grzegorz70 Napisano 18 Grudzień 2013 Share Napisano 18 Grudzień 2013 Taki przypadek. Toyota auris-tmpl, zarejestrowana jako sam. ciężarowy, na pojeździe jest tylko tabliczka z napisem "2 etap homologacji PL*4240*05". Czy można uznać taką tabliczkę bez mas i nacisków? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
al41 Napisano 18 Grudzień 2013 Share Napisano 18 Grudzień 2013 A nie ma oryginalnej z VIN i masami ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aboz Napisano 18 Grudzień 2013 Share Napisano 18 Grudzień 2013 Nie można, bo nie spełnia wymagań zał. 4 poz. 951. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 18 Grudzień 2013 Share Napisano 18 Grudzień 2013 Ja już se zadali trud z "czekoladowego złotka" zrobić namiastkę tabliczki to powinni zgodne z II etapem parametry nanieść. Ale tylko powinni... stosowana praktyka co innego potwierdza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzegorz70 Napisano 18 Grudzień 2013 Autor Share Napisano 18 Grudzień 2013 A nie ma oryginalnej z VIN i masami ? Nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 18 Grudzień 2013 Share Napisano 18 Grudzień 2013 Czy można uznać taką tabliczkę bez mas i nacisków? Można, jeżeli jest ta z I etapu (osobówka) i nie straciła ważności pod kątem danych. Czyli jeśli II etap nie zmienił mas i nacisków. Jeśli zmienił, to powinna być druga również z masami... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biker100 Napisano 18 Grudzień 2013 Share Napisano 18 Grudzień 2013 Można, jeżeli jest ta z I etapu (osobówka) i nie straciła ważności pod kątem danych. Czyli jeśli II etap nie zmienił mas i nacisków. Jeśli zmienił, to powinna być druga również z masami... Miałem właśnie przed chwilą Nissan Qasqa - ciężarowy i były dwie TZ tak jak to opisuje Psuj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aboz Napisano 18 Grudzień 2013 Share Napisano 18 Grudzień 2013 Psuj, ale tu jest inny problem A nie ma oryginalnej z VIN i masami ? Nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 18 Grudzień 2013 Share Napisano 18 Grudzień 2013 Psuj, ale tu jest inny problem Więc N za niemanie TZ, i albo zastępcza, albo do producenta po oryginał... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 18 Grudzień 2013 Share Napisano 18 Grudzień 2013 Jeśli zmienił, to powinna być druga również z masami... Jeszcze nie miałem przyjemności spotkać tej drugiej z naniesionymi masami, tymi masami z II etapu homologacji, tymi w dowodzie zapisanymi, które jak nic nie pasują do danych z pierwotnej tabliczki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 18 Grudzień 2013 Share Napisano 18 Grudzień 2013 Jeszcze nie miałem przyjemności spotkać tej drugiej z naniesionymi masami, Nie ma za co... II etap - masy takie same jak osobówki, na tabliczce zamiast vin-u, nr kolejny auta (zgodnie z przepisami) II etap - masy takie same, tabliczka z vinem II etap - masy inne, nowa tabliczka z numerem kolejnym i masami A tu I etap do tej poprzedniej z masami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 18 Grudzień 2013 Share Napisano 18 Grudzień 2013 Dzięki Psuj. Teraz zagubionym szoferom o wiele łatwiej będzie kłaść o co kaman. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fredek Napisano 12 Luty 2014 Share Napisano 12 Luty 2014 Panowie dwie tabliczki , pojazd przystosowany fabrycznie do zasilania CNG - tak opisuje nam TZ z 2 etapu , a rzeczywistość taka że zasilanie pojazdu w LPG , o co kaman? