Skocz do zawartości

PILNE.DANE URSUS C-355


ANDRZEJ76

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli nie późno:

 

URSUS C355

F1/F2=2680kg; G=2125kg; L=2; O1=10500kg; O2=1500kg; P1=3120ccm; P2=38kW; S1=1; max/dop. n osi=37,00kN

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 years later...

Dziękuję za odpowiedź

URSUS C355

F1/F2=2680kg; G=2125kg; L=2; O1=10500kg; O2=1500kg; P1=3120ccm; P2=38kW; S1=1; max/dop. n osi=37,00kN


Dopuszczalne całkowite obciążenie osi przedniej (przy ciśnieniu w ogumieniu 2,5 atn)

1380kg

 

Dopuszczalne całkowite obciążenie osi tylnej (przy ciśnieniu w ogumieniu 1,5 atn)

3650kg

33 kW (45 KM) przy 2000 obr./min

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tylko że ja w Dowodzie rejestracyjnym mam DMC 1750 kg czy były jakieś różne warianty ??

Dopuszczalne całkowite obciążenie osi tylnej (przy ciśnieniu w ogumieniu 1,5 atn)

3650kg

czy to się nie wyklucza z tym

max/dop. n osi=37,00kN

??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panie kolego - to są zaszłości z poprzednich lat - jeśli w DR było echo - zrób to raz a porządnie - doprowadź do danych katalogowych i odpowiednio to umotywuj 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na kwicie z badania musi być coś jeszcze napisane niż dane z tabliczki znamionowej i czy może to robić podstawowa skp czy musi być okręgowa żeby nie odbić się od okienka w urzędzie rejestracyjnym ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako podstawowa możesz robić  do 3,5t  - nie dokonujesz zmian tylko ustalasz dane  / prostujesz je/+ ewentualnie BT -więc jak najbardziej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co odnośnie obciążenia osi tylnej ?

Dopuszczalne całkowite obciążenie osi tylnej (przy ciśnieniu w ogumieniu 1,5 atn)

3650kg

czy to się nie wyklucza z tym

max/dop. n osi=37,00kN nie winno być 35,770 kN ?

Czy na pewno takie duże i czy wartość O1=10500kg; O2=1500kg z hamulcem 10,5 tony jest prawidłowa ?

Edytowane przez polnocskp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panie kolego - w cięgnikach nacisk tylnej osi nie ma za wiele wspólnego z masami - ciągnik jest przystosowany do podwieszania osprzętu który oś tylną obciąża - przyczepy takie same jak w 360 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.