Skocz do zawartości

Serdecznie witamy w nowej wersji forum!

Pierwsze logowanie wcześniejszych użytkowników do nowego forum, wymaga wygenerowania nowego hasła (jest to czynność jednorazowa). W tym celu możemy skorzystać z linku Nie pamiętasz hasła? lub z tego u dołu okna logowania. Uwaga: Proszę podać e-mail taki sam, jaki jest ustawiony na wcześniejszym forum!

Pawel2002

badanie pokolizyjne

Polecane posty

Pawel2002

Uszkodzone Volvo I rej. 2012.05.11 zostało sprowadzone z Francji. Wykonuje zakres czynności badanie okresowe+pokolizyjne. Jaki wyznaczam termin badania technicznego czy dopełniam do 3 lat tj.2015.05.11? Jak ma aktualne badania to dla wydziału komunikacji nie wydaje DIP-u tylko uzupełnienie danych do DR pojazdu TAK?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzegorz Łódź
Jaki wyznaczam termin badania technicznego czy dopełniam do 3 lat tj.2015.05.11?

coś nie tak :?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pentagram
Uszkodzone Volvo I rej. 2012.05.11 zostało sprowadzone z Francji

 

DB - pokolzyjne, oraz DB - Ustalenie Danych. TNBT nie wyznaczasz, chyba że klient upiera się na OBT, to możesz wykonać DB (pokolizyjne) + OBT przed I rej. i TNBT - 2 lata od wykonania OBT.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal_k
Jaki wyznaczam termin badania technicznego czy dopełniam do 3 lat tj.2015.05.11?

 

Jeśli wykonujesz badanie okresowe to termin 2 lata od przeprowadzenia badania. Jeśli tylko dodatkowe - terminu nie określasz.

 

Jak ma aktualne badania to dla wydziału komunikacji nie wydaje DIP-u tylko uzupełnienie danych do DR pojazdu TAK?

 

Jeśli nie wykonujesz badania okresowego to tak, a jeśli wykonujesz - to wydaj też DIP.

 

[ Dodano: 19-12-2013, 19:48 ]

DB - pokolzyjne, oraz DB - Ustalenie Danych. TNBT nie wyznaczasz.

 

:ok Takie rozwiązanie jest korzystniejsze (pod warunkiem, że WK może uznać zagraniczny termin OBT).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marek1
pod warunkiem, że WK może uznać zagraniczny termin OBT).

 

A może nie uznać, w pojeździe z Unii? :shock:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
S.K.P-POZNAŃ
A może nie uznać, w pojeździe z Unii?

 

W tym wypadku powinien uznać.

Ale jak się "czasookresy" badań nie pokrywają z naszymi to WK nie uznaje terminu bt i róznie bywa w różnych starostwach z pojazdem wyrejestrowanym w kraju "unijnym" 8)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marek1
Ale jak się "czasookresy" badań nie pokrywają z naszymi to WK nie uznaje terminu bt i róznie bywa w różnych starostwach z pojazdem wyrejestrowanym w kraju "unijnym" 8)

 

Ale przecież nie w tym pierwszym, trzyletnim okresie!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawel2002

Jak pojazd uszkodzony to wykonuje okresowe+dodatkowe pokolizyjne. W programie zaznaczam zgodnie z dowodem rejestracyjnym TAK?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
S.K.P-POZNAŃ
Ale przecież nie w tym pierwszym, trzyletnim okresie!

 

Przeca :-D napisałem że w tym wypadku powinien uznać.

Nie pamiętam czy wszystkie kraje unii mają pierwszy okres trzyletni?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
biker100
Nie pamiętam czy wszystkie kraje unii mają pierwszy okres trzyletni?
Francja ma 4 lata od pierwszej rejestracji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marek1

Jak dodatkowe i okresowe to wstawiasz datę NTOBT wynikającą z OBT.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal_k

A może nie uznać, w pojeździe z Unii? :shock:

 

Może - np. jeśli pojazd wyrejestrowany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marek1
Może - np. jeśli pojazd wyrejestrowany.

Może kiedy z instalacją gazową, albo nauka jazdy, taxi, zarobkowy 5 do 8 miejsc...wymyślasz! :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Qnick

A jak się ma wyrejestrowanie pojazdu za granicą do tego zapisu ustawy :razz:

 

4. Pojazd wyrejestrowany nie podlega powtórnej rejestracji, z wyjątkiem pojazdu:

1) odzyskanego po kradzieży;

2) zabytkowego;

3) mającego co najmniej 25 lat uznanego przez rzeczoznawcę samochodowego za unikatowy lub mający szczególne znaczenie dla udokumentowania historii motoryzacji;

4) ciągnika i przyczepy rolniczej;

5) wywiezionego z kraju lub zbytego za granicą, o którym mowa w ust. 1 pkt 3.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JANUSZ60
A jak się ma wyrejestrowanie pojazdu za granicą do tego zapisu ustawy

No właśnie nijak, bo to wyrejestrowanie to jest takie niby wyrejestrowanie, kolejna fikcja,,,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Qnick
No właśnie nijak

 

No właśnie a może powinno się jakoś mieć przynajmniej trochę szrotów po konkretnych "dzwonach" za granicą by było u nas mniej :razz:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Psuj
Może - np. jeśli pojazd wyrejestrowany.

.wymyślasz! :P

 

Nie wymyśla. Przy przepisywaniu z dyrektywy do naszego przepisu pominięto jeden zaje@#ście ważny wyraz - "uprzednio".azdów zarejestrowanych...

 

I my mamy "...pojazdów zarejestrowanych..." a powinno być "...pojazdów uprzednio zarejestrowanych..."

 

A za granicą pojazdy na wywóz się wyrejestrowuje. I to daje furtkę do nieuznawania zagranicznych btp...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×

Ważne informacje

Umieściliśmy pliki cookie na Twoim urządzeniu, aby pomóc Ci ulepszyć tę witrynę. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym razie zakładamy, że możesz kontynuować.