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 12 Luty 2014 Share Napisano 12 Luty 2014 pojazd przystosowany fabrycznie do zasilania CNG - tak opisuje nam TZ z 2 etapu , a rzeczywistość taka że zasilanie pojazdu w LPG , o co kaman? Po czym wnosisz, że zasilany CNG? Chyba CNG to po prostu nazwa producenta II etapu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fredek Napisano 12 Luty 2014 Share Napisano 12 Luty 2014 Po czym wnosisz, że zasilany CNG? W sumie to po niczym nie wnoszę , sugerując się tym CNG , trochę dziwna zbieżność tych nazw CNG- LPG , więc wszystko jasne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 12 Luty 2014 Share Napisano 12 Luty 2014 o co kaman? O to, że CNG jest ciężko dostępne do tankowania i ktoś "wymienił" na LPG. A druga tabliczka jest, bo auto uzyskało z cng homo i było wstawiane na etapie produkcji prawdopodobnie. Ostatnio takiego punciaka widziałem z fabrycznym cng. Sprowadzony z holandii, gaz oczywiście nie wpisany do dr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 12 Luty 2014 Share Napisano 12 Luty 2014 Myślę, że tak na 85% możesz mieć rację, ale może być też tak, że: 1) Nazwa jest przypadkowa i nie ma nic wspólnego z gazem 2) Firma może i specjalizuje się w CNG - stąd nazwa, ale zakładają też inne instalacje... Można by się pokusić o sprawdzenie tego nr homo... Tak czy inaczej - późniejsza wymiana instalacji nie jest zabroniona, więc żadnego problemu tu nie widzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ketiw38 Napisano 12 Luty 2014 Share Napisano 12 Luty 2014 Fredek nie daj się wujek google pomoże: "Rok temu na wystawie samochodowej AMI w Lipsku Ford zaprezentował studyjną jeszcze wersję Focusa napędzaną gazem ziemnym (CNG). Dokładnie rok później, na tych samych targach w Lipsku zostanie zaprezentowana już wersja produkcyjna tego modelu. Do sieci sprzedaży trafi zaraz po prezentacji. Focus CNG z fabryczna instalacją Ford Focus CNG został przygotowany wspólnie ze specjalistyczną firmą CNG-Technik GmbH. Będzie dostępny zarówno w wersji 3- i 5-drzwiowej. Nie jest to pierwszy seryjny model Forda przystosowany do tego typu paliwa. " Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fredek Napisano 13 Luty 2014 Share Napisano 13 Luty 2014 Nazwa jest przypadkowa i nie ma nic wspólnego z gazem Tak może być , lub Ford Focus CNG został przygotowany wspólnie ze specjalistyczną firmą CNG-Technik GmbH I tutaj jakaś tam wspólny mianownik jednak istnieje. Można by się pokusić o sprawdzenie tego nr homo... Niestety nie mam dostępu do ustępu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 13 Luty 2014 Share Napisano 13 Luty 2014 Tak czy inaczej - późniejsza wymiana instalacji nie jest zabroniona, więc żadnego problemu tu nie widzę. Zgadza się. Ale można by się pokusić o powrót do I etapu z danymi technicznymi. Na pewno będzie inna masa własna, no i na ładowności się zyska. W osobówce zazwyczaj są co najmniej dwie butle, więc troszku to waży... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fredek Napisano 13 Luty 2014 Share Napisano 13 Luty 2014 Ale można by się pokusić o powrót do I etapu z danymi technicznymi. Mozna by , lecz nie ma takiej potrzeby w tym przypadku, OBT wykonane , klient w trasie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 13 Luty 2014 Share Napisano 13 Luty 2014 Dajcie spokój... kto masę po montażu/demontażu gazu koryguje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 13 Luty 2014 Share Napisano 13 Luty 2014 Dajcie spokój... kto masę po montażu/demontażu gazu koryguje... Wiesz... przy LPG jest jeden zbiornik który nie jest niewiarygodnie ciężki, ale przy CNG to juz takie lekkie nie jest... I bardziej chodzi o powrót do I etapu (jak nie ma cng) a nie o korekcje po montażu/demontażu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 13 Luty 2014 Share Napisano 13 Luty 2014 Biorąc pod uwagę, że jak to by osobówka rejestrowana po homologacji to i tak ładowności nie miała wpisanej do DR to cóż... No masz rację - oczywiście. Różnice w masie są spore, ale taka prawda, że raczej nikt tego nie sprawdza... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.