duchu Napisano 3 Grudzień 2013 Share Napisano 3 Grudzień 2013 Koledzy taka sytuacja MB Sprinter 906 2011 r: konener ,w BRIEFie: mw 2500 kg DMC 3500, DMC zesp.5500. poz .O1-3500kg? Tabliczka znamionowa wygląda na orginał. Spotkaliście takiego? Zostawić uciąg czy ograniczyć?Jakby do tego nie podejść matematyka nie pasuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eborg Napisano 3 Grudzień 2013 Share Napisano 3 Grudzień 2013 MMC(O1)= 3500, a dlaczego nie? Zostawić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 3 Grudzień 2013 Share Napisano 3 Grudzień 2013 W teju chwili nie za bardzo mam czas , masz może numer homologacji ? Coś mi tu śmierdzi . O1.3500 jest możliwe ale nie daję brudu spod paznokcia czy akurat przy takiej masie zestawu .Jest rozpiętość w katalogu .Może być ciężko jednoznacznie znaleźć ,chyba że zawołasz homo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
duchu Napisano 3 Grudzień 2013 Autor Share Napisano 3 Grudzień 2013 MMC(O1)= 3500, a dlaczego nie?Zostawić. Tylko czy doczytałes: MW:2500; DMC:3500;DMC zespołu:5500. Gdyby było:7000kg to bym sie nie martwił ale to jest cieżarowy do 3.5t, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eborg Napisano 3 Grudzień 2013 Share Napisano 3 Grudzień 2013 Przecież to jest MMC przyczepy , a nie DMC. Nie twierdzę , że nie może być inaczej w homo, jeśli masz dojście do homo - sprawdź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
duchu Napisano 3 Grudzień 2013 Autor Share Napisano 3 Grudzień 2013 Tak mmc przyczepy to 3500kg. Nie jestem zwolennikiem matematyki przy ustalaniu uciągu ale nic nie wychodzi. A to ciężarowy do 3.5 t i nie ma tu zastosowania przepis o 40% przeciażeniu przyczepy.Moge nr homo podac moze ktos ma dostęp: e1*2007/46*0300 VIN WDB9061351N52xxxx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eborg Napisano 3 Grudzień 2013 Share Napisano 3 Grudzień 2013 Chyba źle spisałeś nr homo. A co Ty tam chcesz odejmować? Przecież MMC , to jest wartość którą podaje producent. MMC nijak ma się do tego co pojazd może ciągnąć. Tak przynajmniej ja to rozumiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 3 Grudzień 2013 Share Napisano 3 Grudzień 2013 Rama SPRINTERA jest wykonana z profili zamkniętych - to nie jest PEŁNA RAMA!!! Jej wrażliwość jest szczególnie potęgowana przy ciągnięciu przyczepy właśnie!!! Stąd każdy nowy SPRINTER ma O1/O2 = 2000/750!!! Skąd ten pomysł, żeby mu dać 3500 kg?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biker100 Napisano 3 Grudzień 2013 Share Napisano 3 Grudzień 2013 Skąd ten pomysł, żeby mu dać 3500 kg?? blakop już mu dano w BRIEFie: mw 2500 kg DMC 3500, DMC zesp.5500. poz .O1-3500kg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 3 Grudzień 2013 Share Napisano 3 Grudzień 2013 PRZEPRASZAM - nie doczytałem. Kolego - podaj rocznik i nr homo. Parametry są wielce nieprawdopodobne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biker100 Napisano 3 Grudzień 2013 Share Napisano 3 Grudzień 2013 Stąd każdy nowy SPRINTER ma O1/O2 = 2000/750!!! rzeczywiście jest tak jak piszesz, O.1 - max 2000kg, O.2 - 750kg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
duchu Napisano 3 Grudzień 2013 Autor Share Napisano 3 Grudzień 2013 Homo e1*2007/46*0300 rocznik 2012 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 3 Grudzień 2013 Share Napisano 3 Grudzień 2013 Na 1000% ma 2000 na haku. Nie ma opcji na więcej!! Ale niech koledzy z dostępem do katalogu potwierdzą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
duchu Napisano 3 Grudzień 2013 Autor Share Napisano 3 Grudzień 2013 Tylko że jak pisałem w Briefie jest 3500 kg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 3 Grudzień 2013 Share Napisano 3 Grudzień 2013 E1.2007/46*0300 Jeszcze powinna być gwiazdka i dwie cyfry .Pomijając to ,dla E1*2007/46*0300*04 może być 3500 ale zestaw 7000 , dla E1*2007/46*0300*02 może być 2800 ale zestaw 6300 . Pozostałe bez względu na końcówkę (01,02,03,04) przy zestawie 5500 ,O1. 2000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
duchu Napisano 3 Grudzień 2013 Autor Share Napisano 3 Grudzień 2013 Na tabliczce jest e1*2007/46*0300 a w Briefie E1*2007/46*0300*04 . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biker100 Napisano 3 Grudzień 2013 Share Napisano 3 Grudzień 2013 w Briefie E1*2007/46*0300*04 czyli masz odpowiedź: E1.2007/46*0300 Jeszcze powinna być gwiazdka i dwie cyfry .Pomijając to ,dla E1*2007/46*0300*04 może być 3500 ale zestaw 7000 , dla E1*2007/46*0300*02 może być 2800 ale zestaw 6300 . Pozostałe bez względu na końcówkę (01,02,03,04) przy zestawie 5500 ,O1. 2000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 3 Grudzień 2013 Share Napisano 3 Grudzień 2013 E1*2007/46*0300*04 No to tak jak napisałem ,chyba żeby udało się ustalić jeszcze wariant i wersję . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
duchu Napisano 3 Grudzień 2013 Autor Share Napisano 3 Grudzień 2013 Tylko jeszcze mi wytłumaczcie skąd sie bierze na tabliczce 5500 kg zespołu? Błąd producenta-dealera?Bo tabliczka wygląda na orginał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biker100 Napisano 3 Grudzień 2013 Share Napisano 3 Grudzień 2013 Tylko jeszcze mi wytłumaczcie skąd sie bierze na tabliczce 5500 kg zespołu? wartość ta wg. powyższych informacji dla mnie jest prawidłowa, błąd moim skromnym zdaniem tkwi w zapisie poz. O1. w briefie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 3 Grudzień 2013 Share Napisano 3 Grudzień 2013 A ja nie rozumiem... E1*2007/46*0300*04 może być 3500 ALE: Pozostałe bez względu na końcówkę (01,02,03,04) przy zestawie 5500 ,O1. 2000 No to w końcu ile ma mieć... Bo ja to czytam tak: " e1*2001.....04" może mieć O1=3500, no chyba że dany pojazd ma zestaw (F3) = 5500, to wtedy zawsze pod tym numerem homo O1=2000" Czy tak?? Czyli odpowiedź dla tego auta brzmi - MMC = 2000 kg - i jest to zgodne (akurat - bo ie musi) z wyliczeniem matematycznym z tabliczki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 3 Grudzień 2013 Share Napisano 3 Grudzień 2013 Bo ja to czytam tak:" e1*2001.....04" może mieć O1=3500, no chyba że dany pojazd ma zestaw (F3) = 5500, to wtedy zawsze pod tym numerem homo O1=2000" Czy tak?? Tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 3 Grudzień 2013 Share Napisano 3 Grudzień 2013 No to duchu masz odpowiedź. Dla tego auta O1 wyłącznie 2000 kg przy takim zestawie co masz na TZ... Zapis w DR jest błędny. Rolą WK jest to wyjaśnić i tyle... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.