Skocz do zawartości

Mała niezgodność numeru ramy z numerem w dowodzie rej. Zetor


dewro

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Kupiłem ciągnik rolniczy Zetor (sprowadzony z Irlandii)

Numery na tabliczce znamionowej w ciągniku zgadzają się z numerami wybitymi na tylnym moście oraz na wsporniku przedniej osi. W dowodzie rej. wszystko sie zgadza, z tą różnicą że na końcu numeru który jest na wsporniku znajduje się przekreślone zero, którego na ciągniku nie ma. W WK z małym problemem dostałem tablicę tymczasową, lecz przeglądu już nie zaliczyłem przez to przekreślone zero... Ma ktoś pomysł co z tym zrobić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Numery na tabliczce znamionowej w ciągniku zgadzają się z numerami wybitymi na tylnym moście oraz na wsporniku przedniej osi.

W dowodzie rej. wszystko sie zgadza, z tą różnicą że na końcu numeru który jest na wsporniku znajduje się przekreślone zero, którego na ciągniku nie ma.

Trochę namieszałeś i ja rozumiem to tak, że nr w dokumentach jest dłuższy o 1 znak od nr na ciągniku? Czy tak?

Numery podwozia czy ra my muszą się składać z cyfr lub liter arabskich z wyjatkiem liter "I", "O" czyli to przekreślone zero nie powinno wchodzić w skład numeru.

Najlepiej wrzuć skan dokumentów i zdięcia nurerów to coś konkretnego spróbujemy poradzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"O" czyli to przekreślone zero nie powinno wchodzić w skład numeru.

Jeżeli już, to przekreślone "O" oznacza 0 i może wchodzić w skład numeru. Tutaj chodzi o to, że numer w DR jest dłuższy niż na ciągniku. Może, 0 na ciągniku, jest słabo widoczne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, w dokumentach jest o jeden znak więcej czyli to przekreślone zero. Na ciągniku numery są dobrze widoczne i na pewno nie ma tam tego znaku.

Link do zdjęcia dokumentów: 5590ff468d9e759cm.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli już to znaki owalne mogące zostać dwuznacznie odebrane jak litera O i cyfra 0...

utarło się, przyjmowanie w papierach jako ZERO, a żeby wątpliwościom uczynić zadość, to cyferkę ową przekreśla się na skos Ø :)

------------------------------------------------

Tak, w dokumentach jest

A masz w tych papierach gdzieś inne zero ręcznie pisane, tak dla porównania, czy tylko to jedno?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie żebym się wtrącał, ale skoro numery rzeczywiste są OK, czyli tabliczka, wspornik, most to te bazgroły odręczne przyjąłbym jako kleks. :x

To sporne zero występuje jako jedno w całym zestawie dokumentów, czy gdzieś jeszcze jest???

Co to za papier ta pomarańczowa kartka???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są jeszcze 3 zera ale już nie są przekreślone.

Sytuacja się rozwija :shock:

 

Napisz jaki jest numer w dokumentach XXXXX

Napisz jaki jest na moście XXXXX0000

Napisz jaki jest na ramie xxxx 00000

Napisz jaki jest na tablicze znamionowej ZZZZZ0000

 

I wtedy zadaj pytanie, bo widzę, że w miarę odpowiedzi dodajesz elementy łamigłówki. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są jeszcze 3 zera ale już nie są przekreślone.

Sytuacja się rozwija :shock:

 

Napisz jaki jest numer w dokumentach XXXXX

Napisz jaki jest na moście XXXXX0000

Napisz jaki jest na ramie xxxx 00000

Napisz jaki jest na tablicze znamionowej ZZZZZ0000

 

I wtedy zadaj pytanie, bo widzę, że w miarę odpowiedzi dodajesz elementy łamigłówki. ;)

W dokumentach, w innych miejscach (rubrykach) występują, a nie w samym numerze ramy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Numer na moście 6497

Wspornik: 6726

Tabliczka znamionowa

006726

006497

 

Łamigłowek żadnych nie chcę robić :) Moje pytanie brzmi, w jaki sposób mam zarejestrować ten ciągnik skoro nie przechodzi on przeglądu przez to pechowe zero? W WK w dowodzie tymczasowym wpisali mi 67260.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są jeszcze 3 zera ale już nie są przekreślone.

A co to za wpis :?:

 

jeżeli jest sytuacja tak jak opisujesz to diagnosta jak najbardziej ma prawo wystawić wynik negatywny i ewentualnie opisać sytuację, że należy wpis w dowodzie zagranicznym uznać za omyłkowy i przyjąć znak "0" jako skreślony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

że należy wpis w dowodzie zagranicznym uznać za omyłkowy i przyjąć znak "0" jako skreślony

No masz ci babo placek :hah: przekreślone zero przyjąć jako skreślone zero :hah:

Wniosek prosty: nie kreślić zer bo wychodzą knoty :hah:

Mógł iksa [X] postawić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w jaki sposób mam zarejestrować ten ciągnik skoro nie przechodzi on przeglądu przez to pechowe zero

 

Myślę, że bez opinii rzeczoznawcy się nie obędzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No masz ci babo placek :hah: przekreślone zero przyjąć jako skreślone zero :hah:

Wniosek prosty: nie kreślić zer bo wychodzą knoty :hah:

:evil:

 

Mógł iksa [X] postawić.
;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Numer na moście 6497

Wspornik: 6726

Tabliczka znamionowa

006726

006497

 

Łamigłowek żadnych nie chcę robić :) Moje pytanie brzmi, w jaki sposób mam zarejestrować ten ciągnik skoro nie przechodzi on przeglądu przez to pechowe zero? W WK w dowodzie tymczasowym wpisali mi 67260.

 

A jaki to model?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.