano 15 Listopad 2013 Witam, klient 17 października 2013r był na przeglądzie ( zaświadczenie - brak miejsca w DR), dzisiaj się pojawił ponownie i mówi że chce świeży przegląd bo kończy mu się ważność zaświadczenia a szef nie ma czasu jechać do wydziału komunikacji- dał mu 100zł na następny przegląd- co w takiej sytuacji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 15 Listopad 2013 Share Napisano 15 Listopad 2013 co w takiej sytuacji? Nic, klient płaci i żąda a Ty wykonujesz i kasujesz,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eborg Napisano 15 Listopad 2013 Share Napisano 15 Listopad 2013 Wypada tylko się cieszyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 15 Listopad 2013 Share Napisano 15 Listopad 2013 i mówi że chce świeży przegląd bo kończy mu się ważność zaświadczenia Może z Pabianic był Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.